Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49151) 313313 válasza andyTM (#49113) üzenetére


313313
addikt

Nem tudom miről van szó, de szerintem minden nagyobb helyen, ahol vállalnak nyomtatást tudnak vízálló öntapadóra nyomtatni. Ez helyileg úgy néz ki, hogy az A4-es matrica 400ft (volt 3 éve..) plusz a nyomtatás a fekete az olyan 50 huf színes meg 100 huf...
Nyilván grafikát neked kell csinálni/csináltatni, de ha van kép, fillérekből lehet saját matricákat nyomtatni...
Nekem ilyenek vannak.

Az evolution matrica netről szedett, grafikussal korrigált egy A4-es lapra 14db fért ki ha jól emlékszek, azt meg 500-600 huf-ba nyomták. CM-es matricát is én nyomtattam, mivel Kecskeméten nem osztogattak...(6 cm-en voltam fent, ebből 5-re oda-vissza bicajjal mentem...) Matricák köszönik jól vannak, több év után se peregnek fel, nem fakulnak...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#49152) andyTM válasza 313313 (#49151) üzenetére


andyTM
senior tag


- ez a Lasali gépe és van a vázon egy Magyar zászló és a neve, autóversenyeken is van ilyen az autókon, kiegészítve egy vércsoport besorolással.
- és erről kellene egy közelebbi kép...

[ Szerkesztve ]

(#49153) ---Lasali--- válasza Atke (#49150) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Passzol hozzá a shimano cucc.

andyTM
Majd küldöm a képet.

[ Szerkesztve ]

(#49154) cekkk


cekkk
veterán

Szerintetek ez ér ennyit vagy ebből még lehetne alkudni? :D Bár barátnőm 168 centi. Lehet akkor neki ez már kicsi lenne.

(#49155) cekkk válasza cekkk (#49154) üzenetére


cekkk
veterán

Vagy ez és helyben is van. Erre mit mondtok?

(#49156) rekid válasza Szakbarbár (#49021) üzenetére


rekid
addikt

HI!
Nem ez volt de ez is jó lesz :) Na meg az elmaradthatalan műzli. :)

Apropó mult héten voltunk pilisben Pap-rétről gondoltuk lejövünk Tahi felé. Hát a zöld út szívás. MTB út pedig nagyon MTB lett tekintve, hogy az erdész traktorok végigjárták még mikor sár volt szóval Crossal inkább felejtős MTB vel meg nem árt egy normális telo. Sountur kirázta a kezem... :)

[ Szerkesztve ]

Gyáva népnek nincs hazája!

(#49157) Mewryck válasza Burt1793 (#49147) üzenetére


Mewryck
tag

amit linkeltél tárcsát,ott is le van írva,hogy csak műgyantás betéttel használható,ha neked a fékeidben fémes betét van/volt,akkor tönkrevágja a tárcsát (ebben az esetben a betét anyaga a keményebb!)

vagy veszel fémes betéthez való tárcsát,vagy műgyantás betétet

műgyantás tárcsa --> csak műgyantás betéttel használható
fémes tárcsa --> fémes és műgyantás betéttel is használható

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#49158) Teasüti válasza Mewryck (#49157) üzenetére


Teasüti
nagyúr

De ebben az esetben a fékbetét "ment tönkre". :D

(#49159) Mewryck válasza Teasüti (#49158) üzenetére


Mewryck
tag

mivel a betét a keményebb és a tárcsa a puhább(ebben az esetben!),szerinted mi fog történni a betéttel?(kb hasonló lesz a végeredmény,mint egy olajáztatta betétnél)

ha fémes betétet tett bele újra,eleinte za is jól fog fogni,majd ugyanigy jár,aztán majd megy a csodálkozás...

[ Szerkesztve ]

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#49160) beci


beci
őstag

Hát nem volt a legjobb választás ez a Kryptonite Kryptolok 2 STD lakat...
A hátsó kereket a vázzal (3szögbe),és egy "terep" tárggyal nem lehet összezárni,kicsi a szélessége.Ha hátrébb rakom,és a kerék-láncvilla-terep tárgy triót választom,akkor meg nem ér el a sodrony az első keréktől a lakatig. :(

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#49161) Teasüti válasza beci (#49160) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Elég csak a hátsó kereket zárni a vázon belülre eső szakaszon, fölösleges bele erőltetni a vázat is.
Nem a lakattal van gond, ez user error. Nagyon kevés olyan hely van, ahova eddig nem tudtam kikötni vele az mtb bringám.

Milyen sodrony nem ér el odáig? Hurokkábel? Hát akkor az elég gáz, már a sodrony részéről... Ha nem hurokkábel, hanem záras, akkor meg nem kell ráhúzni a lakatra.

(#49159) Mewryck
Nem tudni mit tett bele.
Na még egyszer: ő azt állítja a tárcsa teszi tönkre a betétet, nem fordítva!
Javaslom elolvasni az előzményeket is. :U
Részemről én azt gondolom ez maga a betét kopás jelensége, ami természetes.
Ő nem így gondolja.

Persze nem kizárt, h darálja a betétet a tárcsa, gondolom a keménységek aránya is elég mérvadó a kopás gyorsaságában. Ezért is vagyok a híve a gyárilag összeillő alkatrészek használatának. :K

[ Szerkesztve ]

(#49162) superecneB


superecneB
őstag

Kerékpár beárazásában tudnátok segíteni?

(#49163) Mewryck válasza Teasüti (#49161) üzenetére


Mewryck
tag

akkor leírom egyszerűen,mert nem érted: :W

műgyantás tárcsáról a kopott réteg a betét felületén marad,(gondolom tudod milyen alapon működik egy fék)*,ha felcsiszolja a betétet,fémes tárcsával használható tovább minden gond nélkül

*:ennek jelensége,hogy nincs kellő fékhatás,max csak hangot ad ki(nyikorog,etc...)-betét ilyen esetben addig nem használható,amíg a rárakódott réteget nem tünteti el,mint azt ahogy fentebb is írtam

a betétkopásnál megmarad a fékerő(ha lekopott a betétröl az anyag,akkor aztán szépen tud visítani+belemar a tárcsába,de akkor is fog) csak bentebb fog a kar,ezt már féke válogatja ,hogy mennyire tudja utánállítani karról,vagy olajutántöltéssel

javaslom utánnaolvasni a dolgoknak és gondolkozni :U

[ Szerkesztve ]

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#49164) beci válasza Teasüti (#49161) üzenetére


beci
őstag

Hurokkábel. 120cm.
Nincs egy képed,hogy hogyan zárod le?

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#49165) Daniel Alves


Daniel Alves
őstag

Sziasztok!
Egy már meglévő biciklim mellé venném ezt a szépséget :)

Viszont a vázon van 1-2 apróbb rozsdanyom. Ezt a korróziót mivel tudnám megállítani? Szeretném megőrizni az eredeti fényezést.

Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com

(#49166) Stauffenberg


Stauffenberg
nagyúr

Tegnap esti tekerésemnél megint rám jött a gyötrő gondolat, hogy az országúti mellé kell valami ami jobban bírja a szétfingott magyar utakat, le lehet vele térni könnyű terepre, esetleg az erdei földutakat bírja. Szóval kéne egy cross-trekking. Nincs rá pénzem, de kell. Ezért újat vennék, bármennyire is jobban megérné ugyan ennyiért egy 1-2-3 éves használt. Találtam egy-két bringaboltot ahol van kamatmentes 6 havi részletfizetés, így mivel nem fizetek rá, ezért bevállalom, amúgy is kb ennyi idő alatt tudnám félretenni az árát, de addigra meg lemegy a szezon.

Milyen új cross-trekkinget ajánlotok 80k körül? A legtöbb helyen a korábbi évek leértékelt bringái nem vehetők meg kamatmentesen. Sajnos. Eddig ezeket nézegettem:

Kellys Alpina ECO C10 2013 (81.000 Ft)

Ennek jobban tetszik a festése, a fehér nekem túl feltűnősködő, de ha annak tényleg annyival jobba felszereltsége és megéri a felárat, akkor azt venném.

Váz méretek: 19" / 21"
Váz: Kellys Aluminum 6061 alloy
Villa: SR Suntour NEX4110 V3 75mm
Váltókar: Shimano SL-RS35 Revoshift
Hátsó váltó: Shimano TX35
Első váltó: Shimano TY10 (31.8mm)
Hajtómű: Prowheel (42x34x24)
Fogaskoszorú: Shimano MF-TZ31-7 (14-34)
Agyak: Kellys alloy Q/R
Felni: Kellys Draft 622x19
Fék: Artek alloy V-brake
Fékkar: Artek V-brake
Külső gumi: Kellys Softline 700x38C ReflectiveLine
Kiegészítő: műa. platform pedál
Egyéb: súly n/a

Kellys Alpina ECO C20 2013 (86.000 Ft)

Ennek a festése kevésbé begyere, de ha ez tényleg jobb bringa, akkor ez lenne. Felszereltsége:

Váz méretek: 19" / 21"
Váz: Kellys Aluminum 6061 alloy
Villa: SR Suntour NEX4110 V3 75mm
Váltókar: Shimano Altus SL-M310-7
Hátsó váltó: Shimano Acera M360
Első váltó: Shimano TY10 (31.8mm)
Hajtómű: Prowheel (42x34x24)
Fogaskoszorú: Shimano MF-TZ31-7 (14-34)
Agyak: Kellys alloy Q/R
Felni: Kellys Draft 622x19
Fék: Artek alloy V-brake
Fékkar: Artek V-brake
Külső gumi: Kellys Softline 700x38C ReflectiveLine
Kiegészítő: műa. platform pedál
Egyéb: súly n/a

Esetleg más tippek? Van ezeknél jobb ennyi pénzért? Ez már nagyon a plafon sajnos amit be tudok vállalni.

(#49167) Mr.Csizmás válasza Stauffenberg (#49166) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

schwinn-csepel ATB

olyan nehez mint egy panzer, es kb. annyira tartos :DDD

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49168) Stauffenberg válasza Mr.Csizmás (#49167) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Azért én maradnék a relatíve könnyű kivitelnél. Tudom, hogy a teleszkópok ebben a kategóriában inkább dísznek és nehezéknek vannak, de jövőre lecserélném. Most már azzal is beérném, ha az országútival ellentétben egy-egy nagyobb döccenőt képes lenne minimálisan csillapítani.

Tegnap azt hittem, hogy kiszakad a karom amikor egy kátyút akartam kerülni, erre egy idióta kilépett elém az útra, pedig csengettem neki, meg rá is szóltam... hát választhattam vagy nekimegyek, vagy bevállalom a kátyút. Azóta is kotyog valami a stucni felől. De nyolcasból sikerült megúszni egy nagyon apróval, még simán korrigálható. Meg nem tudom van-e összefüggés, de a hajtás is elkezdett kotyogni amikor nehezebb fokozatba váltok. Amikor tekerem akkor, mintha a csipet csapat kalapálna. Visszaváltok könnyebbe és megszűnik a hang.

(#49169) Mr.Csizmás válasza Stauffenberg (#49168) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

relative konnyu, ha vonatra szallok vele, es lepcsozni kell aluljaron, stb. nem jelent nehezseget taskaval se.

imho varosi harcosnak, tanknak sztem ne 80 korul nezzel. de ezt az en anyagi lehetosegeimmel mondom.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49170) Stauffenberg válasza Mr.Csizmás (#49169) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Nem csak városba lenne. Kb 70% aszfalt és 30% könnyű terep lenne. Ezért akarok crosst. Sajnos új esetében nem nagyon látok ennél olcsóbbat, ami meg drágább az már sajnos nem bevállalható jelen pillanatban úgyhogy nagyjából a 80k környékére vagyok kényszerítve.

Mondjuk azt a részét még nem gondoltam át, hogy hova a bánatba fogom tenni, két bringa már van a lakásban (barátnőmé és az enyém), több már nem nagyon fér el. :D

De azt tudom, hogy kell valami amivel el tudok szakadni az aszfalttól alkalomadtán, de az országútizást nem szívesen adnám fel. Meg az mondjuk nem egy drága darab, az a melóba járós. :)

(#49171) Mr.Csizmás válasza Stauffenberg (#49170) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

miert nem epitesz akkor? veszel egy cross vazat, beretta duplafalu felniket, K879 jellegu kopenyt, stb.

nekem az ATB vazra (amit irtam) hoffmann epitett egy vegyest, munkaba jarni jo, a punkosdi hetvegen meg a zsambeki medence atszelesevel fogom felavatni terepen.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49172) cekkk


cekkk
veterán

Egy kérdésem lenne, hogy két számjegyű főútvonalon lehet biciklizni vagy nem? :B

(#49173) Mr.Csizmás válasza cekkk (#49172) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

konkretan melyik ut?

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49174) Doki-HUN1978 válasza Mewryck (#49163) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Ha egy fék nem fog elég hatékonyan az attól van, hogy megég a felülete a túlzott igénybevételtől, nem pedig az általad leírtak miatt. Az égett réteg lecsiszolása után újra használható lesz a betét.

A másik eset -ahogy írtad is-, mikor teljesen elkopik a ferodol réteg a fémről és fém a fémmel érintkezik. Itt cserélni kell minimum a betétet, de ezt jobb meg nem várni.

A csikorgás teljesen független a betét állapotától.A csikorgás azért van, mert a ferodolba fém részecskéket kevernek, hogy kopásállóbb legyen és fékezésnél a tárcsával érintkezve elkezd "rezonálni" a betét.

Ez autóknál éppúgy jelen van mint a kerékpároknál.
Főleg az olcsóbb, keményebb betétekre jellemző.

[ Szerkesztve ]

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#49175) cekkk válasza Mr.Csizmás (#49173) üzenetére


cekkk
veterán

Mondjuk a 48as ami jön be Debrecenbe. Tudom ott van bicikliút mellette, de azon meg haladni nem lehet, mert 10 méterenként van benne hiba :W

(#49176) Mr.Csizmás válasza cekkk (#49175) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

akkor nem mehetsz rajta, mert a bicajut kezdetenel ottvan a "gtfo" tabla, kresz szerint kizaro ok az uttesten kozlekedesre, ha jelolve van parhuzamos kozlekedesre alkalmas palya (bicajut)

vagyis mehetsz rajta, de TB-d legyen, es/vagy hely a penztarcadban a kover sargacsekknek.

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49177) Stauffenberg válasza Mr.Csizmás (#49171) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Mert nem tudom most egyben megfizetni. Munkába meg nem járnék ezzel, nem akarnám a "drága" bringát kint hagyni egész napra, ezért van az olcsóbb (30k értékű) darab. Azt is féltem, mert az is pénz volt, de kevésbé féltem, mint egy 80-90k értékű bringát féltenék.

(#49178) Mr.Csizmás válasza Stauffenberg (#49177) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

en jarok munkaba, az a varosi oldala a felhasznalasnak, csak peldanak hoztam, hogy mellette hobbizni is jo folduton. (az mas hogy az elvetemult igenyeim szerint van osszerakva)

akkor most van egy "olcso" bicajod? Btwin-bol 50-55k korul szokott lenni, korabban linkeltem is ide egyet, amit venni akartam.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49179) Stauffenberg válasza Mr.Csizmás (#49178) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Van egy felújított Condor országútim, de nincsenek rajta drága alkatrészek (majdnem minden gyári). Az összértéke a bringának 30k körül van. Egyrészt érzem is, hogy ez nem lesz elég arra, hogy "komolyabban" tekerjek vele, másrészt igénylem azt, hogy le tudjak térni az aszfaltról is. Ezzel járok munkába (napi 6 km), arra jó, többre már csak akkor ha ráköltök nagyon sokat. És akkor még mindig csak az aszfalthoz vagyok kötve.

(#49180) Mewryck válasza Doki-HUN1978 (#49174) üzenetére


Mewryck
tag

az említett postban egy hátsó fékről volt szó,hátsó tárcsánál a "megégés" folyamata jóval később alakul ki,mint egy elsőféknél(nagyon kicsi az esélye,ugyanis hamarabb beblokkol,minthogy csúsztatni tudja annyi ideig,ami alatt elszineződik a tárcsa)+a tulajdonos által linkelt tárcsa műgyantás betéthez való,innentől már adja magát

az általad emlitett égés bringáknál inkább az első féknél jelentkezik (ez kapja a nagyobb erőhatást),igen agresszív(dh,fr) felhasználás és nagy testtömeg,ill alulméretezett fékrendszer esetén+erre jön az emberek technikai felkészül/tsége-etlensége(tudása)

ezt a két dolgot ne keverjük össze

a csikorgás pedig elsősorban a nemmegfelelő fékbeállítás következménye,a tárcsa és fékbetét találkozásakor nempárhuzamosan fekszik fel a betét a tárcsán,ezért tud a betét "rezonálni"

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#49181) Mr.Csizmás válasza Stauffenberg (#49179) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

imho akkor csereld le egy crosstrekking/light MTB jellegu lomra, megfelelo gumikkal. (K879, schwalbe cross, continental cityride - ez utobbi teper nalam is a hatson)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49182) cekkk válasza Mr.Csizmás (#49176) üzenetére


cekkk
veterán

Én viszont tegnap nem láttam ilyen táblát csak a két bicikliút jelzőt. Vagy ha már az kint van akkor az a tiltást is jelzi? :D

(#49183) Muton


Muton
addikt

Hi!

Tudna valaki ajánlani egy megbízható, viszonylag könnyű (és ócsó :DDD) SPD-platform pedál kombót?

Mert raktam az SPD-re egy BBB műanyag taposót, hogy ne kelljen arra a 15 percre, amíg munkába érek plusz cipőt vinni, de valahogy veszélyben érzem magam azon a műanyagon, és kellemetlen is, hogy mindig átfordul lefelé, és összekeni a cipőt :(

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#49184) Mr.Csizmás válasza cekkk (#49182) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

akkor keresd ki a tablahoz tartozo definiciot :K

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49185) Burt1793 válasza Mewryck (#49180) üzenetére


Burt1793
veterán

Köszi, értelek és igazad is van, ki is fogom cseréltetni.

Többieknek: Biztosan nem égett be a fékpofa és egyáltalán nem kopott!

Én így vettem a biciklit, még fél éves sincs, ráadásul Németországból és sajnos nem jártam utána.
Most, hogy tönkrement műgyantás fékpofa került hátra, a tárcsa le lett tisztítva. De akkor már csak percek kérdése, hogy az első is bekrepáljon...
Persze most már egyszerűbb és olcsóbb az a lehetőség, hogy előre is rakok egy műgyantás betétet és használom, amíg el nem kopnak, aztán meg majd kicserélem tárcsástul fékpofástul az egészet. (Mert ugye most már lenne a 2 tárcsa+a fékpofák hátra, ez legalább 30 ezer forint... :( )

Ez nem olyan csikorgás volt, amit alapból csinál a tárcsa.

Ezer kilométert mentem még csak a biciklivel, télen nem nagyon használtam (és ugye eléggé elhúzódott a telünk), ráadásul trekking bicikli lévén alig fékeztem vele...

Azt nem értem, hogy hogy lehet XT fékhez 2000 forintos szar és hozzá nem illő tárcsát rakni egy ilyen kurva drága biciklire...

Mewryck köszönöm! :R
Ui.: A hátsófék akkor sem fogott, amikor úgy téptem, ahogy csak tudtam... Pedig ezeket az XT fékkarokat nem kell gyepálni, még akkor sem ha vész fékezel, de most egyáltalán nem fogtak. Minél jobban húztam annál hangosabb volt, fogni egyáltalán nem fogott...

[ Szerkesztve ]

(#49186) Muton válasza Muton (#49183) üzenetére


Muton
addikt

hirtelen ezeket találtam, amelyek két oldaliak

ez fém keretes

ez meg műanyag

most a műanyag miért olcsóbb, amikor még könnyebb is? eltörik? elkopik? Már a színe miatt is szimpatikusabb, de nem merem infó nélkül megrendelni....

F1 F1 F1 :))

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#49187) Doki-HUN1978 válasza Mewryck (#49180) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Sorry, az előzményekben nem merültem el... :R

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#49188) cekkk válasza Mr.Csizmás (#49184) üzenetére


cekkk
veterán

A kijelölt utat jelenti, de nincs megfogalmazva az, hogy a vele párhuzamosan futó főút vagy egyéb bármilyen utat nem veheti igénybe, persze ha a főút alatt van tiltó tábla az megint más eset. :U

(#49189) Mr.Csizmás válasza cekkk (#49188) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

van hozzatartozo parja, ami az uttesten van, es tiltja. (esetleg elloptak, de itt nalunk varoson belul is ki van tablazva szepen a helyzet)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#49190) cekkk válasza Mr.Csizmás (#49189) üzenetére


cekkk
veterán

Közben megtaláltam, csak barátnőm KRESZ könyvében már nem volt rendesen leírva :W

(11) Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog-és kerékpárutat jelöltek ki a kétkerekû kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog-és kerékpárúton kell közlekedni. Ha a lakott területen a nem fõútvonalként megjelölt út mellett annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog-és kerékpárutat jelöltek ki és az úton kerékpár nyomot (158/k. ábra) is kijelöltek - ha a közúti jelzésekbõl más nem következik - a kétkerekû kerékpárok az úttesten is közlekedhetnek.

(#49191) zack


zack
nagyúr

Megvan a Shimano PD-545 pedálom. :)) 20k bolti helyett csak 8k volt. ;]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#49192) feka007 válasza feka007 (#46958) üzenetére


feka007
nagyúr

Na "case resolved" végre, Paypal visszautalta mind a 34.58 $-t, amennyibe került a szemüveg. :DD

(#49193) Jorus válasza Muton (#49186) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ezek nem SPD-platform kombók, hanem SPD pedálok.
Nekem 545-ös van, azzal nem nagyon fogsz tudni cipőben tekerni, mert ha kemény talpú az utcai cipőd, akkor lecsúszik róla a lábad (erősen kiáll a dokkoló), ha puha a talpa, akkor meg nyomni fogja a dokkoló. Jó, ha mondjuk a kocsmáig el kell tekerni, akkor 3-4 percet el lehet vele lenni, de nem egy normál használat.
A keret egyébként nem azért van rajta, hogy utcai cipőben is lehessen tekerni, hanem, hogy stabilabb tartást adjon a lábadnak.
A 424-es keretét haver két hét alatt lezúzta, relatíve könnyen törik, de ez nyilván felhasználástól függ. Az 545-ösöm is vannak durva folytonossági hiányok, hiába nem műanyag, sziklákra való odaverést nem szereti.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#49194) zack válasza Jorus (#49193) üzenetére


zack
nagyúr

Hun kapok keretet hozzá? Nekem is kellene! ;)

Fent van az 545, és egy Specialized karbonos kulacstartót is kapott. :)

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#49195) Jorus válasza zack (#49194) üzenetére


Jorus
nagyúr

Keretet? Nem kapsz hozzá, az része a pedálnak. :) Mármint amennyiben esetedben is Shimano PD-M545-ről beszélünk.

Szerk.: nem PD-M540-es lesz az?

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#49196) Gyufaaa válasza Muton (#49183) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Nekem ilyenem van. Klassz pedál és meglepően könnyen kioldható. 2x volt olyan szitum, hogy elmulasztottam a kicsatolást, de mindig sikerült az utolsó pillanatban könnyen kioldani.

(#49197) Muton válasza Jorus (#49193) üzenetére


Muton
addikt

Köszönöm az infót! akkor talán a legegyszerűbb az lesz, ha viszem magammal a normális cipőt a hátizsákban, és spd-ben tekerek a munkahelyre. legalább rendesen ki lesz használva a futura22 :))

(ami még nem volt rajtam csak párszor, sétához qrva jó, de bicajon a race exp air-hez képest sehol sincs. majd idővel írok egy review róla)

Gyufaaa: az a bajom ezekkel a kialakítással, hogy a taposó rész mindig lefordul, és összekeni, össze karcolja a cipőmet, amikor visszafordítom. nekem valami kétoldalas megoldás kellene

[ Szerkesztve ]

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#49198) belaazallat


belaazallat
addikt

Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni az alábbi képen látható kerékpár beárazásához. Eladni szeretném, nem hirdetni.
Fékeket kicsit rendbe kellene tenni át kellene bovdenezni, mert szorul egy kicsit. (Ezt lehet, hogy tudnám orvosolni.)

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#49199) Jorus válasza Muton (#49197) üzenetére


Jorus
nagyúr

Vagy bent tartod a dolgozós cipődet a munkahelyeden.

Májustól feloldották a bringázási tilalmat a reptér területén, szal majd vmikor én is jöhetek már bringával. :) Mondjuk az MT71-es cipő simán elmegy bármilyen nadrággal, és egész napod viselésre sem kényelmetlen.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#49200) Gyufaaa válasza Muton (#49197) üzenetére


Gyufaaa
veterán

"az a bajom ezekkel a kialakítással, hogy a taposó rész mindig lefordul, és összekeni, össze karcolja a cipőmet,"

Eddigi használata során még nem vettem észre, hogy olyan könnyen fordulna át. Gondolom itt a súlyelosztási dologra gondolsz. Nem szokott kicsatolásnál átpördülni, ha pedig egyszer egyszer előfordul, akkor a cipő talprészének az elejével pikk-pakk korrigálni tudom. Legtöbb eset, amikor korrigálni kellett csak azért volt, mert kicsatolás után élével állt meg.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.