Üdv mindenki!
Találtam egy Dell gépet, minden jó vele, garis még 2 évig, nem láttam rajta hibákat, de usa-ban lett megvéve, és a garancia csak ott érvényes, beszéltem egy szervizessel.
Hogyan lehetséges a honosítás? Mennyibe kerülne, hova menjek, kit hívjak? Ilyen információk kellenének, ha valaki többet tud ezekről!
Sajnos kicsit parás vagyok így megvenni a gépet, hogy nem vagyok biztos benne, hogy eltudom intézni, mert számomra ez most olyan, mintha nem is lenne rajta garancia. Van az az oldal, ahol ellenőrizni lehet a service tagot. Ott találtam egy formot ahol át lehet íratni (honosítás), de nemtudok semmit az eredeti tulajról. Szerintem ezt egy szervízben tudnám csak elintézni.
(Mellékesen még zárójelben: esetleg arról tud valaki infót, hogy ez a Rapid Response Depot garancia mit takar? Van egy 1 éves, majd egy 2 éves periódusa. De ez már csak mellékes )
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat!