Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Gentoo Linux (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#801) Sipi válasza escie (#795) üzenetére


Sipi
addikt

Fent van a moduláris Xorg? A mesa? Ezek telepítése előtt, ahogy a doksiban is volt, törölted még az írmagját is a régi opengl-es cuccoknak? emerge xgl előtt átváltottál xorg-x11 opengl-re?

Sipi

Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!

(#802) Sianis


Sianis
addikt

Hát igen...látszik, hogy kezdő vagyok...sok bajom van...soory

1. Mégsem akar menni az auto mount ... leírás alapján csináltam ... és hol megy hol nem. Alap restartból csak az üres DVD-t látja meg, a mobil racket nem. Gnome alatt Desktp - > Preferences -> Removable ... - indításával hol behozzá mégis a racket hol nem. Ezt kszeretném helyrerakni, hogy működjön rendesen az Usb-s eszközök mountolása, mert főleg külsős rackekről szoktam kiírni DVD-re.

(#803) Sianis válasza Sianis (#802) üzenetére


Sianis
addikt

Nos...a mountolási probléma többék kevésbé megoldva. Viszont az még mindíg nem értem, hogy miért nem tudok DVD-t írni userként, gnomebaker mindíg kéri a lemezt ( persze csak azért mert ''nincs jogom'' ). Hozzáadatam magam a cdrom és a cdrw csoportokhoz, de még mindíg nem engedi, hogy írjak. root-ként megy az írás, tehát nem hardveres a hiba.

(#804) dr_strange válasza Sianis (#803) üzenetére


dr_strange
senior tag

asszem ilyesmivel többen szívtak már, keress rá az FGO-n; előtte próbáld betenni a usert a wheel csoportba, hátha

escie: kukkantsd meg Magentán a compiz+xgl telepítési útmutatót, hátha segít

JRR Tolkien nyelvei - aglardh.middangeard.org.uk

(#805) tierbatyo válasza Sianis (#802) üzenetére


tierbatyo
senior tag