Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28901) NoLF válasza tboy93 (#28900) üzenetére


NoLF
addikt

Meg ereje is. Az meg penzbe kerul :K

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#28902) tboy93 válasza NoLF (#28901) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ezekkel a gepekkel mindig az a baj, hogy nem tudhatok ki-hogyan rakta ossze, mikor fog szetesni :(

(#28903) DeathAdder válasza Integra (#28894) üzenetére


DeathAdder
veterán

Oké ennyire nem mélyedtem bele, egyszerűen ránézek és olyan mint a többi, erre gondoltam, viszont az fwd elég fájó pont még így is.
A vevőkhöz kell alkalmazkodni, ez így van, de vagyunk egy páran akinek a baltával lefaragott kocka formájú suv tetszik inkább :)

LógaGéza - pü :)

(#28904) xcbiker válasza Integra (#28893) üzenetére


xcbiker
addikt

Köszi! :)
Nehéz szülés lesz az! :DDD

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#28905) zolynet


zolynet
addikt

kinéztem a ringre évadzáró talira, hát talán többet se
kimegy egy rakás ember és 1 hotdog árus van, 1 hely ahol chips-et lehet venni (500é + 600szósz), illetve van még egy hely hol 8db kolbászt sütnek, nyóóóócat....szervezés egyes aláalááááá, szánalmas :(

DeathAdder: jövök egy képpel, avagy mennyire fékporosodik a fehér felni rövid távon (~170km)
ezt te már nem bírnád nézni napokig, abban biztos vagyok :DDD

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#28906) Integra válasza DeathAdder (#28903) üzenetére


Integra
titán

hasonlón vagyok én is, ezért is marad a mitsu, mire cserélném? sehogy sem látom magam egy crv-ben etc... az új xc90 még kicsit vaskos, a range meg még jobban.. :( úgyhogy inkább építem majd tovább a mitsut kis pénzből, de gyár alkatrészekkel továbbra is, leszámítva az atr üléseket, de azokat is megtuningolom, mert átrakom az ülésfűtést beléjük kárpitossal :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28907) NoLF válasza tboy93 (#28902) üzenetére


NoLF
addikt

Azert az ilyen jellegu verdakat nem joskapistak rakjak ossze bivalybasznadon, s ezt az esetleges leendo vevo is tudja. Amt bohocok raknak ossze az sosem lesz ilyen, persze sok olyan van, ketsegtelen - azok tuti nem megbizhatoak, mint ahogy arra sincs garancia, hogy ez pl nem durran el...

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#28908) DeathAdder válasza Integra (#28906) üzenetére


DeathAdder
veterán

Te tuningolsz? Na ezt felírom :))
Megéri gyűjteni a range-re, batár egy jószág az :K

zolynet - ahhoz képest hogy pályáztál még elég korrekt. Na ja, ha ilyet látok azonnal moshatnékom támad még melegében ;] Másnál is van ilyen h valami annyira szúrja a szemét hogy nem bírja magát türtőztetni.. nálam a kosz és rumli váltja ezt ki :DDD

(#28900) tboy93 - egyszerűen nem értem mire jó ez :N

[ Szerkesztve ]

(#28909) zolynet válasza DeathAdder (#28908) üzenetére


zolynet
addikt

nemnem, teljes félreértés
ezzel csak a pályáIG mentem el, nem pályáztam vele, arra ott van a 15" vti felni r888akkal :U

Life is too short to stay stock!

(#28910) Integra válasza DeathAdder (#28908) üzenetére


Integra
titán

azzz, üléscserében kimerül kb :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28911) Integra válasza DeathAdder (#28908) üzenetére


Integra
titán

tessék, bohóc suv :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28912) runner 125 válasza Integra (#28911) üzenetére


runner 125
nagyúr

A hanggenerátoron felsírtam, bármennyire is szomorú, ez lesz a jövő..

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28913) Napfénysüti válasza Integra (#28911) üzenetére

Hogy mindig tudnak rondábbat tervezni... :Y

Més que un club!

(#28914) Integra válasza runner 125 (#28912) üzenetére


Integra
titán

kabaré az egész autó, pedig a toyota hibrid nagyon jó. de a körítés, az irdatlan mennyiségű parasztvakítás.. és az sem segít, hogy az egész dolgot valóban kilehet kapcsolni.

süti:
a kevesebb több, ezt a lexus nem tudja, ezért is a folyamatos identitás zavar, a forma keresés etc.. pedig a régi tiszta arculatuk mennyire jó volt... legalábbis szerintem. és ugyanez vonatkozik a hondára is jelenleg sok esetben, bár acura vonalon, intha az új tlx végre összeállna nagyjából, az rdx meg mdx eddig is fasza volt.
ezt a kevesebb többet szvsz a volvo és a range rover tudja egyedül igazán mesterien űzni, igazi understatement mindkét márka, de annyira erősek a tradícionális vonalaik, íveik, hogy nem lehet mással összetéveszteni. jelenleg számomra az új xc90 beltere még a range rovert is leveri hangulatra, otthonosságra.. rangeben már ültem, az új volvoban még nem, úgyhogy nem tudtam megtapizni, de sorra kerül :))

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28915) DeathAdder válasza zolynet (#28909) üzenetére


DeathAdder
veterán

És tényleg, nem fogott már az agyam :N

Szépen porolnak a sárga EBC-k, de gondolom nálad nem ez volt a szempont, pályára biztosan tökéletes :K

Azt tudja valaki esetleg EP3 gyári fékrendszer felszerelhető 1.6 VTi-re a gyári 15" felni alá?
Megérné?

(#28916) zolynet válasza DeathAdder (#28915) üzenetére


zolynet
addikt

nem érné meg, nekem legalábbis, mondom úgy hogy pályázok a géppel
annyira örülök h lebeszéltem magam hogy a fékbe is locsoljak még egy valag pénzt
megint promózom az ebc-t de ez van, kurvajó a cucc, és akkora féktávokat veszek mint aki integra fékekkel megy, ergo semmi hátrányom már, hovatovább a Slovakiaringen megnyertem a csatát, ha nem is sokkal, hamarosan megírom a drag totyikba ;)
már konvertálódnak a dolgok :U

Life is too short to stay stock!

(#28917) tonyi


tonyi
tag

Sziasztok!
Nekem egy 2005 fl Civic EU8 van. Az a kérdésem, hogy az én autóm hátsó lökösére fel lehet-e tenni az fl EP2 hátsó lökös toldatát? Esetleg kompletten az egész lökhárítót toldattal együtt kell átrakni?
Köszönöm!

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)

(#28918) A-l-i-e-N


A-l-i-e-N
aktív tag

Hali

Tudom, hogy nem adás-vétel, de hátha valakit érdeklne egy jó kis dob, ami eladóóóó :)

Egy mély, duruzsolós, bubogós Bosal Brospeed kipufogódobról lenne szó
Konkrétan az, ami a Coupen van :)
Ára: 18.ooo forint

Képek privátban, emailben!

Konkrétan ez
Másik minta

(#28919) xcbiker válasza A-l-i-e-N (#28918) üzenetére


xcbiker
addikt

Szerintem a crxforumon vagy a facebookos hondas csoportban esetleg a carstyling, racingbazaron lehet tobb szerencsevel jarsz ilyen temaban.

[ Szerkesztve ]

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#28920) DeathAdder válasza zolynet (#28916) üzenetére


DeathAdder
veterán

Neked csak sárga betétek vannak és ennyi? Elégedett vagy velük? Tárcsák, nyergek mifélék?

Azért kérdeztem az EP3 fékrendszert, mert nekem van felesleg, és a haverom gondolkozik 1.6 VTi -ben, amire odaadnám a gyári fékrendszeremet neki, ha van értelme... Legalábbis volt erről szó :)

[ Szerkesztve ]

(#28921) zolynet válasza DeathAdder (#28920) üzenetére


zolynet
addikt

jajjmár, még mindig nem ismered a gépemet?! :U

elől: (gyári 262)
EBC Turbogroove + EBC Yellowstuff

hátul: (gyári 242)
Blueprint + EBC Greenstuff

egy tegiwa copy fékstopper került be, fém fékcsövek még nem....azt mondják az még igen hasznos dot5.1-es folyadékkal, na arra még lehet hogy rámegyek, de igazából ez is elég mindenre,
nem éreztem egyszer sem hogy felforrt volna a dot4-es gyári fékfolyadék, illetve hogy a gyári fékcsövek miatt hátrányom lenne :N
én leírhatatlanul elégedett vagyok velük, fussunk össze, próbáld ki és akkor tudod ajánlani a haverodnak, vagy nem ;)

Slovakiaring2014 beszámoló: katt

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#28922) tboy93 válasza zolynet (#28921) üzenetére


tboy93
nagyúr

300Ft/perc pályahasználat :Y

10L-es fogyi nem is olyan vészes én azt hittem durvábbat nyel a gép ilyen körülmények között :K

a lényeg, hogy jól érezted magad :))

[ Szerkesztve ]

(#28923) zolynet válasza tboy93 (#28922) üzenetére


zolynet
addikt

a hungaroringen 400ft/perc (ha csak 1x20percet mész)
az nem drága ha figyelembe vesszük azt hogy egy sárga csekk 30eFt-tól indul, na én azt a pénzt pályázásra költöm ... koppkopp még nem kaptam sárga csekket, és a rendőr urak sem állítottak meg

az ugye úgy jött ki ~10literes átlagfogyira hogy 2x160km-et igen finoman vezettünk országúton
továbbra is tartom, hogy a ~14-18litert benyeli, ha pályázunk

eszméletlen jó nap volt, az év egyik legjobb napja :K

Life is too short to stay stock!

(#28924) tboy93 válasza zolynet (#28923) üzenetére


tboy93
nagyúr

Elhiszem, én is mennék, csak nem akarom az 1.4-et csapágyasra hajtani :( még "bejáratós" a motorja 145e km-el :DDD Pályázásra kéne egy projekt autó, aztán csókolom. Valami régi forgalomból kivont CRX pont megtenné :U

(#28925) zolynet válasza tboy93 (#28924) üzenetére


zolynet
addikt

motoromban ~20ekm van :)

Life is too short to stay stock!

(#28926) Napfénysüti válasza zolynet (#28923) üzenetére

Már akartam is kérdezni a 10 literes fogyi okán hogy csak 90-nel gurultál végig a ringen? ;] :DDD

Més que un club!

(#28927) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Most nézem, hogy elvileg már rég cserélni kellett volna fékfolyadékot, de eddig ez nem történt meg, tehát 2009 óta ugyanaz van benne(gyári). Fékerő csökkenést, vagy egyéb változást nem észleltem, ha nem volt bontva a rendszer, okozhat ez valamilyen gondot?
Kuplungfolyadék dettó. Azonban erre nem írja a kézikönyv a cserét, pedig ugyanolyan DOT 4 van benne.
Tavasszal benzinszűrőt, váltóolajat, meg a fenti kettőt cseréltetni fogom, kb. 115 000 km lesz a kocsiban.
Féktárcsára a szerelők azt mondták, hogy mintha új lenne, betéteket meg olyan 60%-osra tippelték. Ezek is mind gyáriak. Ha a fékbetét egyszerűen nem kopik, van valami más indoka, hogy cseréltessem őket?
Szelephézag ellenőrzést eddig csak szoftveresen néztek. Lehet annak hinni? Ha az nem jelez eltérést, érdemes megbontani a motort csak ezért, hogy fizikailag ellenőrizzék? (Bontani nem nagyon szeretik, de én se, ha nem muszáj)

8G 4D

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#28928) tboy93 válasza zolynet (#28925) üzenetére


tboy93
nagyúr

miért kellett felújítani? zabálta az olajat?

BlacKSouL fékbetét csere csak ha kopott :K szerintem hagyd a fenébe a szelephézag ellenőrzést :U

[ Szerkesztve ]

(#28929) jozefgucci1 válasza BlacKSouL (#28927) üzenetére


jozefgucci1
addikt

Szerintem persze ez az én magán véleményem fékfolyadékot amíg nem forrt fel egyszer addig nem kell cserélni . Tíz év alatt egyszer nem volt cserélve. Benzinszűrő is 100K-nál lett és a szelephézag beállítás azért nem egy igazi " bontás " ám . Betétet és tárcsát pedig ha már elérte a kopásjelzőt akkor kell cserélni . Tárcsát én anno cseréltettem nem szabályoztattam fel .

Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

(#28930) zolynet válasza tboy93 (#28928) üzenetére


zolynet
addikt

ja kérte szépen, 2-2.5ekm / liter
ki lett mérve mind a négy henger, ölég szélső értékeken járt
mind1, az az idő elmúlt, most már nuku olajfogyi :N

Life is too short to stay stock!

(#28931) Integra


Integra
titán

hú a mindenit, milyen 2 literes turbo a volvo-tól....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28932) Stehe válasza zolynet (#28930) üzenetére


Stehe
aktív tag

És kinél csináltattad a motorgenerált? Mennyibe fájt?

(#28933) zolynet válasza Stehe (#28932) üzenetére


zolynet
addikt

itt leírtam mindent a felújításról: katt

Life is too short to stay stock!

(#28934) runner 125 válasza Integra (#28931) üzenetére


runner 125
nagyúr

Szépek a számok, de egy vasat sem adnék érte.

Mondjuk én kompletten kivagyok a downsizing korszaktól. Finganak le egymás után a kis turbos motorok, papíron az 5 literes fogyasztás valójában a duplája, noh és rosszabb esetben turbocserénél eddig szükség volt egy újra 120k-ért, ezentúl már 3-mal lehet tervezni.

:(

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28935) DeathAdder válasza zolynet (#28921) üzenetére


DeathAdder
veterán

Ha neked pályára elég akkor mindenre elég lesz, csak tudom, hogy a gyári (szerintem közútra is) eléggé gyengus, ahogyan a Hondáké úgy általában.
A sárga csekkes elméleted meg nagyon igaz, lehet én is így csinálnék, ha ott lennék mindenhez közel. Bár.. áhhhh nem bírnám ki, egy napik sem bírom ki, úgy hogy ne hallgassak vele az üvöltő vtec-be, és lekopogom még csekket sem kaptam soha :P Mondjuk lehet azért mert konstans gyorsan soha nem vezetek, csak amikor a helyzet úgy adja meghúzatom, majd szépen visszaállok a megengedett sebességre.
Sosem értettem akik abban lelik örömüket, hogy egyenesben non-stop 200-al száguldanak, meg az az első kérdésük, hogy "te oszt ugyan mennyivel mén ez?". Már kezdtem unni, ezért megnéztem YT-n egy stock videót, így mostmár arra is tudok választ adni :DDD

Jó lett a beszámoló, nagyon fasza ez az új kormány, nekem is meg kéne már csinálni :K

BlacKSouL - nekem se volt semmi gond a fékkel, de azért cseréltem (Motul RBF 660 factory line - DOT4), illetve előtte jól átmostuk a rendszert :K Semmi különbséget nem érzek (ahogyan a váltó esetében sem), de mindkét olaj (illetve folyadék) a leengedés után meglehetősen fáradtnak tűnt, főleg a fékfolyadék, szóval én egyáltalán nem bánom h lecseréltem :N

tboy93 - miért hagyná? 100e után már bőven van mit állítani ott szerintem. Szelepfedelet lekapni meg egyáltalán nem számít nagy megbontásnak, legalábbis én is azonnal megcsináltam minden autómon amit eddig vettem, és igencsak volt ott mit állítani, még apámék 8gen sedanjan is.

[ Szerkesztve ]

(#28936) Integra válasza runner 125 (#28934) üzenetére


Integra
titán

2 literes turbok amióta világ létezik, vannak, semmi új nincsen bennük, sosem volt downsizing része :)
a mitsubishi hülyére tuningolja a 2 literes blokkjait 15 éve, ahogy a honda is. itt annyi a különbség, hogy gyári állapotban igen izmos dögöt hoztak ki, vagyis hoznak ki, gyári jótállásal. a mitsubishi fq400 is már vagy 8 éve gyári garis 400 lovas blokk és sosem az 5 literes fogyasztásról szólt, ahogy ez sem :)
az európai gyártóknak új a 2 literes motorok turbósítása - már amennyire, na ők viszont a downsizing trend jegyében foglalkoznak ezzel annyit, a japánok meg mindig is.
aki ilyet vesz, nem a turbo cserétől fosik, az fosik a turbo cserétől, aki egy szutyok 1.4 tsi meg a többi ganét veszi - és sok esetben valszeg joggal. amúgy meg semmi baj a turboval, tudni kell használni. 99%-ban user error teszi tönkre. mármint a minőségi 2 literes és nagyobb turbo motorokat. a downsizing piszlicsáré turbo motoroknál már necces lehet, mert ugyanazért az árért, igényesebb, kényesebb technikát kell eladni. valahol a különbözet emiatt kifog ütközni.
olyan ma sincsen, hogy egy mai modern 1200-1500kg közötti 200-400 lovas egy autó és elmegy 7-8 literrel. ilyen nincsen, teljesen mindegy, hogy turbo vagy nagyobb vagy hegyes szívó, mindegyik fogyaszt. csodák nincsenek, a többi meg marketing bullshit.
aki kis fogyasztású autót akar, az vesz kis teljesítményű, kismotoros autót, ami könnyű.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28937) DeathAdder válasza Integra (#28936) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nem tudom, én nagyon félek a turbotól, de egyet értek nagy részben user error okozza azt a rengeteg korai meghibásodást.

meg nekem ez olyan csalásnak számít h turboval akarják elérni a kívánt teljesítményt, nem pedig a motor nyers erejével. Mint a dopping a sportolóknál :P

Viszont nem vetem meg, meg vannak a maga előnyei, de legyen inkább ez is a szomszédé.... ;]

(#28938) Integra válasza DeathAdder (#28937) üzenetére


Integra
titán

mindkettőt lehet szeretni, másért és másért.
számomra is az igazi sportautó, az élmény, az NA, egyértelmű :K ezért szeretem az intit mai napig, mert hamisítatlan nyers örömautó. egy nap úgyis meglesz az az nsx pont ezért :)
a turboban más jó. kényelmesebb, nyugodtabb. 130k van a mitsuban, újszerű a motor és a turbo is, hibátlan, nincsen olajfogyasztás mai napig. igazi utazó autó, gyönyörűen indul meg nyomatékból, tök más autózást ad, mint a szívó nyers vadulása.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28939) Aladdin válasza DeathAdder (#28937) üzenetére


Aladdin
senior tag

Azért ilyenkor kerüljön szóba az is, h a szívó benzinmotor kurvaszar hatásfokán a turbó jócskán segít. Nem vagyok turbóellenes, mert fejlődni kell, csak ne eszement irányba...

(#28940) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Tehát akkor elvileg nem okozna túl nagy gondot, ha nem cseréltetném a fék/kuplungfolyadékot és váltóolajat, de ha már elő van írva, és a lelkemnek is jobb, hogy 100k-nél friss anyagok vannak benne, akkor jó ha megcsináltatom.

Hűtőfolyadékkal mi a helyzet? Könyv szerint lassan azt is cserélni kell. Eddig kb. egy litert töltögettem-után, ahogy fogyogatott, de ennél sem akarom, hogy be"üledékesedjen", vagy lerakódjon belőle valami anyag a hűtőn belül, vagy kikezdjen valamit ha elkezd bomlani, vagy ilyesmi.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#28941) honda23 válasza BlacKSouL (#28940) üzenetére


honda23
aktív tag

Mennyi idő alatt öntöttél egy liter hűtőfolyadékot, vagyis hány km alatt ment el 1 liter?

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#28942) BlacKSouL válasza honda23 (#28941) üzenetére


BlacKSouL
addikt

5 év, 104 317 km. :)
Kb évente lemegy a min vonal környékére, és én felöntöm a max fölé kicsivel. (kiegyenlítőben) Ősszel felöntöm, következő őszig lassan megy le.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#28943) Integra válasza BlacKSouL (#28940) üzenetére


Integra
titán

hűtőfolyadékot megkell mérni, de ha akarod, simán leeresztheted és vehetsz bele újat, nem fog érte prüszkölni :) én hűtőfolyadékot már rég nem vizezem.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28944) BlacKSouL válasza Integra (#28943) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Régebben 1:1-ben keverve pótoltam, de mostanában már én is töményen töltök rá.
Méretni nem szoktam, minden november elején kiszívok pipettával kb. fél decit, azt be egy kis gyógyszeres üvegbe, majd be a fagyasztóba (-25°C) Másnap megnézem, de még sosem fagyott meg.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#28945) tboy93


tboy93
nagyúr

Tegnap próbálgattam a 7g4d-ben a fényszóró magasságállítást, de hiába állítom át más fokozatba nem csinál semmit :( mitévő legyek? :Y

(#28946) !Overdose! válasza tboy93 (#28945) üzenetére


!Overdose!
őstag

Gyújtsd fel! ;]

Először ellenőrizd le, hogy kap-e áramot a motor. Utána folytatjuk.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#28948) Integra válasza #45553408 (#28947) üzenetére


Integra
titán

minőségi teljesen szintetikus olaj, mobil-1, motul, eneos
váltóba meg csak gyári mtf-3 olajat

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#28950) DeathAdder válasza #45553408 (#28949) üzenetére


DeathAdder
veterán

Még véletlenül se :N

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.