Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5073) gtamate2 válasza Ariadne (#5072) üzenetére


gtamate2
veterán

Felhívtam őket, rákérdeztem az esetre, azt mondták e-mailben elküldték hogy mire cserélik. Az emailben az állt hogy a 96gt-met megjavították és küldik. Rákérdeztem hogy nincs-e lehetőség arra hogy esetleg egy másik kártyát válasszak, azt mondta nincs, rákérdeztem hogy miért, és azt mondták hogy megvárhatom a kártyámat az még kb 2 hét mire a gyártó visszaküldi. Azt mondtam hogy rendben akkor maradok ennél, nem tudtam mit mondani már. Most ferdített egyet, vagy tényleg ez a hivatalos procedúra? Sajnos csak telefonon tudok beszélni mivel elég messze lakok Bp-től.

*Sn0w

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.