Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-13 14:16:17
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sörösló
aktív tag
A dolog korántsem ilyen egyszerű. Ha lukat nyitsz a szívócsövön akkor tényleg nem szív annyira, de az energiafelvétel nő. Hihetetlennek tűnik de így van! Hallgasd a motor hangját. Ha teljesen befogod a szívócsövet akkor a motor teljes fordulatszámmal pörög. Vagyis magas fejhangon visít. Ha elengeded a szívócső végét a motor hangja mélyül, vagyis csökkent a fordulatszáma, ergo nőtt a terhelése. Szállítja a teljesítménye által megszabott maximális levegőmennyiséget. Régi trükk, az ipari kazánok tartalék szivattyújánál bevett módszer volt régen. Ha takaréküzemben volt akkor csak egy kb 10-20 mm-es lukon keresztül dolgozott. Ha a teljes kapacitás kellett akkor nyitott a megkerülőág, és letolta a torkán a kétcolos cső által szállított öszes vizet.
Ahogy anno Öveges prof. mondta: Érdekes dolog ez a fizika!