Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
honda23
aktív tag
Osram nightbreaker h4-ben simán bírt 10-15e km-t 1.5-2 évet.
H1-ben már csak 5-6e km-t bírt 9 hónapot, és én is folyamatosan használom a tompítottat.
GE mega gagyi 120 meg 4e km-t bírt és írtam hogy végezte.
h4-es izzók többet bírnak, tapasztalatból írom, vtibe is vettem és eladás előtt égett ki, majdnem két évet bírt.
Fehér 6genembe 5 év alatt két szettet vettem 30e km alatt.
Sajnos így jártam, ez nem a honda hibája, én meg már azt hittem, hogy a fagyállóm ég valahol a motortérben.
Az égő volt az, így mentem egy hónapot kb.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Integra
titán
civicekben nekem mindig tungsram volt, így nem tudom megmondani, hogy ott mit bírtak, de legyen így, h1 meg h1, nem tudok mit csinálni, ez van a mitsuban ezek szerint ez a h1 sajátossága valamiért, elkell fogadnunk.
intiben meg hb3 és hb4 van, de ott sincsen hipermegaextérm erős izzó, még 2010-ben vettem bele philipset, azóta is működnek, szóval nem lehetnek extrém erősek.
fura, hogy 2 izzó is egyszerre volt hibás, hirtelen nem is tudom mit lehetne mondani rá, de szerintem erre maga a ge is szívesen ránézne, ha szeretnék valóban tudni miért történt, mert ez elég kirívó esetnek tűnik, főleg, mivel az autód gyári, nincsen semmi elállítva, módosítva rajta. mindenképpen vedd fel velük a kapcsolatot és tudd meg hogy hol tudnának a ge szakik is ránézni, netán kárfelvételről jegyzőkönyvet készíteni etc.. hogy legyen nyoma az egésznek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
xcbiker
addikt
igen... ez ugyanaz. Gyárilag 160LE az ilyen. Más világ.
Ha anyagilag megtehetném, akkor megtartanám élményautónak.
Másik meg szaladgálós, családi lenne.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
xcbiker
addikt
éjjel 1-kor?
De majd ha kész akkor elmehetünk valahova lőni pár fotót.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
BlacKSouL
addikt
Nekem az a HB3 van benne, amit Hakan Sükür 2008-ban beletett. 100 000 km után még mindig jobban látok vele, mint a volt céges Passat lencsés xenonjával, A Touran szintén lencsés supermegagiga akármijével, a Passat CC lencsés xenonjával, egyedül a Tiguan lencséje volt xenonra normálisan megcsinálva, ami már felvette vele a versenyt. Nemtom kinek a gyártmánya, de azért már tartaléknak vettem a kesztyűtartóba 1-1 pár Hellát sima mezei nemgigamegaultra HB3/HB4-ből.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Integra
titán
jaja, ez szerintem is így van, egy minőségi halogén lámpatest megfelelő izzóval van úgyanolyan jó, ha nem jobb mint egy gyári xenon rendszer. az intinél nem jön ez az érzés elő (lehet, hogy csak mert nincsen egy jobb osram benne), de a mitsuban olyan fényár van előttem, hogy eszembe nem jutna xenonozni..
a led mocsok jó, de olyanom nincsen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
demars
addikt
EZT néztem itthon! Sokallom az árát kicsit! Annyit nem ülök a kocsiban, de hiányzik az USB csatlakozás!
Itt is panellal együtt adják... majd kérek fotót a hátuljáról...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
!Overdose!
őstag
Azért nem eszik olyan forrón a kását. Mekkora feszültséget kapnak az izzóid? Mekkora feszültséggel szabad működtetni a GE izzót?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Aladdin
senior tag
Azért túlzásokba ne essünk, kéremszépen
A 7.genem halogénes projektora mocsok jó volt, szépen terített, egyenletes volt, node az Accordom xenonjához képes lófasz, már bocsánat
És az Accordom xenonját nem tartom a piac legjobb lámpájának...
De a polcon már ott figyel a Xenarc NBU
Aladdin
senior tag
"Mekkora feszültséggel szabad működtetni a GE izzót?"
Ugyanakkorával, mint minden más izzót!
Égjen ki, de azért ne csináljon már kárt maga körül...
!Overdose!
őstag
Akkor máshogy kérdezem: mekkora az optimális feszültség a Megalight és a Nightbreaker izzók számára?
Mod: Szinte biztos vagyok benne, hogy magasabb fesz okozta túlmelegedés miatt repedt el a projektor.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#28712) !Overdose! válasza !Overdose! (#28711) üzenetére
!Overdose!
őstag
Illetve még az is lehet, hogy rossz kontakt miatt melegedett jobban az elvárhatónál.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Integra
titán
nem esem túlzásokba, eszerűen nem dobom el magam a xenontól, okkal. viszont a leddel már lelehetne venni a lábamról
nemtom mi az a xenubolygós nbu, magyarul kérlek
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aladdin
senior tag
A gyári méretezés egységesen 13.2 voltra történik. Erre adják a várható élettartamot, a fényáramot, stb.
Namost 13,9 volton már fele csak az élettartam, 14.5-ön meg csak a negyede. És bizony manapság a 14,5 nem ritka...
Az lehet, node könyörgöm, a Honda rendelte meg a lámpát a tökömtuggya melyik cégtől, a Honda rendelte meg a feszültségszabályozót, hát akkor gondolkodjunk már!
Aladdin
senior tag
Integra
titán
élettartamban a xenonnál is ugyanaz van, mint a halogén izzóknál? gyári izzódhoz képest mennyivel fog csökkenni ennek az élettartama?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
VW Passat 2.0 PDTDI, DE, xenon, gyenge
VW Touran 1.9 PDTDI, DE, xenon, nagyon rossz
Nissan Primera 1.8, FF, xenon, átlagos
Honda Civic 1.8 Sport 5D, FF, xenon, átlagos
Honda Civic 1.8 ES 4D, FF, halogén, jó
Suzuki Swift III 1.2, FF, halogén, átlagos
Honda Civic 1.5 4D, FF, halogén, átlagos
Suzuki SX4 1.6, FF, halogén, átlagos
VW Tiguan 2.0 CRTDI, DE, xenon, jó
VW Passat CC 2.0 CRTDI, DE, xenon, átlagos
A fenti céges autókat vezettem már éjszaka, az összes xenonos gyári.
típus, lámpatest, "izzó" típusa, vélemény (nem csak az enyém, de egyező)
Aláírás (nem kötelező megadni)
Aladdin
senior tag
Ezekkel vitatkozni nem tudok, mert nem vezettem őket.
Mit jelent, h egy xenon rossz? Gyenge? foltos? Közelre visz?
Aladdin
senior tag
Hááát ez jó kérdés, de nyilván nem lesz olyan hosszú az élettartamuk, mint egy normál xenoné.
Az enyém most lesz 3 éves, 25 e km-rel. Majd meglátjuk
Kicseréltem volna már, ha nem lenne olyan elbaszott helyen, h nem férek hozzá. Se a motortérből, se a doblemez felől. Majd Imivel megoldjuk valahogy
Integra
titán
már látom magam előtt, hogy mennyire örül neked meg a xenonodnak
mikor leszel nála? ha tudok, lesz időm, beugrok netán
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
Nincs fényereje, nem látsz vele sötétben, kivilágítatlan főúton homályosnak érzed, mintha hályogos lenne a szemed. Mint amikor álmodban nem látsz rendesen. Ez a színhőmérséklete ellenére sem teszi biztonságossá. Se messzire, se közelre nincs rendes fénysűrűsége.
Égőcserék sem oldották meg a problémát, beállítás nem segített. Egyszerűen rossz konstrukció.
Aláírás (nem kötelező megadni)
honda23
aktív tag
Minden jó, generátor, töltés, feszszabályzás.
Ma végre kiderült egy két dolog, sajnos tényleg baj volt a ge izzókkal. Kivettem a másikat és kezdődő gondok voltak ott is, konkrétan kezdett a belseje teljesen meghalni, vagyis a tetején lévő kék festék itt is lefolyt belül. Az üveg alul darabosra repedve a foglalatnál. A búrák nagyon melegek voltak, a projektor feletti rész belül megégett, márciusig egyiknek sem volt semmi baja, amíg évekig osram volt benne, előző tulaj is osramot rakott bele.
Ma berakom délután a frissen vett nb ultimatet, és jött a meglepetés, hatalmas fényerő és a búra egyáltalán nem melegszik, tehát kb 30-40 fok különbség volt a két izzó között, hogy lehetséges ez? Már a nyáron észrevettem, hogy nagyon melegek a lámpáim, de nem gondoltam, hogy ez ekkora bajt okozhat majd.
Ma este jövök haza, és nem hittem a szememnek, mekkora a különbség az osram javára, és van olyan teszt, ahol a xar ge 120-at hozzák ki győztesnek, ez tiszta vicc.
Egyértelműen az égők tették tönkre a projektorokat és a burákat belül.
Ekkora hőt, amit az égők okoztak, nem bír ki semmi, kb 30 fokkal volt melegebb a búra a projektor felett, kivételkor kesztyűben el kellett dobnom, olyan meleg volt...
Ha van a ge-nek panaszokkal foglalkozó helye, kivizsgáltatom.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
demars
addikt
Nagyon belementetek az izzó témába...
Próbáltam rákeresni az enyémre, de nem láttam neten.
Olyan az enyémben, mintha ernyő lenne. (Mondhatni esernyő).
Mi ennek a neve? Milyen a foglalat típusa?
Amiatt érdekelne, hogy legyen itthon tartalék.
Rákerestem a kocsi típus, évjárat, motor, stb... alapján és amit kidobott egy webshopnál az közel 40k volt!!!!! Egy darab izzó!
Gondoltam magamban ez vicc... ennyiért lámpatesteket lehet venni.
Ha valaki tud infót adni ne tartsa magában...
8gen, 1.6 ES, 2008 as. Mint BlacKSouL kollégáé..
Köszönöm
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
neduddki
nagyúr
I!
kiveve filps 12.7V
es4-ek meg siman 14.7V-el szaladgalnak
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
neduddki
nagyúr
HI!
ha xenon:
ECE category D2R
Technical data 85V 35W P32d-3
ha halogen:
ECE category HB4
Technical data 12V 51W P22d
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
na erre en is kivancsi leszek, rendeltem ebayrol fesz merot hifihez
BlacKSouL
addikt
BlacKSouL
addikt
Ja, de a keresőjüket ne használd, be kell menni, mondani mit kérsz, és úgy tudnak adni, a webshop meg szar, nem is ismeri a 4 ajtós 8gent De kb. a webshopok 99%-a nem ismeri a 4 ajtós 8gent. Az nincs is. Olyan autó nem létezik.
Juteszembe: gépkönyvben nem nézted? Ott elvileg minden izzó le van írva. Vagy itt
Aláírás (nem kötelező megadni)
Integra
titán
a helyedben a következőt tenném:
írnék a totalcarnak, készítenék pár fotót, amit mellékelek és a segítségüket kérném az ügyben. szerintem segíteni fognak, egyrészt elég sok izzós, fényszórós cikkük jelent meg a technikák miatt, másrészt ez nem biztos, hogy csak nálad volt így. a totalcarnak jelentős médiafelülete van, nagy az olvasottság, valszeg a ge is gyorsabban és alaposabban fog a pr miatt az egész ügyre reagálni, mintha egyedül kopogtatnál be az ajtójukon. ezen túl a tc a vizsgálatoknál is jelen lenne, ahogy te is, így harmadik fél írhatná meg a tanulságokat, ki tudja, talán a ge valamennyire talán kompenzálna is az izzók okozta kárért - feltéve, hogy a vizsgálatokon is bebizonyosodik, hogy valóban azok okozták a kárt mindkét lámpatestben.
és ha valamiért a tc nem akarna cikket belőle, akkor is szerintem kapsz neveket, elérhetőségeket, hogy merre és hova menj, kit keress aki kompetens az ügyedben, hiszen minden forrásuk megvan hozzá.
szóval hajrá!
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
demars
addikt
Gépkönyvet most nem olvastam, kint van a kesztyű tartóban.
De igazad van, abban fel vannak sorolva az izzók.
Amúgy ma megnéztem a tompított izzót.. abba az ernyő szerű valamiben benne van külön az izzó! Ez zavart meg engem... azt hittem az egybe van...
Köszönöm az infót! Sokat segítettetek!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
BlacKSouL
addikt
A saját típusnak megfelelő hondaparts oldalt tedd könyvjelzőbe, és ott elvileg majdnem minden alkatrészt meg tudsz nézni külön, és a listában meg sokszor vannak egyéb infók is. Ha alkatrész/beépítés/elhelyezés/rögzítés kérdés merül fel, ott meg tudod nézni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
DeathAdder
veterán
Na mi meg ma feltettük az téli garnitúrát az ezüst felniken.
Háát mit mondjak nekem a gyári felni még mindig jobban tetszik ezüstben a fekete buszon, pedig crx-en is nagyon leszavaztak a fehér javára. 7 hónap és 3.000 km alatt sem tudtam megszokni a fehéreket
Ha nem lennének más költségeim az autóra lehet visszafényeztetném gyári ezüst színre, na de addig még alszok rá egy fél évet
Ja meg én marha elfelejtettem megnézni mit koptak az AD08R -ek, majd holnap bemérem őket.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
én is mondtam
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Milyen rendes apám van.
Azt mondja kifizeti, ha neon zöldre fényeztetem át
Most erősen gondolkozóba estem, szerintem aludni se fogok tudni
mond meg faterodnak állom a felét ha 2db rózsaszín lesz a másik 2 meg neonződ
Integra
titán
Nézd, akkor legalább nem a buta trend majmoló leszel, hanem simán majom egyedi stílussal no, de komolyra fordítva egy gunmetal, szürkésbe hajló fémes alu árnyalat lenne a legjobb a fekete autókhoz, de tényleg
Ez a fehér bohóc szín a feketéhez, komolytalan.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Hmmm.. meggondolandó!
Már csak attól függ, hogy egy tengelyen kellene hordani a 2 rózsaszínt, vagy így gondoltad?
Inti - nemtom, képekről nagyon mutat a fehér, de élőben valahogy nekem sokkal szofisztikáltabb, sőt szebb is az ezüsttel (pedig az ezüstjeim nincsenek valami top állapotban).
Ha mások véleményét tartanám szem előtt, akkor nem is gondolkoznék rajta, annyira el volt mindenki szállva, hogy fúúú azok a fehér felnik...
Egyébként egyet kell értsek, viszont fehéren a fehér direkt jól mutat, mily meglepő
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
nagyon is szép az a fehér felni a feka autón, beszélsz összevissza
amúgy a felni színén, fomáján én is dilemmáztem egy jó évecskét, kettőt
bronz rota nagyon tetszett, de az már volt fekete sedanon, sztem marha jól állt neki,
lehet azt kellett volna megvenni a fórumostól ... bár imádom a fehéret,
le is kéne csapatni, mert az ebc betétek bevasalása némi fékporral jár, van rajta na
adodideazokat az AD08R-eket, bekoptatom neked a Slovakiaringen
nem akarsz kinézni?
30euro 30perc, ~160km az út
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Integra
titán
begregosodtál egy picit, mi?
na de a lényeg, hogy visszatérsz a fényes oldalra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Szépnek szép, ezt egy percig sem vitatom
Csak annyit mondtam h az enyémen a gyári fémes ezüst jobban bejön.
Na hát fényezd át akkor jövőre bornzra
A fehéret kétnaponta takarítani azért szép kis meló, koszosan hagyni meg képtelen voltam, olyan csúnya elhanyagolnak tűnt akkor Ebből kifolyólag egyre többet használtam a motorféket, mert a hátsó fosh nipparts betétek (ezzel vettem már) rettentő porolnak
Mennék én, csak az a gond, hogy az nekem 400km lenne oda, és 400 km vissza is
Hívtak okt.5-re hringre is, csak éppen akkor koncertre megyünk a haverokkal, pedig ott nagyon megnéztem volna többek között a másik szkánkkettesített fehér CTR-t
Integra - nem bántam meg, jó áron vettem egy patika állapotú gyári felnit fehérre fújt állapotban, ki is akartam próbálni ezzel a színnel, de valószínű h jövőre már visszatérek a jó öreg NH628M nevű színre
[ Szerkesztve ]
(#28741) !Overdose! válasza DeathAdder (#28740) üzenetére
!Overdose!
őstag
NH546M, mint nekem? Csak, hogy mégse legyen ugyanolyan a két szett.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#28742) DeathAdder válasza !Overdose! (#28741) üzenetére
DeathAdder
veterán
Ilyen a mostanim is, csak eléggé sok a hiba rajta, így azt nem is akarom bántani, megmarad télire.
Nem tudom milyen más szín állna jól neki, nem akarok csalódni, és a gyári NH546M szín nekem bevált
runner 125
nagyúr
Készül a könyöklőm konzolja csabi112 jóvoltából, aki ilyenekre képes.
Esélytelen volt sajnos komplett gyári könyöklőt találni HR-V-hez, ezt a fedelet is Angliából vettem, így legalább már beszerelhető lesz, persze előtte bevonom fekete filccel kívül belül.
mod.
Annyira bírom a PH!-t, itt mindig, minden nyűgömre megoldást lelek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
demars
addikt
Ügyes a srác!
Sajna nekem is sikerült eltörnöm a könyöklőmet.. nem záródott le. A zárófülnél a tengelyt tartó apró műanyag fül törött le. Ragasztás nem sikerült... így dróttal fogattam meg. Most le lehet csukni, csak kissé mozog... óvatosan kell! Idegen nem tudja!
Én is kerestem gyári könyöklőt de nem találtam!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
tonyi
tag
Sziasztok!
D16V1-gyel kapcsolatban van néhány kérdésem.
Azt tudom, hogy az ECU nem újra programozható.
1. Milyen piggyback-at érdemes használnom?
2. ECU csere nem játszik olyan ECU-ra amit programozni is lehet(esetleg másik autómárkáé)?
3. ECU marad, csak átalakítjuk programozhatóvá(ha egyáltalán lehetséges)?
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
xcbiker
addikt
Hetfon viszem a VTi-m lakatoshoz, fenyezohoz. Egy het mulva mar ujszeru allapotaban lathatom a kasztnit vegre.
Aztan johet par tomites csere, klima karbantartas, par szilent csere.
Zolynet... majd mehetunk valamerre autokazni... fotozni akkor.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
azt hittem lassan elado sorba kerul, erre mindent megcsibaltatsz rajta
xcbiker
addikt
Szeretem úgy eladni a dolgaim, hogy az kifogásolhatatlan állapotban legyen.
Meg persze nekem is jó lenne így látni, hisz kötődöm hozzá.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
honda23
aktív tag
Megkerestem egy vezetőt a cégnél, aki adott kontaktot, ott harmadik átkapcsolásra egy ügyintézővel sikerült beszélnem, aki az ilyen esetekkel foglalkozik!
Bevizsgálják az izzókat, most küldöm el nekik és fényképeket is kell küldenem.
Megkérdezték, mikori az izzó, milyen típus, hol vettem, milyen autóban volt használva.
Segítőkészek voltak. Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik