Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2301) MadMancs válasza Áfonyabokor (#2296) üzenetére


MadMancs
veterán

Vodafone.

Volt olyan ügyfél akinél saját szememmel láttam a hordozási rendszerben el lett indítva a hordozás 3 hete. Voda mégis azt mondta nem lett.
Arról hogy vodának széthullott a rendszere 2 éve , és az ügyfelek nem kevés százaléka kb szethullva hever egy összeomlott adatbázisban, nem Netfone tehet.

Fura mód Yettel, Telekom és digi irányból semmi gond. Van néhány ügyfél akinek Voda irányból se, de a többség 4-6 hét.
Szóval igen, kérheted a kötbért, de a vodátol, ők balf@szkodnak.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2302) sfefe válasza mihaczitomi (#2299) üzenetére


sfefe
őstag

Már megy... Reggel még ugyanúgy elment újra indítás után kb 5 perc múlva... A telót itthon hagytam kb 10 körül mentem haza érte, na azután eddig ok.... De tegnap este mindig elment...
Ügyfélkapuban is írta, hogy nincs vagy nincs bekapcsolva a net....
Mindegy már megy. :)

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2303) Fall-N válasza Áfonyabokor (#2296) üzenetére


Fall-N
veterán

Én ilyenkor hagynám a fenébe és inkább új számot kérnék.

(#2304) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

Engem arànylag hamar elengedett a Digi.....

Maximàlisan elègedett vagyok a Netfone-al

06 30 962 8221

(#2305) sfefe válasza mihaczitomi (#2304) üzenetére


sfefe
őstag

Ja, Nekem is hamar lement a buli....
(Tkom)

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2306) Mr. Teddy


Mr. Teddy
őstag

Sziasztok!
Szerintetek olyat lehet, hogy telenortól áthordozom a számom a netfone-hoz, kötök egy határozatlan idejű szerződést, majd ha úgy ítélem meg, hogy megfelel nekem az egész, akkor utána kötök 10 hónapos hűséget kedvezőbb tarifáért?
Köszi!

(#2307) qltsar válasza Áfonyabokor (#2296) üzenetére


qltsar
addikt

Totálisan ugyanez a helyzet nálam. Saját számom Yetteltől 3 nap alatt a webes regisztrációt követően megvolt, másik Vodafonos számhordozás családon belül Március 10 óta "folyamatban van". :W

(#2308) MadMancs válasza Mr. Teddy (#2306) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Igen lehetséges.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2309) zelikocc


zelikocc
senior tag

Sziasztok!
Az otthoni netnek milyen feltételei vannak?
Kizárólag Telekom optikán lehet igénybe venni?
Mindenhol ahol van Telekom optika?

“A netezéshez szükséges eszközt ingyen biztosítjuk, a szerződés időtartama alatt
A gyors vezeték néküli netezéshez bérelhetsz tőlünk Wi-Fi routert mindössze havi 990 Ft-ért.

Mit takar a “netezéshez szükséges eszköz”, milyen eszköz ez pontosan? Wi-Fi nélküli ONT?
A bérelt Wi-Fi router pontosan milyen típusú? ONT vagy külön álló router amit az ingyen “buta” ONT-hez lehet kötni?

Az IP cím, a routing, háttér rendszer stb Telekomos, vagy Netfoneos?

[ Szerkesztve ]

(#2310) 4Grider válasza zelikocc (#2309) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ont és rendes wifi router, amit az ont mögé kötsz. Az Ip cím, routing, számlázás a netfone féle.

(#2311) StarKiller89


StarKiller89
senior tag

Sziasztok!

Új előfizető vagyok, beléptem az ügyfélkapuba és látom a kaució 5000 forintos számlát feltüntetve, 05.04-es határidővel. Telefonon a hölgy azt mondta 2 napja, hogy a sim kártyával együtt küldenek egy csekket és azt kell majd feladni, ilyenkor mivan?

[ Szerkesztve ]

| Samsung Galaxy S23 |

(#2312) mihaczitomi válasza StarKiller89 (#2311) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

vàrdd meg a csekket nyugodtan......

06 30 962 8221

(#2313) qltsar válasza qltsar (#2307) üzenetére


qltsar
addikt

Hihetetlen, de ma elvileg elküldték a SIM kártyát, tehát így ~50 nap után meglesz a SIM kártya, pár nap múlva pedig az átállás.

Többen említettétek a kötbér fizetést, ennek, hogy lehet, vagy érdemes e utána menni?

Elég erős, hogy közel 2 hónap alatt sikerül(t) egy számhordozás.

:R

[ Szerkesztve ]

(#2314) Áfonyabokor válasza Áfonyabokor (#2296) üzenetére


Áfonyabokor
friss újonc

Úgy néz ki sikerült :C :C :C :C küldik a karit jövő héten hordozás.

(#2315) zzola válasza MadMancs (#2301) üzenetére


zzola
félisten

Én pont ilyet láttam, csak netfone oldalról. El lett indítva a hordozás Vodafone-hoz, csak a netfone képtelen volt beküldeni a rendszerbe az adatokat....
Nem tudom honnan veszed, hogy szét van hullva a rendszerük, talán ott dolgozol?

Ja nem, tudjuk a netfone-nál minden tökéletesen működik...

[ Szerkesztve ]

(#2316) AnonymusX válasza qltsar (#2313) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Netfone-nál kopogtatnék a leírás miatt:

Ha a számhordozás elmaradt, vagy – a megállapodásban foglaltakhoz képest – késedelmesen valósult meg, illetve a szolgáltatáskiesés az egy munkanapot meghaladta, az átvevő szolgáltató kompenzációt nyújt az előfizetőnek. Ennek összegét a jogszabály az alábbiak szerint határozza meg:

- szolgáltatáskiesés esetén az egy munkanapot meghaladó minden további napra 10.000 Ft, de legfeljebb 50.000 Ft;

- késedelmes számhordozás esetén 5.000 Ft naponként, de legfeljebb 25.000 Ft.

Még szerencse, hogy maximalizálva van az összeg :DDD

[ Szerkesztve ]

(#2317) qltsar válasza AnonymusX (#2316) üzenetére


qltsar
addikt

Köszönöm az infokat!

A turpisság ott lesz, hogy definiáld a "késedelmes" számhordozást.

@MadMancs: Még nem ment végbe a teljes számhordozás, úton van a SIM kártya, sacc/kb. 53 nap lesz a számhordozás végbemenetele. Tudsz esetleg ezzel kapcsolatban információkat adni, akár privátban? ÁSZF-ben nem találtam erre vonatkozó részt, hogy mi minősül "késedelmesnek", de úgy gondolom, hogy az említett esetnek bőven a maximális összegű késedelmes számhordozás kategóriába kellene esnie.

:R

[ Szerkesztve ]

(#2318) AnonymusX válasza qltsar (#2317) üzenetére


AnonymusX
senior tag

A linkelt oldalon van további link a rendeletre, ott ki van fejtve.

Amikor szerződést kötöttél a Netfone-nal, akkor ennek része kellett legyen a számhordozási megállapodás, vagyis megegyeztetek abban, hogy mikor legyen a számhordozás. Ehhez a dátumhoz képest minden megkezdett nap beleszámít a késésbe.

[ Szerkesztve ]

(#2319) AnonymusX válasza AnonymusX (#2318) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Egész pontosan a rendelet így fogalmaz:

(3) Ha az 5. § (6) bekezdése szerinti esetekben a számátadási időablak az igénybejelentéssel egyidejűleg nem állapítható meg, a szükséges egyeztetések és vizsgálatok lefolytatásával az (1) bekezdés b) pontja szerinti számhordozási megállapodást az igénybejelentéstől számított 5 munkanapon belül meg kell kötni.

Tehát ha szerződéskötéskor nem volt ilyen megállapodás, akkor 5 munkanapon belül még pótolhatta a szolgáltató. Ha ilyet nem tett, akkor bizony nem szabályosan járt el a szolgáltató.

(#2320) qltsar válasza AnonymusX (#2319) üzenetére


qltsar
addikt

A pótolhatta mit takar(hat)? Szóban? Írásban?

(#2321) MadMancs válasza zzola (#2315) üzenetére


MadMancs
veterán

Onnan hogy a Vodafone tol menekültem el pont a széthullott rendszer miatt illetve olvasgass Voda topikban itt, vagy facebook-on.

Esetemben pl képtelenek megszüntetni teljesen a szerződést lassan 10 hónapja, mert elméletileg nem vagyok a rendszerben. Ügyfélszámom ügyviteli rendszerben nem létezik, így megszüntetni se lehet, számlán viszont szerepel.

De Voda sim a mai napig él. Bejövő hívást tudok fogadni is. Annyit sikerült elérni hogy 0Ft os számlákat kapok.
És nem vagyok egyedül. Kicsit járj utána.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2322) AnonymusX válasza qltsar (#2320) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Nem tér ki erre, így gondolom lehet szóbeli és írásbeli is. Aminek a ténye valahol végül rögzítésre is kerül a szolgáltató rendszerében (és gondolom aztán a központi referencia adatbázisban).
A lényeg ott van, hogy miután bejelentetted az igényed mobil szolgáltatásra a Netfone-hoz, 5 munkanapon belül értesíteniük kellett volna arról, hogy legkorábban mikor lehetséges a számhordozás. Mindig a legközelebbi lehetséges dátumot kötelesek felajánlani, de te kérhetsz más időpontot is. Ha ilyen nem volt, akkor a Netfone nem szabályosan járt el

Szóval mindenképp érdemes reklamálni a Netfone-nál.

(#2323) Fulár


Fulár
senior tag

Rögösen indult a kapcsolatom a Netfonnal(Yettelles szánhordozás)mert az ügyintézőkkel nem tudtuk elérni egymást.Az ügyfélszolgálatot is piszok nehezen értem el mert nem tudtam kevésbé terhelt kora reggeli vagy késő esti órákban hívni.Ezért kereken 15 napig tartott a folyamat.De miután elértem az ügyfélszolgálatott már alig pár nap volt minden.Nemrégiben 20 óra után pár percel lelőtték a Yetteles kártyám.Egyből átpattintottam a Netfonost mert lassan indulok melózni ls nem akartam ott szarakodni ezzel.De azonnal volt hálozat!A Vodás Apn-t átírtam és minden a legnagyobb rendben.Amt azonnal tapasztaltam,hogy 4g-n lényegesen gyorsabb a net és jobb a Ping mint a Yettelnél volt ebben a régióban és ebben az idősávban.Volte flottul megy bár az ikonját már nem pakolja ki mint a Yetteles hálózaton.(Realme Gt Neo2)
Ezutón is szeretném megköszönni Madmancs segítségét!
A tesztidőszak után ha nem lesz semmi probléma én mindenkinek gőzerővel fogom őket hírdetni mert ennél jobb ajánlat jelenleg sehol sincsen!Lényegesen kevesebb pénzért sokkal többet kapok mint a Yettelnél az utóbbi évek során.

(#2325) Fulár válasza StiAndZol (#2324) üzenetére


Fulár
senior tag

A Voda lefedettségével itt nincs gond.A melóhelyemnek egyébként is van olyan része ahol minden szolgáltató lehal.
Az 5g-t nagyjából egy kezemen meg tudtam számolni,hogy hányszor használtam.Mi az amiben egy átlagembernek szüksége lehetne rá?Mert nálam böngészés-Yotube Full Hd-ig-navigáció-alkalmi játék stb.semmi sem volt gyorsabb mint 4g-n.Ezeknél is inkább a mobilod teljesítménye szab határokat nem pedig a netedé.
Persze aki gigantikus méretű cuccokat tölt le vagy telón 4k-zik akkor van létjogosúltsága.De ahhoz meg karcsú a havi 100 giga.

(#2326) mihaczitomi válasza StiAndZol (#2324) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

nekem sem hiányzik Az 5 G

átlagos felhasználó vagyok ,nem esek hasra attól ,hogy nincs 5 G

Jó szolgáltatás ,Jó áron .....

Te meg fizess majdnem 2x annyit a nyomorult 5G--ért a szolgáltatódnál ....

06 30 962 8221

(#2327) MadMancs válasza StiAndZol (#2324) üzenetére


MadMancs
veterán

5G folyamatban van, 5G roaming pedig VAN.
Tessék utánanézni valótlanság állítása előttem :R

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2328) INGJOKE válasza MadMancs (#2327) üzenetére


INGJOKE
veterán

Szerintem Ő a küf csávó, vagy a haverja. :DDD

(#2329) zelikocc válasza MadMancs (#2327) üzenetére


zelikocc
senior tag

Az 5G (meg a 4G) roaming partnerekről lehet esetleg bővebben tájékozódni, vagy teljesen ugyanaz mint a vodának?

(#2330) E300TD válasza StiAndZol (#2324) üzenetére


E300TD
tag

Nomen est omen! Alkalmazd már a neved alatti feliratra is, mindenki jobban járna!

Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix) A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire"

(#2332) Mr. Teddy


Mr. Teddy
őstag

Most kicsit összezavarodtram, a netfone honlapján ott az 5G lefedettség térkép, most akkor elérhető az 5G vagy nem?

A jelenleg köthető csomagok 1:1-ben voda hálózatán futnak?

(#2333) trec12 válasza Mr. Teddy (#2332) üzenetére


trec12
addikt

Az a Vodafoen lefedettségi térképe, amúgy meg 5G lesz majd.

[ Szerkesztve ]

(#2334) Mr. Teddy válasza trec12 (#2333) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Ja hát kicsit félrevezető az a térkép akkor. Mert azt sugallta nekem, hogy tök jó 5G lefedettség van.

(#2335) mihaczitomi válasza Mr. Teddy (#2334) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

netfone -nàl mèg nincs 5g

06 30 962 8221

(#2336) trec12 válasza Mr. Teddy (#2334) üzenetére


trec12
addikt

Azért az a térkép van kint mert a Voda hálózatán szolgáltatnak. Reméljük a Netfone-osokat majd tényleg felengedik minél előbb de azt nem tudni, hogy az összes csomagot-e és, hogy csont nélkül v. csak plusz díjért...

(#2337) szaszyka


szaszyka
senior tag

Sziasztok. Lehetne egy nagyon láma kérdésem? Most akkor a számhordozás hogy működik? A folyamatot nagyjából ismerem, igazából maga az elérhetőségem érdekelne. Használom a számomat adott szolgáltatónál, elindítom a számhordozást a netfone-hoz. Megjön a SIM kártya, és egyszer csak nem leszek elérhető a régi SIM-en, de az újon pedig már igen? Vagy van valamennyi időkiesés az elérhetőségben? Tudom, hogy nagyon h.lye kérdés, de sosem hordoztam még át számot, és nem tudom mennyi időre számítsak, amíg nem leszek elérhető. Előre is köszönöm :) :R

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#2338) mihaczitomi válasza szaszyka (#2337) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

lehet időkiesés,De nem jellemző .....

nekem Kb 1/4 10 kor este eldobta a digis SIM a hálózatot ,kicseréltem A Netfone--ra és minden ment azonnal

átmeneti számot se kaptam ,egyből ment a hordozott számom

06 30 962 8221

(#2339) szaszyka válasza mihaczitomi (#2338) üzenetére


szaszyka
senior tag

Szia. Köszi a választ, pont Digitől akarok átmenni majd. Köszi még egyszer :R

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#2340) MadMancs válasza szaszyka (#2337) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Amit kapsz Netfone sim, már él amikor megkapod egy technikai számmal. Maga a hordozás este 8 és éjfél között történik ebben a 4 órában lekapcsolásra kerül a digis, és kerül át Netfone simre a szám.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2341) MadMancs


MadMancs
veterán

Sziasztok,
Többen kérdeztétek.

A jelenlegi akciós árak 2023.04.30 (vasárnapig) érvényesek.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2342) cujo69 válasza MadMancs (#2341) üzenetére


cujo69
tag

Akkor időben kerestelek.. :Y

(#2343) dzf007 válasza MadMancs (#2341) üzenetére


dzf007
aktív tag

Akkor itt is lesz 14,5%- os áremelés? Esetleg új csomagok?

(#2344) MadMancs válasza dzf007 (#2343) üzenetére


MadMancs
veterán

Dehogy lesz inflaciómaszlag.

Maximum a jelenleg piros csomagok állnak vissza az eredeti árra (általában 1000Ft a kedvezmény most rájuk). De az is lehet másik csomagok lesznek akciósak.

Csomagstruktútra változásról nem mondhatok semmit. Lehet igen, lehet nem.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2345) mihaczitomi válasza MadMancs (#2344) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

MadMancs a 10.-edik hónap Végén újra kell kötni a szerződést ????

[ Szerkesztve ]

06 30 962 8221

(#2346) MadMancs válasza mihaczitomi (#2345) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem kell. Csak lehet. Az a hosszabbítás.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2347) StarKiller89 válasza MadMancs (#2346) üzenetére


StarKiller89
senior tag

Szia!
5000 forintos kaució árát hogy lehet visszaforgatni? Mi a lehetőség rá?

| Samsung Galaxy S23 |

(#2348) zelikocc válasza trec12 (#2336) üzenetére


zelikocc
senior tag

“Reméljük a Netfone-osokat majd tényleg felengedik”

Amúgy abból a 700 MHz DSS “5G” től sok változást nem igazán kell várni, szóval maximum csak 5G ikonjuk nincs a jelenlegi Netfoneosoknak, a sebesség ugyanaz

(#2349) Airedhyal válasza StarKiller89 (#2347) üzenetére


Airedhyal
aktív tag

6. -ik honaptol jovairjak.

(#2350) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

Azon gondolkodom ,hogy akik az 5G-t hozzák fel ,hogy a Netfone-nál nincs,és a KÜF-nél van ......

Minek rivalizálni ????

06 30 962 8221

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.