Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2251) matt22


matt22
tag

Yettel Hello data megszűnése miatt lettem Netfone-os.
A számhordozás elsőre sikerült, ezen meg is döbbentem mert korábbi számhordozásaim mindegyike keserves volt, a szolgáltatók közötti pattogás "vajon melyik karakter nem stimmel" emléke után. Itt elsőre összejött, ráadásul egy nap alatt elengedett a Yettel.
Tegnap este nyolc után 10 perccel dobtak le a hálóról, Netfon SIMet berakva minden elsőre működött újraindítás nélkül is. A biztonság kedvéért az APNt azért átírtam (alapból Vodás/Vitamaxos volt).
Térerő rendben, adatot a telefon felváltva 4G illetve 4G+ jellel mutatja. Volte jel ugyan nincs de a hívásnál jelzi hogy HD és közben az adatforgalom is megy tovább, szóval a gyakorlatban működik.
Nálam így eddig pozitív az élmény.

Ami nem világos hogy a hűség alatt lehet-e akciós díjú nagyobb csomagra váltani?

(#2252) MadMancs válasza matt22 (#2251) üzenetére


MadMancs
veterán

3 befizetett számla után lehet váltani. Felfele is, lefele is.
Viszont a 10 hónap újraindul.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2253) matt22 válasza MadMancs (#2252) üzenetére


matt22
tag

Szuper, köszönöm az infót!

(#2254) 4Grider válasza Fulár (#2249) üzenetére


4Grider
nagyúr

A számhordozásra létrehozott adminisztratív oldalon a kedd estig bekerült adatok vagy 24 órán belül elutasításra kerülnek, vagy még azon a héten hordozásra. Ha nem így történik, az azt jelenti, hogy nem kerültek be az adatok a rendszerbe. A szolgáltatóknak az NMHH biztosítja a hozzáférést a rendszerhez, ha ennyit kell várni, ott valami más probléma lesz.

(#2255) Fulár


Fulár
senior tag

Köszönöm mindenkinek!
Kapcsolatba lépek az üzletkötő hölgyel akinél megkötöttem a szerződést.

(#2256) mihaczitomi válasza MadMancs (#2248) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

MadMancs ,-az is -válthat _(mondjuk lefelé ) akinek kiderül .hogy nincs is ennyi adatmennyiségre szükség ?????

Természetesen 3 befizetett számla után .....

06 30 962 8221

(#2257) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

sziasztok ,ma hívtam a digit ,felmondom a gigabites internetemet ,mert drága

Most figyelj !!!!

erre mondja az ügyfélszolgálatos hölgy ,hogy lesz jövő hónaptól 250 mbites internet is a diginél ( ha jól emlékszem ) 2.990 .- Ft ért .....

na ,erre mondjatok valamit .....

Persze ,én megyek a fliphez ,már megkötöttem a szerződést .....

[ Szerkesztve ]

06 30 962 8221

(#2258) viktorhu válasza MadMancs (#2231) üzenetére


viktorhu
veterán

Rengeteget fejlődött. Két éve rengeteget panaszkodtam a Telenor hálóra, mára majdnem mindenütt jó lett a lefedettség, ahol régen küzdöttem vele. Csepel-sziget M0-tól délre pl. a szupermarketekben két éve még fel kellett mennem a bolti wifire, hogy a bolti alkalmazást használni tudjam, vagy átváltani a vodás simre, ez már fel sem merül.

[ Szerkesztve ]

(#2259) trec12 válasza mihaczitomi (#2257) üzenetére


trec12
addikt

Szerintem nem ebbe a topikba akartad írni ezt.... :)

[ Szerkesztve ]

(#2260) MadMancs válasza mihaczitomi (#2256) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Természetesen.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2261) Fulár


Fulár
senior tag

Na.Fog ez menni!Az üzletkötő hölgy nem veszi fel és vissza sem hív.
Az ügyfélszolgâlatot pedig az első körben 5,a mâsodik körben pedig 8 percig tartottam a vonalat amíg zenélt a fülembe.

(#2262) 4Grider válasza Fulár (#2261) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valahogy sejtettem, hogy a hordozási igényed még valahogy nem került be a központi rendszerbe, különben már kaptál volna konkrét információt a számhordozással kapcsolatban...

(#2263) ianhoward


ianhoward
tag

Válasz az átfutási időre, tapasztalatból:
[link]
Március 21-én este átállt és azóta működik.

Vélemény:
Nem tudok rosszat mondani. Az én felhasználási szokásaimnak megfelel.
Telefonálás, navigáláshoz és okos telefonon használt alkalmazásokhoz mobilnet.
Pest megye déli részén és dél budán nekem tök jó.
Kaptam már számlát. Alkalmazásban és e-mailben is megvan.
Alkalmazásból átvitt a Simplepay-re, kártyával fizettem.

Nem mondom, hogy nem voltak kétségeim a Netfone irányában. De árban annyira jó volt, hogy 10 hónap hűséget mondom megkockáztatok :D (tudom merek élni :DD )
Yettel áremelés miatt váltottam. Nem bántam meg eddig, egy hónap tapasztalatából.

(#2264) Littoral válasza viktorhu (#2258) üzenetére


Littoral
aktív tag

Úgy tűnik, hogy a Y lefedettsége egy adott értékre (vagy inkább mennyiségre) van beállítva az országban, és az változik +/- irányban, az egyik helyen javul a másik rovására, nagyjából a közlekedőedények elvén. :) Nálunk a legkiválóbb térerő és mobilnet romlott le tavaly ősszel gyakorlatilag használhatatlanra. Emiatt egy kis ideje már elégedett netfónos vagyok, náluk valahogy megoldható a dolog.

(#2265) mihaczitomi válasza trec12 (#2259) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

igen ,de sajnos törölni nem engedi

06 30 962 8221

(#2266) MadMancs válasza Fulár (#2261) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Küldj privátban egy nevet és egy címet kérlek. Megpróbálok utánajárni kinél kötötted a szerződést és hol jár az ügy, ha egyáltalán jár valahol.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2267) Fulár válasza MadMancs (#2266) üzenetére


Fulár
senior tag

Nagyon szépen Köszönöm a segítséged!
Még a mai éjszaka folyamán küldöm amint számítógép közelbe kerülök.

(#2268) AtHoS válasza Fulár (#2267) üzenetére


AtHoS
nagyúr

"amint számítógép közelbe kerülök"

Érdekes, ezt miről írtad? (Nehogy azt írd, hogy mobilról, mert körbe röhöglek, ha az szerinted nem számítógép ;] )

read-only mode on the forum

(#2269) Fulár válasza AtHoS (#2268) üzenetére


Fulár
senior tag

Nekem a mobil az mobil.És a számítógép a számítógép! :DD
Mobilról meg rühellek sokat írni mert még a 6.7 colos kijelzőn is 3 betüt nyomok meg egy újjal a nyomorult lapát kezeimmel.

(#2270) AtHoS válasza Fulár (#2269) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Most mondok neked valamit (igaz én nem használom, de ismerősi körömből többen igen és működik): diktálni is lehet a szöveget :DDD

Neved plusz címed hozzá nem olyan bonyolult még mobilról sem megírni. Ami hozzászólást írtál több betűt igényelt szerintem, mint a kért két adatok :DDD

read-only mode on the forum

(#2271) Fulár válasza AtHoS (#2270) üzenetére


Fulár
senior tag

A diktálást rühellem.A tájszólásommal meg nagyjából mindent is ír csak azt nem amit modnok.
"Ahány ház annyi szokás"tartja a régi mondás! :D

(#2272) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Szeretnénk mi is váltani a Netfone-ra Vodafonról.
A számhordozás az hogyan történik ? Online is lehet intézni ?
Illetve jól látom hogy nincs ilyen családi csomag ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#2273) MadMancs válasza Directors (#2272) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Vodafoneról nehezen működik a hordozás sajnos.

Írj rám légyszíves privát, segítek szívesen mindenben.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2274) qdak


qdak
addikt

Sziasztok, szamhordozas 30 as tud valaki segiteni?

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#2275) mihaczitomi válasza qdak (#2274) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

https://netfone.hu/szabonorbert

06 30 962 8221

(#2276) sfefe válasza qdak (#2274) üzenetére


sfefe
őstag

Feletted. :)

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2277) MadMancs válasza qdak (#2274) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Írj rám nyugodtan. :)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2278) MadMancs válasza mihaczitomi (#2275) üzenetére


MadMancs
veterán

És sfefe,:R

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2279) SV21 válasza MadMancs (#2277) üzenetére


SV21
tag

Üdv!

Én is keresni foglak privátban :)

(#2280) MadMancs válasza SV21 (#2279) üzenetére


MadMancs
veterán

Rendben, nyugodtan. :)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2281) StarKiller89


StarKiller89
senior tag

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem mint új Netfone előfizető.

Látom, hogy 10 hónapos hűségidők vannak, ha lejár a 10 hónap akkor mivan? Átáll a drágább árra vagy újra lehet kötni hűséget?

Számhordozással már kértem egy kártyát, egy Yettel-es számról van szó, amit majd szeretnék felmondani, ezt mikor kell megtenni? Mikor már aktiváltam a Netfone-os simet?

Köszi előre is!

| Samsung Galaxy S23 |

(#2282) 4Grider válasza StarKiller89 (#2281) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor nem állhatnak át drágább árra, mert tiltja a törvény.
Számhordozáskor az eredeti előfizetésed felmondásra kerül (automatikusan).

(#2283) mihaczitomi válasza StarKiller89 (#2281) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

nekem az az infóm ,hogy akár maradhat is 10 Hónap műlva ez az ár ...De ha nem ,akkor csak egy ezressel drágább a listaára a korlátlan beszéd + 50 gigának !!!

06 30 962 8221

(#2284) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

Sziasztok ,létrehoztam egy Facebook Csoportot Netfone néven .....

Mivel sokan nem ismerik ezt A fórumot ,szereintem jó lenne ,ha ott is megjelennének aa kérdések ,információk .....

még csak én vagyok Tag benne ,De Jó lenne ,ha oda is csatlakoznátok ,ott is lehetne beszégetni

https://www.facebook.com/groups/589216179828208

06 30 962 8221

(#2285) sfefe válasza mihaczitomi (#2284) üzenetére


sfefe
őstag

Van a netfone -nak face oldala ....

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2286) mihaczitomi válasza sfefe (#2285) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

De csoport nincs ......mindegy ,akkor törlöm

06 30 962 8221

(#2287) mihaczitomi


mihaczitomi
junior tag

Nekem is kírja Hogy hd plusz ,de csak hívàs utàn ( Oppo Renoo 5Z )

06 30 962 8221

(#2288) 4Grider válasza mihaczitomi (#2287) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor ezek szerint van a vodánál az Oppo-n VoLTE...

(#2289) mihaczitomi válasza 4Grider (#2288) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

Van ,de csak hívàs utàn írja ki

06 30 962 8221

(#2290) sfefe


sfefe
őstag

Halihó

Na most raktam be a netfone kártyát.
Apn-t átírtam internet.vodafone.net-ről ahogy a lapon van irva internet.netfone.hu -ra.
( Nálam alatta még van vodafone líve, meg Vodafone mms, gondolom ezeket nem kell átírni)
3x indítottam újra egy darabig van net aztán elmegy...

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2291) tahepa


tahepa
senior tag

A SIM kártya hány nap után érkezik meg? Futár vagy posta?
Kaució kifizetve ( 2023-04-20) , számhordozás nincs - új szám lesz.

(#2292) MadMancs válasza sfefe (#2290) üzenetére


MadMancs
veterán

Milyen készülék?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2293) MadMancs válasza tahepa (#2291) üzenetére


MadMancs
veterán

19.-én fizetted, de ugye volt a simple gond. Végülis mikor sikerült jovairódnia?

Normál esetben max 1 hét + posta.

Postán érkezik új szám esetén a SIM

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2294) tahepa válasza MadMancs (#2293) üzenetére


tahepa
senior tag

Az alkalmazás szerint 20.-án teljesült a befizetés azért írtam azt a dátumot.
Csupán azért érdeklődöm mert nem mindig vagyok azon a címen elérhető más cím meg nem játszik.

[ Szerkesztve ]

(#2295) sfefe válasza MadMancs (#2292) üzenetére


sfefe
őstag

Samsung s10e.
Most újra indítottam egy darabig van aztán megint nincs.

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#2296) Áfonyabokor


Áfonyabokor
friss újonc

2023 márc közepétől nem tudom áthordozni a vodafontól a számomat.Azt mondják a megnövekedett igények miatt na de akkor a telenortól miért írják többen hogy sikerült. A Vodafone t kérdeztem ők úgy látják még el sem indították a hordozást. Nagyon bosszantó ez a viselkedés a netfone részéről de ha kell tovább megyek az felügyeleti szervek felé ha kell még elmegyek brüsszelig is. Ha valaki járt már így légyszi írjátok meg

(#2297) 4Grider válasza Áfonyabokor (#2296) üzenetére


4Grider
nagyúr

Magyarországon mostanában egy ilyen cégnek nem megyünk neki, mert te leszel megszívatva. Jó eséllyel az NMHH által működtetett számhordozási rendszerben nincs rögzítve a kérésed, azaz elakadt a netfone-nál. Hívogasd az ügyfélszolgálatot, mást nem tehetsz. Esetleg írásbeli panasz szintén feléjük. Annak nyoma van és válaszolniuk kell rá 30 napon belül. A kötbérigényed ne felejtsd el megemlíteni benne. És türelem, nincs sok más lehetőséged...

(#2298) Áfonyabokor válasza 4Grider (#2297) üzenetére


Áfonyabokor
friss újonc

Ok köszi.

(#2299) mihaczitomi válasza sfefe (#2295) üzenetére


mihaczitomi
junior tag

Hihetetlen ...Nekem egyből ment minden

06 30 962 8221

(#2300) Áfonyabokor válasza mihaczitomi (#2299) üzenetére


Áfonyabokor
friss újonc

Ennek szívből örülök

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.