Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-ZeeZee-
senior tag
Üdv!
Vettem egy használt üzleti laptopot, amely 2 fontos paraméterben nem megfelelő.
1. I5-6200U-s processzor van benne, nem pedig I5-6200M, mint amit a hirdetésben szerepel (Igaz ilyen proci nincs is, szóval ezt én benéztem...)
2. A laptop HDD-vel érkezett hétfőn, kedden pedig az SSD, amit be szerettem volna tenni (ez máshonnan jött, ezzel nincs problémám) Kedd este miután "szétszedtem" a laptopot derült ki, hogy a benne lévő hdd-t nem csavarokkal és keretben rögzítették, hanem több rétegben körbetekert "szigetelő szalaggal".
A laptopot cégként vásároltam, online. Milyen reklamálási lehetőségeim vannak? Esetleg élhetek az elállás jogával? Kérhetek visszatérítést?