Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/nolf.gif)
NoLF
addikt
Meg ereje is. Az meg penzbe kerul
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Ezekkel a gepekkel mindig az a baj, hogy nem tudhatok ki-hogyan rakta ossze, mikor fog szetesni
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
Oké ennyire nem mélyedtem bele, egyszerűen ránézek és olyan mint a többi, erre gondoltam, viszont az fwd elég fájó pont még így is.
A vevőkhöz kell alkalmazkodni, ez így van, de vagyunk egy páran akinek a baltával lefaragott kocka formájú suv tetszik inkább
LógaGéza - pü
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m07.gif)
xcbiker
addikt
Köszi!
Nehéz szülés lesz az!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
kinéztem a ringre évadzáró talira, hát talán többet se
kimegy egy rakás ember és 1 hotdog árus van, 1 hely ahol chips-et lehet venni (500é + 600szósz), illetve van még egy hely hol 8db kolbászt sütnek, nyóóóócat....szervezés egyes aláalááááá, szánalmas
DeathAdder: jövök egy képpel, avagy mennyire fékporosodik a fehér felni rövid távon (~170km)
ezt te már nem bírnád nézni napokig, abban biztos vagyok
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
hasonlón vagyok én is, ezért is marad a mitsu, mire cserélném? sehogy sem látom magam egy crv-ben etc... az új xc90 még kicsit vaskos, a range meg még jobban.. úgyhogy inkább építem majd tovább a mitsut kis pénzből, de gyár alkatrészekkel továbbra is, leszámítva az atr üléseket, de azokat is megtuningolom, mert átrakom az ülésfűtést beléjük kárpitossal
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/nolf.gif)
NoLF
addikt
Azert az ilyen jellegu verdakat nem joskapistak rakjak ossze bivalybasznadon, s ezt az esetleges leendo vevo is tudja. Amt bohocok raknak ossze az sosem lesz ilyen, persze sok olyan van, ketsegtelen - azok tuti nem megbizhatoak, mint ahogy arra sincs garancia, hogy ez pl nem durran el...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
Te tuningolsz? Na ezt felírom
Megéri gyűjteni a range-re, batár egy jószág az
zolynet - ahhoz képest hogy pályáztál még elég korrekt. Na ja, ha ilyet látok azonnal moshatnékom támad még melegében Másnál is van ilyen h valami annyira szúrja a szemét hogy nem bírja magát türtőztetni.. nálam a kosz és rumli váltja ezt ki
(#28900) tboy93 - egyszerűen nem értem mire jó ez
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
nemnem, teljes félreértés
ezzel csak a pályáIG mentem el, nem pályáztam vele, arra ott van a 15" vti felni r888akkal
Life is too short to stay stock!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
azzz, üléscserében kimerül kb
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/runner_125.gif)
runner 125
nagyúr
A hanggenerátoron felsírtam, bármennyire is szomorú, ez lesz a jövő..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Hogy mindig tudnak rondábbat tervezni...
Més que un club!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
kabaré az egész autó, pedig a toyota hibrid nagyon jó. de a körítés, az irdatlan mennyiségű parasztvakítás.. és az sem segít, hogy az egész dolgot valóban kilehet kapcsolni.
süti:
a kevesebb több, ezt a lexus nem tudja, ezért is a folyamatos identitás zavar, a forma keresés etc.. pedig a régi tiszta arculatuk mennyire jó volt... legalábbis szerintem. és ugyanez vonatkozik a hondára is jelenleg sok esetben, bár acura vonalon, intha az új tlx végre összeállna nagyjából, az rdx meg mdx eddig is fasza volt.
ezt a kevesebb többet szvsz a volvo és a range rover tudja egyedül igazán mesterien űzni, igazi understatement mindkét márka, de annyira erősek a tradícionális vonalaik, íveik, hogy nem lehet mással összetéveszteni. jelenleg számomra az új xc90 beltere még a range rovert is leveri hangulatra, otthonosságra.. rangeben már ültem, az új volvoban még nem, úgyhogy nem tudtam megtapizni, de sorra kerül
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
És tényleg, nem fogott már az agyam
Szépen porolnak a sárga EBC-k, de gondolom nálad nem ez volt a szempont, pályára biztosan tökéletes
Azt tudja valaki esetleg EP3 gyári fékrendszer felszerelhető 1.6 VTi-re a gyári 15" felni alá?
Megérné?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
nem érné meg, nekem legalábbis, mondom úgy hogy pályázok a géppel
annyira örülök h lebeszéltem magam hogy a fékbe is locsoljak még egy valag pénzt
megint promózom az ebc-t de ez van, kurvajó a cucc, és akkora féktávokat veszek mint aki integra fékekkel megy, ergo semmi hátrányom már, hovatovább a Slovakiaringen megnyertem a csatát, ha nem is sokkal, hamarosan megírom a drag totyikba
már konvertálódnak a dolgok
Life is too short to stay stock!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/cheetah.gif)
tonyi
tag
Sziasztok!
Nekem egy 2005 fl Civic EU8 van. Az a kérdésem, hogy az én autóm hátsó lökösére fel lehet-e tenni az fl EP2 hátsó lökös toldatát? Esetleg kompletten az egész lökhárítót toldattal együtt kell átrakni?
Köszönöm!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c06.gif)
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali
Tudom, hogy nem adás-vétel, de hátha valakit érdeklne egy jó kis dob, ami eladóóóó
Egy mély, duruzsolós, bubogós Bosal Brospeed kipufogódobról lenne szó
Konkrétan az, ami a Coupen van
Ára: 18.ooo forint
Képek privátban, emailben!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m07.gif)
xcbiker
addikt
Szerintem a crxforumon vagy a facebookos hondas csoportban esetleg a carstyling, racingbazaron lehet tobb szerencsevel jarsz ilyen temaban.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
Neked csak sárga betétek vannak és ennyi? Elégedett vagy velük? Tárcsák, nyergek mifélék?
Azért kérdeztem az EP3 fékrendszert, mert nekem van felesleg, és a haverom gondolkozik 1.6 VTi -ben, amire odaadnám a gyári fékrendszeremet neki, ha van értelme... Legalábbis volt erről szó
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
jajjmár, még mindig nem ismered a gépemet?!
elől: (gyári 262)
EBC Turbogroove + EBC Yellowstuff
hátul: (gyári 242)
Blueprint + EBC Greenstuff
egy tegiwa copy fékstopper került be, fém fékcsövek még nem....azt mondják az még igen hasznos dot5.1-es folyadékkal, na arra még lehet hogy rámegyek, de igazából ez is elég mindenre,
nem éreztem egyszer sem hogy felforrt volna a dot4-es gyári fékfolyadék, illetve hogy a gyári fékcsövek miatt hátrányom lenne
én leírhatatlanul elégedett vagyok velük, fussunk össze, próbáld ki és akkor tudod ajánlani a haverodnak, vagy nem
Slovakiaring2014 beszámoló: katt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
300Ft/perc pályahasználat
10L-es fogyi nem is olyan vészes én azt hittem durvábbat nyel a gép ilyen körülmények között
a lényeg, hogy jól érezted magad
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
a hungaroringen 400ft/perc (ha csak 1x20percet mész)
az nem drága ha figyelembe vesszük azt hogy egy sárga csekk 30eFt-tól indul, na én azt a pénzt pályázásra költöm ... koppkopp még nem kaptam sárga csekket, és a rendőr urak sem állítottak meg
az ugye úgy jött ki ~10literes átlagfogyira hogy 2x160km-et igen finoman vezettünk országúton
továbbra is tartom, hogy a ~14-18litert benyeli, ha pályázunk
eszméletlen jó nap volt, az év egyik legjobb napja
Life is too short to stay stock!
Elhiszem, én is mennék, csak nem akarom az 1.4-et csapágyasra hajtani még "bejáratós" a motorja 145e km-el
Pályázásra kéne egy projekt autó, aztán csókolom. Valami régi forgalomból kivont CRX pont megtenné
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
Life is too short to stay stock!
Már akartam is kérdezni a 10 literes fogyi okán hogy csak 90-nel gurultál végig a ringen?
Més que un club!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
Most nézem, hogy elvileg már rég cserélni kellett volna fékfolyadékot, de eddig ez nem történt meg, tehát 2009 óta ugyanaz van benne(gyári). Fékerő csökkenést, vagy egyéb változást nem észleltem, ha nem volt bontva a rendszer, okozhat ez valamilyen gondot?
Kuplungfolyadék dettó. Azonban erre nem írja a kézikönyv a cserét, pedig ugyanolyan DOT 4 van benne.
Tavasszal benzinszűrőt, váltóolajat, meg a fenti kettőt cseréltetni fogom, kb. 115 000 km lesz a kocsiban.
Féktárcsára a szerelők azt mondták, hogy mintha új lenne, betéteket meg olyan 60%-osra tippelték. Ezek is mind gyáriak. Ha a fékbetét egyszerűen nem kopik, van valami más indoka, hogy cseréltessem őket?
Szelephézag ellenőrzést eddig csak szoftveresen néztek. Lehet annak hinni? Ha az nem jelez eltérést, érdemes megbontani a motort csak ezért, hogy fizikailag ellenőrizzék? (Bontani nem nagyon szeretik, de én se, ha nem muszáj)
8G 4D
Aláírás (nem kötelező megadni)
miért kellett felújítani? zabálta az olajat?
BlacKSouL fékbetét csere csak ha kopott szerintem hagyd a fenébe a szelephézag ellenőrzést
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/jozefgucci1.gif)
jozefgucci1
addikt
Szerintem persze ez az én magán véleményem fékfolyadékot amíg nem forrt fel egyszer addig nem kell cserélni . Tíz év alatt egyszer nem volt cserélve. Benzinszűrő is 100K-nál lett és a szelephézag beállítás azért nem egy igazi " bontás " ám . Betétet és tárcsát pedig ha már elérte a kopásjelzőt akkor kell cserélni . Tárcsát én anno cseréltettem nem szabályoztattam fel .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
ja kérte szépen, 2-2.5ekm / liter
ki lett mérve mind a négy henger, ölég szélső értékeken járt
mind1, az az idő elmúlt, most már nuku olajfogyi
Life is too short to stay stock!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
hú a mindenit, milyen 2 literes turbo a volvo-tól....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/pacman.gif)
Stehe
aktív tag
És kinél csináltattad a motorgenerált? Mennyibe fájt?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/zolynet.gif)
zolynet
addikt
itt leírtam mindent a felújításról: katt
Life is too short to stay stock!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/runner_125.gif)
runner 125
nagyúr
Szépek a számok, de egy vasat sem adnék érte.
Mondjuk én kompletten kivagyok a downsizing korszaktól. Finganak le egymás után a kis turbos motorok, papíron az 5 literes fogyasztás valójában a duplája, noh és rosszabb esetben turbocserénél eddig szükség volt egy újra 120k-ért, ezentúl már 3-mal lehet tervezni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
Ha neked pályára elég akkor mindenre elég lesz, csak tudom, hogy a gyári (szerintem közútra is) eléggé gyengus, ahogyan a Hondáké úgy általában.
A sárga csekkes elméleted meg nagyon igaz, lehet én is így csinálnék, ha ott lennék mindenhez közel. Bár.. áhhhh nem bírnám ki, egy napik sem bírom ki, úgy hogy ne hallgassak vele az üvöltő vtec-be, és lekopogom még csekket sem kaptam soha Mondjuk lehet azért mert konstans gyorsan soha nem vezetek, csak amikor a helyzet úgy adja meghúzatom, majd szépen visszaállok a megengedett sebességre.
Sosem értettem akik abban lelik örömüket, hogy egyenesben non-stop 200-al száguldanak, meg az az első kérdésük, hogy "te oszt ugyan mennyivel mén ez?". Már kezdtem unni, ezért megnéztem YT-n egy stock videót, így mostmár arra is tudok választ adni
Jó lett a beszámoló, nagyon fasza ez az új kormány, nekem is meg kéne már csinálni
BlacKSouL - nekem se volt semmi gond a fékkel, de azért cseréltem (Motul RBF 660 factory line - DOT4), illetve előtte jól átmostuk a rendszert Semmi különbséget nem érzek (ahogyan a váltó esetében sem), de mindkét olaj (illetve folyadék) a leengedés után meglehetősen fáradtnak tűnt, főleg a fékfolyadék, szóval én egyáltalán nem bánom h lecseréltem
tboy93 - miért hagyná? 100e után már bőven van mit állítani ott szerintem. Szelepfedelet lekapni meg egyáltalán nem számít nagy megbontásnak, legalábbis én is azonnal megcsináltam minden autómon amit eddig vettem, és igencsak volt ott mit állítani, még apámék 8gen sedanjan is.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
2 literes turbok amióta világ létezik, vannak, semmi új nincsen bennük, sosem volt downsizing része
a mitsubishi hülyére tuningolja a 2 literes blokkjait 15 éve, ahogy a honda is. itt annyi a különbség, hogy gyári állapotban igen izmos dögöt hoztak ki, vagyis hoznak ki, gyári jótállásal. a mitsubishi fq400 is már vagy 8 éve gyári garis 400 lovas blokk és sosem az 5 literes fogyasztásról szólt, ahogy ez sem
az európai gyártóknak új a 2 literes motorok turbósítása - már amennyire, na ők viszont a downsizing trend jegyében foglalkoznak ezzel annyit, a japánok meg mindig is.
aki ilyet vesz, nem a turbo cserétől fosik, az fosik a turbo cserétől, aki egy szutyok 1.4 tsi meg a többi ganét veszi - és sok esetben valszeg joggal. amúgy meg semmi baj a turboval, tudni kell használni. 99%-ban user error teszi tönkre. mármint a minőségi 2 literes és nagyobb turbo motorokat. a downsizing piszlicsáré turbo motoroknál már necces lehet, mert ugyanazért az árért, igényesebb, kényesebb technikát kell eladni. valahol a különbözet emiatt kifog ütközni.
olyan ma sincsen, hogy egy mai modern 1200-1500kg közötti 200-400 lovas egy autó és elmegy 7-8 literrel. ilyen nincsen, teljesen mindegy, hogy turbo vagy nagyobb vagy hegyes szívó, mindegyik fogyaszt. csodák nincsenek, a többi meg marketing bullshit.
aki kis fogyasztású autót akar, az vesz kis teljesítményű, kismotoros autót, ami könnyű.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/deathadder.gif)
DeathAdder
veterán
Nem tudom, én nagyon félek a turbotól, de egyet értek nagy részben user error okozza azt a rengeteg korai meghibásodást.
meg nekem ez olyan csalásnak számít h turboval akarják elérni a kívánt teljesítményt, nem pedig a motor nyers erejével. Mint a dopping a sportolóknál
Viszont nem vetem meg, meg vannak a maga előnyei, de legyen inkább ez is a szomszédé....
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
mindkettőt lehet szeretni, másért és másért.
számomra is az igazi sportautó, az élmény, az NA, egyértelmű ezért szeretem az intit mai napig, mert hamisítatlan nyers örömautó. egy nap úgyis meglesz az az nsx pont ezért
a turboban más jó. kényelmesebb, nyugodtabb. 130k van a mitsuban, újszerű a motor és a turbo is, hibátlan, nincsen olajfogyasztás mai napig. igazi utazó autó, gyönyörűen indul meg nyomatékból, tök más autózást ad, mint a szívó nyers vadulása.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/snail.gif)
Aladdin
senior tag
Azért ilyenkor kerüljön szóba az is, h a szívó benzinmotor kurvaszar hatásfokán a turbó jócskán segít. Nem vagyok turbóellenes, mert fejlődni kell, csak ne eszement irányba...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
Tehát akkor elvileg nem okozna túl nagy gondot, ha nem cseréltetném a fék/kuplungfolyadékot és váltóolajat, de ha már elő van írva, és a lelkemnek is jobb, hogy 100k-nél friss anyagok vannak benne, akkor jó ha megcsináltatom.
Hűtőfolyadékkal mi a helyzet? Könyv szerint lassan azt is cserélni kell. Eddig kb. egy litert töltögettem-után, ahogy fogyogatott, de ennél sem akarom, hogy be"üledékesedjen", vagy lerakódjon belőle valami anyag a hűtőn belül, vagy kikezdjen valamit ha elkezd bomlani, vagy ilyesmi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c11.gif)
honda23
aktív tag
Mennyi idő alatt öntöttél egy liter hűtőfolyadékot, vagyis hány km alatt ment el 1 liter?
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
5 év, 104 317 km.
Kb évente lemegy a min vonal környékére, és én felöntöm a max fölé kicsivel. (kiegyenlítőben) Ősszel felöntöm, következő őszig lassan megy le.
Aláírás (nem kötelező megadni)
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
hűtőfolyadékot megkell mérni, de ha akarod, simán leeresztheted és vehetsz bele újat, nem fog érte prüszkölni én hűtőfolyadékot már rég nem vizezem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
Régebben 1:1-ben keverve pótoltam, de mostanában már én is töményen töltök rá.
Méretni nem szoktam, minden november elején kiszívok pipettával kb. fél decit, azt be egy kis gyógyszeres üvegbe, majd be a fagyasztóba (-25°C) Másnap megnézem, de még sosem fagyott meg.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Tegnap próbálgattam a 7g4d-ben a fényszóró magasságállítást, de hiába állítom át más fokozatba nem csinál semmit mitévő legyek?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/overdose.gif)
!Overdose!
őstag
Gyújtsd fel!
Először ellenőrizd le, hogy kap-e áramot a motor. Utána folytatjuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/integra.gif)
Integra
titán
minőségi teljesen szintetikus olaj, mobil-1, motul, eneos
váltóba meg csak gyári mtf-3 olajat
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!