Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26351) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

üdv,

félig on, félig offtopic:

közúti elsősegély vizsga Pest megyében: szeretném megcsinálni, de sehol nem találok semmi elérhetőséget se, vagy címet, ahol hozzákezdhetnék az intézéséhez. (melóból egyszerűbb átmenni a legközelebbibe, mint bemenni pestre ezért)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#26352) vmk válasza Mr.Csizmás (#26351) üzenetére


vmk
tag

Vöröskeresztet kell keresni.

(#26353) tomiii. válasza MunezXBK (#26300) üzenetére


tomiii.
aktív tag

'91-es autó(december), de ugyan ez a motor volt már '87-ben is. Euro 3 nem is rossz :DDD
------------------
Mai nap hív anyum, hogy jól vagyok? Reggel korán eltűntem és attól fél, hogy ladázni vagy bmwézni' vagyunk a bükkben. Mondtam, hogy leteszem, mert akció van és menjen Skype-ra. :DDD Elküldtem neki ezeket a képeket:

[ Szerkesztve ]

(#26354) MunezXBK válasza tomiii. (#26353) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Oszt akkor, hogy?

(#26355) tomiii. válasza MunezXBK (#26354) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Nem találok képet, a tulaj srác kommentelte, de képein nem látszik sehol a hátsórendszám rendesen. Lehet kamuzott :D

(#26356) gzbotii


gzbotii
veterán

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#26357) mdani01 válasza Mr.Csizmás (#26351) üzenetére


mdani01
aktív tag

Nocsak egy ismerős arc :D

Ha nem tudod nálatok elintézni (vöröskereszt) akkor próbáld meg Pesten.

iPhone 6S SpaceGray

(#26358) Mr.Csizmás válasza mdani01 (#26357) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

?? :D

lehet az lesz, és akkor aznap mást is elintézek... :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#26359) mdani01 válasza Mr.Csizmás (#26358) üzenetére


mdani01
aktív tag

fritz urat ösmerem (vasraj meeting) :D

Szerintem jobban jársz inkább ott intezed el :K

iPhone 6S SpaceGray

(#26360) Morris


Morris
veterán

Urak, Fuchs Titan GT1 olajjal van valakinek tapasztalata? (5W40 vagy 5W30)

(#26361) Kornel válasza Morris (#26360) üzenetére


Kornel
veterán

Egyik legjobb.

(#26362) Morris válasza Kornel (#26361) üzenetére


Morris
veterán

Ez esetben adok neki egy esélyt.

(#26363) Kornel válasza Morris (#26362) üzenetére


Kornel
veterán

Nekem a LM is nagyon jol muzsikalt, egy eneos sustinahoz kepest is...
Top tec 4300

(#26364) Morris válasza Kornel (#26363) üzenetére


Morris
veterán

Facsén sokan nem szeretik a LM-t mert állítólag hangosabb tőle a moci.

(#26365) bitpork válasza Morris (#26364) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

LM az Munez kedvence? Mert Moly néni nekem elég jól elcsendesítette a Gazsit pl.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26366) MunezXBK válasza bitpork (#26365) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Munez kedvence. :K

(#26367) Kornel válasza Morris (#26364) üzenetére


Kornel
veterán

Facsén a 10 eves gumik meg ujszeruek...
Eddig nagy eneos parti voltam, de extrem terhelesnel szerintem egyszeruen megegett, es utana csipegette a motor.
Na most LM topc tec 4300-nal ez nem jelentkezett, pedig az eneos sutina volt.
LM-nak a parameterei is jobbak, hetekig hasonlitgattam az adatlapokat, es ugy lyukadtam ki a LM-nal.

(#26368) tboy93 válasza Kornel (#26367) üzenetére


tboy93
nagyúr

Sustina nem igazan extrem terhelesre valo, hanem long life + sok hideginditasra.

(#26369) zack válasza Morris (#26360) üzenetére


zack
nagyúr

Perfekt. Nekem is ez van az autóba. :K

Fuchs Titan GT1 Pro Flex 5w30

Csak a Fuchs, és Motul... A többi felejtős.

Ha sok lé van a zsebben, akkor 0W, és 5000km-ként csere. ;]

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26370) tboy93 válasza zack (#26369) üzenetére


tboy93
nagyúr

Lol :C Biztos vagyok benne, hogy ezen a ket olajon kovul minden mas fos ;] Ontom is kifele a sustinat a pics@ba :D

(#26371) Kornel válasza tboy93 (#26368) üzenetére


Kornel
veterán

Azert a sustinat mindenhogy promozzak, de tenyleg nem birja az extrem terhelest.

Bitpork: en ertem, amit mond...
A sustina 5w30 higabb, mint pl. az elobb emlitett lm 5w30.
Ezt adatlapbol szepen ki lehet olvasni.
A sustina 5w30 az egyik leghigabb 5w30-as olaj, ergo hidegen jobban szivattyuzhato, tehat jobban ken.
Viszont a hths viszkozitasa nincs az elvonalban, ami extrem terhelesnel jol jon, ha meg van kenes, es nem szakad meg az olajfilm, es vagy eg meg az olaj.

[ Szerkesztve ]

(#26372) bitpork válasza tboy93 (#26368) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Má' bocs, de a hideg járatnál extrémebb terhelés hol van? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26373) tboy93 válasza bitpork (#26372) üzenetére


tboy93
nagyúr

Hideg jaratnal kapja a motor a kopas 90%-at, ezert kell a jo 0 vagy 5w olaj. A sustina a magas fordulatot vagy az emiatt fellepo nagy hoterhelest nem birja valoszinuleg, kornelkanak is ott egett meg es nekem is ott csipett belole kicsit.

De sorry, szarul fogalmaztam az elozo hsz-ben :R

[ Szerkesztve ]

(#26374) TaaT válasza bitpork (#26372) üzenetére


TaaT
veterán

:) [link]

Give them hell Ukraine!

(#26375) bitpork válasza TaaT (#26374) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Természetesen minden ember napi szinten alakítja át 1500+ lóerősre az autóját és teszi padra csak hogy felrobbanjon :U Rój meg amiért nem elég pontosan fogalmaztam, de azért feltétlenül sarkítani nem kell ;)

(#26371) kornelka : én is értettem, ugyanakkor a hideg járat is extrém terhelés amotronak hiszen az ideálistól nagyon messzi vannak a működési paraméterei nem csak az indulás pillanatában, hanem hosszú percekig utána. De lehet én látom rosszul :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26376) Morris válasza zack (#26369) üzenetére


Morris
veterán

505.01 kell. Abból csak 5W van.
De elég is.
Most még azon gondolkodtam, hogy hiába van 505.01-es 5W30-as olaj ha megeszi a motor.
Anno még Mági mondta, hogy nem kell bele 30-as mert az illesztések az 5W40 - es olajhoz passzolnak.

To all: Értem én, hogy csak a motul meg csak a LM, de nem fogok 10k fölött költeni egy kanna olajra. A motul 15k-s ára meg pfff. Nekem ezeknek az ára a lélektani határom fölött van.

[ Szerkesztve ]

(#26377) zack válasza tboy93 (#26373) üzenetére


zack
nagyúr

Nem csak ott. :U Hidegindításnál fontos a jó kenés, de ott nincs fordulatszám. Szívatóval max 1500 ami aztán rövid időn belül beáll 800 környékére. Indulás után aki forgatja, az önthet bele bármit. Ha 1500-2000 fordulaton el van váltva, nem lehet gond.
Nagy igénybevételnél 4000-5000+ fordulatnál, illetve nagy melegben a vékonyabb olajok nem jók. Illetve amíg friss, addig nincs gond, de extrém gyorsan elhasználódik.

(#26376) Morris

Ne variálj a viszkozitáson, azt tedd bele, amit a gyár előír. A jó olaj drága, de a motor meghálálja. ;)
Persze ez autó függő is. Egy 1.2-es Fabia nem igényel olyan teljesítményszintű olajat, mint egy 150-300 lovas pörgős autó.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26378) tboy93 válasza zack (#26377) üzenetére


tboy93
nagyúr

10k km utan minden olajamat csereltem eddig :)

(#26379) Kornel válasza zack (#26377) üzenetére


Kornel
veterán

50 km-en tiltas kozeleben vegig? :D
6950 rpm :D
Vege fele egett olajszagot ereztem beszurodni...

téboj: majd az uj tulaja vesz bele, bar ketlem, aki lopott cuccot hasznal, hogy ilyenre koltene...

[ Szerkesztve ]

(#26380) tboy93 válasza Kornel (#26379) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ilyen kikepzesre inkabb motul 300v :D

(#26381) zack válasza tboy93 (#26380) üzenetére


zack
nagyúr

Bitang olaj. GSXR1000-be 6 évig használtam. 55e km-rel úgy adtam el, hogy gyári hangja volt a blokknak.
Ellenben 4L 25e környéke. Az utsó 2 évben a Fuchs váltotta, mert kedvezményesen jutottam hozzá (Race Synth 10W50). Még kedvezményesen is 4e/L környéke volt. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26382) zack válasza Morris (#26376) üzenetére


zack
nagyúr

[link]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26383) Morris válasza zack (#26382) üzenetére


Morris
veterán

Mocskos drága. :(

(#26384) Kornel


Kornel
veterán

Egyebkent azon is gondolkozok, hogy nem kell sportos auto, meg semmi extra, veszek egy sx4 sedant, meg majd nyaron egy gyorsasagi motort, aztan azzal ellennek ;)

(#26385) zack válasza Kornel (#26384) üzenetére


zack
nagyúr

Azt hiszed, így olcsóbban megúszod? :N
Sportmotorozás pénznyelő. Én pályáztam is vele, nyilván annál extrémebb nincs (Hring 4x20p-hez csak benzinből 1 tele tank kellett). Utcai üzemmódban 8-9L beérte...Pálya üzemmódban 11L. ;]
Egy jó gumi ami kellően puha, 160LE+ motoron 4e km, és vehetsz újat. Darabja 40-50k.
Lánc, lánckerék, betétek, a kötelező szervizek 6e km-ként... Na. Viszi a pénzt. :)

GSXR-hez a D.I.D lánc, lánckerék szett 50-60k között volt. 20-30e km-ként csere. ;]

(#26383) Morris

Én még a drága olajak mellé Gnolorp/Prolong adalékot is használok, ami az olajcserénél +7k.
Egy dolgot ne felejts el. A motor az autó "szíve". Ezt csak egyféleképpen tudod megölni. Ha nincs benne elegendő olaj, vagy ha nem megfelelő a minősége. Ha ezeket betartod, 6-700e simán elmennek. ;)
A motor generál pedig drága. Drágább mint az olajok közötti ár differencia.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26386) Kornel válasza zack (#26385) üzenetére


Kornel
veterán

Nem olcsobb, de annal jobbat...
Egyebkent csak egy otlet ;)

(#26387) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Ha percek alatt se szedi le a párát a szélvédőről a klíma, akkor klíma tisztítás/töltés megoldja a gondot? Marha idegesítő, hogy kb elindulni se lehet, mert az egész szélvédő full pára és nemhogy lefújná, mint ha még párásabb lenne... :D Még letörölni se tudom, az wtf?

(természetesen csak szélvédőre fújatok, külső levegő beömlésre állítással)

Az is fura, hogy eddig össz-vissz 2x fordult ez elő. Először semmi probléma nem volt, majd otthagytam a kocsit kb negyed órára, mire visszaértem az összes ablak belülről full pára és kb 5perc kellett mire végre úgy ahogy kiláttam a kocsiból...

Valahol radiátor lyukasságot -> cserét emlegetnek.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#26388) zack válasza Kornel (#26386) üzenetére


zack
nagyúr

Ha mindenképpen motorozni akarsz, és van rutinod komoly motorok kezelését illetően, akkor csak 1000ccm+.
Itt van nyomaték. 600-as kategória, hiába gyors, nincs nyomaték. GSXR1000, CBR1000RR, S1000RR, ZX10R, YZF R1. Ezeket nézegesd, de ha nincs rutin, eszedbe ne jusson. GS500 gyakorló motor, és 1-2 év után ugrás sport 600-ra, majd 2-3 év és mehetsz 1000-re.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26389) darál0w válasza TheProb (#26387) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

volt hasonlo problémám még 206-ossal....ott lyukas volt a radiátor, szoval elképzelhető

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26390) runner 125 válasza tboy93 (#26380) üzenetére


runner 125
nagyúr

VFR-be én is azt tolom, mindenhol azt javasolják, kifogástalan, leírtak szerint még a váltó is máshogy dolgozik vele.

zack

Literes motorok alatt is van élet, a VTEC-kel simán tartom a tempót az 1000-es 1200-es sport - sportúra motorokkal is, extrém esetben max. igényel egy visszaváltást.
De ez megint felhasználás kérdése. Mi nem szoktunk ringezni, inkább haladós túra, arra pedig bőven elég már egy sor 4 vagy V2 600-650 is.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#26391) pit stop válasza Kornel (#26384) üzenetére


pit stop
addikt

Coltról hamar lemondtál.
Pedig csoportban segítőkészek voltak és nem is mondtak rossz dolgokat :U

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#26392) Kornel válasza pit stop (#26391) üzenetére


Kornel
veterán

Megneztem eloben, es hat nem az igazi.
Sajnos a swiftnel is rosszabb az anyagminoseg, es a belso ter dizajnja.
Par tizezer ft raforditassal parades autot faraghattak volna belole a tervezok, mert a muszaki alap nagyon jo, de a korites pont az ellentete.

Zack: rutinom nulla, meg jogsim sincs, de terveztem mar reg.
Almom egy honda 1000 cbr rr, de anyam es az asszony is azt mondta, hogy ha merek egyet venni, akkor nem allnak szoba velem :D
Lehet ismernek, es jobban tudjak, hogy mit lehet a kezembe adni ;)
Lenyeg, hogy elsonek ilyen 600 koruli lenne max. szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#26393) zack válasza runner 125 (#26390) üzenetére


zack
nagyúr

Persze. Tudom én, hogy van. De amikor átülsz egy sor4 1000-ről egy sor4 600-ra, nem az a gond, hogy a 600 nem elég gyors, hanem hogy nincs elég nyomaték ccm-ből adódóan, és élményben meg sem közelíti azt, amit az 1000-es ad.
Én képtelen vagyok 600-ban gondolkodni, mert tudom mit tud az 1000-es.
Ettől függetlenül a túrázni jó a 600-as, és a lépést is tudja tartani, ha nem elvetemültek a többiek. De egy GS500 is tudja tartani a tempót, ha nem 200-220 az utazó. Itt inkább arról volt szó, hogy sportmotor, és sportmotorban az 1000+ ccm adja azt, ami csak rajta ülve jön át.

GSXR után ha maradok motor vonalon, Hayabusa lett volna a végállomás, csak mindig lebeszéltem magam erről, mert városban túl nagy és széles.

(#26392) kornelka

Jaj. Akkor GS500 kezdésnek. nehogy vegyél 600-as sportot, mert le fog dobni magáról. Nagyon hirtelen jön meg az erő, ami rutin nélkül életveszély. 8000-ig semmi, de 9-10000-től hirtelen indul meg. Sportot felejsd el 600-ban első motornak.
GS500-nál komolyabb paripában ne gondolkozz. :N
Van kezesebb 600-as pl a CBR600F ami bár sport, de túrázni is lehet vele, de szerintem ez a 110LE is erős lesz elsőnek.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26394) Skillet válasza Morris (#26360) üzenetére


Skillet
addikt

Ez melyik fuchs, a Horst Fuchs? :DD
Mi ez a füstgáz utánkezelő, ez valami dízel dolog? De akkor ez most jó benzineshez is?
(Közben a magyar oldalán utánaolvastam, jó benyáshoz, turbóshoz is... kishaszonba is locsolható :) )
Amúgy én sok olcsóbb olajjal is meg voltam elégedve. A sustina ugyan nem olcsó, de azzal sem volt bajom.
Volt már a vasban castrol, motul, eneos (sustina, premium ultra), mannol (0w40, 5w40)...

Nemsokára lemegy a fél év, újra olajcsere... kipróbálnék valami újat.
Akkor szerintetek horst fuchs mehet? :) megér egy próbát?

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#26395) zack válasza runner 125 (#26390) üzenetére


zack
nagyúr

VFR800? Jó kis gép. :K

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26396) runner 125 válasza zack (#26393) üzenetére


runner 125
nagyúr

Világos, mentem én is 1000-es sportokkal, tudom h miről beszélsz, de nekem egyszerűen kényelmetlenek. Az erejük tényleg brutális, utcára már már extrémen sok, s ahogy írtad, komoly rutin, tapasztalat kell hozzájuk, de legfőképp fejben kell ott lenni.
Kezdésnek én is egy sor 2-t mondanék, 1 szezon alatt úgyis kinövi.

Busa azért nem supersport, ringre tohonya, ilyen felhasználásra szerintem nagyobb élmény a literes sportgép.

Egyéként igen, az.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#26397) rbalint88 válasza Kornel (#26392) üzenetére


rbalint88
addikt

ha az anyagi oldalát nézzük csak, akkor is előrébb vagy egy sportos autóval, mert egy normális motor normális védőfelszereléssel és a jogsi megcsinálása alsó hangon másfél millió, de mivel gondolom ebben is hifiznél, inkább kettő. és akkor napi szinten valami fosban vagy kénytelen ülni, mert arra nem marad pénz. arról nem beszélve, hogy szerintem -és itt fontos megjegyezni, hogy ne motorozom, de nagyon-nagyon sokat bringáztam anno, nem kimondottan tb-kompatibilisen - 25 felett megtanulni azért motorozni, hogy kiélhesd magad motoron, ergo menj mint az állat, nem tartozik a legjobb ötletek közé a hosszútávú életkilátásaidat illetően. egyébként is veszélyesebb sport a motorozás az autózásnál, de ezt tetézni a rutintalansággal és a sebességgel -mert úgyse tudja megállni az ember- elég rövid úton fájdalmas következményekkel szokott járni. vagy halálossal.
vedd meg a lehetőségeidhez képest legpóverebb, legjátékosabb autót és élvezd azt hosszútávon. én is nagyon szeretnék motorozni, de beláttam azt, hogy anyagilag is kiba* nagy luxus -kb pont olyan, mintha egy második autót tartanál fenn- és négy törött csigolyával inkább ne hívjam ki a sorsot magam ellen. pedig egy ducati monster a felhúzott dupla termigoni dobbal már csak az esztétikai értéke miatt is kellene :B

(#26398) zack válasza runner 125 (#26396) üzenetére


zack
nagyúr

Busa az más. Nem gyorsabb mint az 1000-es sportgépek, de azért a nyomaték és a 200+ LE...Odavág. Tipikus sporttúra, iszonyat nyomatékkal. Ez az ötlet akkor született, amikor már kezdtem megnyugodni, és nem feltétlen a súly/LE arány lett volna a cél. Egy tekintélyt parancsoló bivaly erős sporttúrával fejeztem be volna a motoros karrierem. E helyett lett egy 400-as luxus robogó, ami a saját szintjén kellemesen lépegetett, aztán pedig jött a gyerek, és szögre akasztottam a motoros pályafutásomat.

Szép, vigyázz rá! ;)

(#26397) rbalint88

Monster nagy élmény, ebből is az S4R. :K
Ducati-t nem kevés fenntartani, bár a Monster még az olcsóbb fenntartású Ducatik közé tartozik.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#26399) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Halló! Négykerekű topik , kivéve ha ez vagy ez ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26400) Kornel


Kornel
veterán

Utolso gondolatkent hozza tetszem, hogy evek ota meg akarom csinalni az A kategoriat ;)

Es hogy on is legyen:

[link]

Tuti van egy tegla koztunk :D

Amugy (ha lesz autom) tuti veszek egy ilyen cuccot.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.