Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21446) Kaci84 válasza chopin42 (#21445) üzenetére


Kaci84
őstag

Hogy így kaptad a bizonyíthatósággal lesznek gondok. Hiába fotóztad le rögtön, mondva, hogy akkor vetted át, hisz kibontáskor is leejthetted. Esetleg tanuk akik ott voltak kibontáskor. Viszont ha ők bizonyítani tudják, hogy sértetlenül lett elcsomagolva, (általában a csomagolóban videófelvétel történik) akkor csak szállítás közben történhetett. Átvétekor a te felelősséged a termék sértetlenségének vizsgálata. A csomag kifizetése után a futár jelenlétében ki kell bontani és gond esetén jegyzőkönyvet felvenni. Sajnos ez a menete. Annyi szerencséd lehet, hogy elfogadják a fotókat és lenyelik.
Ott a másik dolog, hogy a termék használt. Ez már bonyolítja a dolgot. Ha így teljesen használhatatlan én visszaküldeném gyorsan.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.