Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3985) Ariadne válasza sonar (#3980) üzenetére


Ariadne
őstag

Mit csinálj? Állj a sarkadra, és mondd azt, hogy nem, a jogszabályok szerint nem küldhetsz el. Lényeg az, hogy melyik cégtől van a számlád. Mindent az a cég köteles intézni. És olvass vissza a részletekért...

Elrettentő ereje annak lenne, ha bizony elmenne a bíróságra az átlagpolgár, a cég meg fizethetné a 15.000 Ft mellé a kamatait és még több tízezres ügyvédi költséget is. De persze fórumokon sírni sokkal könnyebb. :U Legtöbbször azért bírósági út nélkül is sikerül elintézni az embereknek a jótállási ügyeiket, csak el kell olvasni a jogszabályokat, és ki kell állni magukért, balhét csapni, reklamálni, egyezkedni. Anélkül nem megy...

"Büntetést" egy egyedi ügy miatt nem kap a bolt, mivel polgári jogi jogviszonyról van szó, ahol a szankció épp az, hogy bíróságon kamatostul, költségekkel együtt visszafizetteti a vásárló az összeget. Ez nem büntetőjogi kérdés. Bár ha a fogyvédelem bírságot szabna ki rájuk, attól sem kapnád még vissza a pénzed, ezt remélem érted.

De mivel kb. 3-4 hszen át még nem merült fel, hogy _te_ is tegyél bármit az ügy érdekében, ezért ez egy elég meddő beszélgetésnek tűnik. Várj a fogyasztóvédőkre, sok szerencsét.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.