Van erre valahol leírás, hogy a legutolsó CCC pofozgatás óta melyik Texture Filtering Quality állás mit takar? Google-el keresgélve találtam elemzéseket ezen csúszka felmenőiről, de erről az aktuális inkarnációról, mikor vagy High Quality, Standard és Performance, még nem. A cikkekben, amit találok a csúszka nevét keresgélve, ott még vagy 4 csúszkaállás létezett, vagy Standard helyett Quality volt a középső a háromból, de nem egyértelmű, hogy egyszerű GUI átnevezés történt, vagy átvariálták az optimizációk szintjét is).
Most megnéztem egy játék egy jelenetében és ott így alakul az fps a három lépcsőn: 42, 49, 50, szóval gondolom, hogy a "Standard" már mókol valamit (vagy a High Quality visz valamit túlzásba, ami kicsit valószerűtlenebb tippnek hangzik) és csak a Performance az, ami egyértelműen rosszabb minőséget ad (nem kell sokat nézni, azonnal látszik), a Standard és High Quality inkább csak picit más, azt már erősen figyelni kell, hogy eldöntsem jobb vagy rosszabb valamelyik, netán egyszerűen csak +/-1 mindkettő ugyanattól a 0 ponttól.
A másik, hogy a 14.12 WHQL driver-el szerintem nem működik a tesszelláció tiltása CCC-n át (Maximum Tessellation Level: OFF, persze Override módban), de ezt egy másik helyszínen kéne megnézni ebben a játékban (vagy/és más játékban [is]), hogy biztos legyek benne.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."