Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27173) FireKeeper válasza jeni (#27172) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

esetleg abban tudsz segíteni, ha minden kötél szakad, mire tudok hivatkozni (jogszabály, stb)?
én is arra gondoltam hogy péntekig adok nekik időt, de utána már nincs nagyon tartalék mert ha rendelek újat, az is 1-2 nap míg megjön, átveszem, belakom stb aztán utazok is... amúgy ez szerintem a "szakszervíz" balfaszkodása, nem az aqua-é.

1-1 csere nem hiszem hogy megoldható mert ez a modell már kifutott, az utódja meg most olcsóbb, mint amennyiért én anno ezt vettem (200k vs 170 asszem). nekem amúgy az is megfelelne ha az újat adnák, hiába olcsóbb.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.