Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5089) Ariadne válasza Zirowe (#5088) üzenetére


Ariadne
őstag

Ahogy utánanéztem a neten, úgy látszik, hogy nem sok értelme van letiltatni, mivel azonnal megváltoztatják klikk. A gond az, hogy nem tudok olyan jogszabályról, ami kötelezné a szolgáltatót arra, hogy bármilyen betévedő ember mobilját (nem tőlük vásároltat) letiltassák... Más meg nem nagyon kötelezheti őket.

A magyar jogszabályok alapján biztosan nem tudod érvényesíteni a jótállást erre a telefonra, és a szervizek sem szoktak szóbaállni a külföldön vásárolt készülékek tulajaival. Ha a gyártó általános szabályai alapján ezt mégis kötelesek lennének intézni, akkor a gyártónál kell panaszt tenni, és kiderül, ők mit tudnak/akarnak tenni.

mod: Ahogy megnéztem most egy-két szolgáltató honlapját, írják is, hogy adásvételi bemutatása mellett letiltható a nem náluk vásárolt is, valóban. Itt viszont bár általánosságban nem kötelező az írásbeliség mobilvásárlásnál, de a letiltás kérésénél teljesen indokolt, ugyanis ha bárkinek a kérésére letiltanának bármilyen készüléket, akkor simán letiltathatnám a haragosom készülékét, ez meg így azért nem megy. Szóval ebben az esetben szerintem teljesen indokolt, hogy adásvételit kérnek, és ha nincs, sajnos így jártál. Tanulság az, hogy mindenképp kell írásbeli adásvételi. Ha a másik fél hajlandó rá, lehet olyan megoldás, hogy az ő adásvételijéről kérsz másolatot, plusz írtok egy papírt mostani dátummal, hogy ekkor és ekkor eladta neked, az szeriintem már biztosan elég.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.