Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15176) VIBO


VIBO
őstag

Sziasztok

Adott egy iPhone 5s, ami egy GSM-ben lett vásárolva. 3 hónap gari van rá. Eddig 1 hónapon belül 3x kellett visszavinni mert a kijelző érintőpanel nem volt yo. Vagy nem érzékelt, vagy magától ugrált pötyögött, vagy foltos volt......

Mit lehet tenni ilyen esetekben? Nagyon égő nekem mert a páromnak vettem és gyakorlatilag nem is tudta használni, mivel folyamatosan szervízben volt.

Szeretnék helyette új készüléket kérni. Most írtam nekik. Nem tudom, hogy mit fognak írni.

Mit tehetek, hogy simán menjen az ügy?

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.