Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
chopin42
őstag
Nyilván ilyenkor azt keresi az ember, hogy hol kaphat leggyorsabban infót, több helyen is kérdezi, mert sokszor az ügyfélszolgálatok nem igen veszik fel a telefont, e-mail-re nem reagálnak, stb. Ennek ellenére jeleztem az ügyfélszolgálatnak, azt mondták, küldjek e-mail-t, megtettem, visszajött, hogy majd jelentkeznek. Ez lehet akármikor, túl a 3 napon, túl a 14-en, ünnepek jönnek, ilyenek.
Pusztán érdekelt, hogy aki így járt, annak mi lett a vége, mire hivatkozzak, stb...
Mindenesetre köszi a konstruktív hsz-t.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!