Rugozasnak odaver de kemeny vagy nem baj az. Nyomassad!!
#nincsbennetarcsi
Rugozasnak odaver de kemeny vagy nem baj az. Nyomassad!!
#nincsbennetarcsi
Bubira neztem en is mert nincs gyarilag ott semmi de holt suly, nem kell. Igy sincs tarcsim.
#nincsbennetarcsi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Ugrik a gép
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
SDI 68 lóerejéhez is csak vasmacska lenne, de lehet kompenzál a hasmagasság miatt romló légellenálláson (műanyag tálcát foltozgattam egy darabig, de végül lekerült)
Muanyagot nem talaltam. Inkabb a romlo hutestol felek, sajnos meg igy talca nelkul is hajlamos az utolso henger tulmelegedni.
#nincsbennetarcsi
Octaviahoz volt magasitott rugo, az nem opcio az sdi ala?
Van rá népi praktika, hidegebb termosztát vagy valami? Múltkor néztem egyik gép motorjához szóló szerviz leírást, és külön létezett nyári és téli termosztát hozzá
Még nem találkoztam vele, de rákeresek, köszi! Golfhoz már átnyálaztam a ZF(Sachs stb) katalógust, az automata TDI és a VR6 kapta a legerősebb rugót elöl. Régebben egy Skoda márkakeres javasolta, hogy létezik gyári emelő pogácsa, még meg sem volt az SDI és LPG-s Octavia volt az ötlet. Rajz birtokában esztergályos valószínű olcsóbban csinálna pogit, mint a rugó lenne. Fiathoz más gátló járt az erősebb rugókhoz, Golfhoz nem is néztem még (házi feladat 2).
(#11060) molnarpeter válasza molnarpeter (#11059) üzenetére
Találtam valamit, 15 mm volt a Schlechtwegpaket [link]
(#11062) molnarpeter válasza MasterMark (#11061) üzenetére
Egyik tengelyhez nem kaptál mindkét oldalra?
(#11063) MasterMark válasza molnarpeter (#11062) üzenetére
Pontosan. Vagyis de kaptam, csak máshova küldték.
Switch Tax
Nincs. Kb ennyi: tartsd karban a hutest, ne hajszold tul a motort es hasznalj vastagabb olajat a jobb hotures miatt.
Kene bele egy nagyobb aftermarket huto?!
A turbosoknak mas a hutorendszere az nem opcio, azt mar beszeltuk MasterMark-al.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Omg... Hatraltatjak a projektet.
#nincsbennetarcsi
Telekre ez de jo lenne nekem! Hiaba az awd kb az elso bakhaton odaverem az aljat Bubinak.
#nincsbennetarcsi
Kicsit mas budzse nekem az egyik vagyam egy 1.gen Cayenne tetosatorral, picit offroadra alkalmasabb gumikkal (kb utcai teli eleg lenne), aztan menni bele a vilagba par hetig.
Ugyanez csak Forester XT-vel. Friss motorcseresen, mert akkor meg elmegy par tizezer km-t.
#nincsbennetarcsi
Asszem elég olcsón vették a kocsit, mert vízkáros volt. De sok mindent kicseréltek benne. Nem is road legal.
Vagy lehet az egyik ökörködés alatt lett vízkáros.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Van amugy gyari hosszabb rugo, kemeny +1 cm-t emelne. Az edeskeves.
#nincsbennetarcsi
Ja ők tették víz károssá
Ilyenkor el is forr a víz, vagy normál tartományban marad? Ha forr, akkor nagyobb hűtő. Ha nem, akkor nagyobb szállítású vízpumpa, alacsonyabb hőfokon nyitó termosztát (esetleg fúrni rá egy lyukat hogy kicsit hidegebb maradjon mindig a víz), ilyesmik. Nagyobb hűtő helyett ha van olaj-víz hőcserélő, akkor azt kikötve és külön olajhűtő beépítésével lehet még a gyáriból többet kihozni. Ja meg nagyobb hőkapacitású racse hűtőfolyadék (fagyálló feljebb viszi a forráspontot, de kevesebb hőt tud elvonni).
[ Szerkesztve ]
Nem forr el, azert annyira nem vacak.
Csak javasolt a hutot jo kondiban tartani meg jo olajat hasznalni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
1.neg Cayenne egyébként mennyire betegágy...? nyilván soké évesek már... de mennyire lehet drága egy ilyen SUV-nak az életben tartása? Fogyi az nyilván nem számít...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Nem oly rég a nepper is mondott róla véleményt (hogy konkrétan egy motorról vagy úgy általában a Cayenne-ről ), de az volt a konklúzió, hogy ha nincs éves 1milla erre félretehető, akkor ne kezdj bele. Nem biztos, hogy minden évben ráköltöd, de lesz amikor többet is kér.
PL71 platform, Touareg-Q7 közeli rokona... persze mindenhol lehet szorzó árban.
Az ilyen ződre' festetteknél két dolog lehet:
- vadász - hú, az gáz', bármi előfordulhat
- katonai - bármi előfordulhat, ki tudja milyen technika van benne!
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Annyira nem. De a fékek elviszik a kocsi értékének a felét. Tankolni sem igazán öröm ha van költségvetés. A 4.8 városban esmerősnek meg tudta enni a 40 litert. Jó persze majomkodott is vele feszt de 15-20 liter volt a normál használat mellett is amit szlopált. A 3.2 nem tudom mennyit ehet de gyanúzok olyan sokkal kevesebbet nem mert a bodega nagy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Biztos nem ket forint. En inkabb vennek dragabban maniakustol, mint valami ketes darbot.
Ki kell fogni egy jót, igazolható komoly szerviz történettel, és ez a nehéz része. Nekem nemrég vett ismerősöm, igaz az már 2018 Cayenne Turbo 4.8L V8.
Most hosszabbította meg a gart rajta, Porsche márka kereskedésben mert sok a drága dolog rajta. Légrugó szett, váltó, sőt egy hátsó difit már cseréltek is rajta. Nem tudom M.o.-n vannak e ilyen használt autó garancia szolgáltatások, de egy 2 tonna feletti, 4 kerekes, automata, turbós V8, légrugós, összetett kocsira biztos kötnék.
XC90 V8 ami volt nekem is elkért minden évben 1500-2000 fontot itt ott. Nem hagyott ott soha, nagy baja se volt de hatalmas, nehéz, erős, eszi a gumit, féket, az éppen a váltót is, haldex is lehet szervizes, hátsó difi, gátlók... Kúton is gyakran leszel vendég.
Cserébe a smile / mile verhetetlen. Egy V8 SUV, úgy érzed egy megállíthatatlan mindenen átmenő tankban ülsz. Párszor kivittem terepre is, persze nem vagyok egy Ámon Olivér de azért mentem keresztbe én is
Na az feeling, üvölt a V8, 4 kerék szórja a sarat a magasba, arra így sok évvel később is erősen emlékszem
Túl rövid az élet hogy Jazzel meg Priussal járkáljon az ember.
(Ezúton is bocsánat ha valakinek a lelkébe gázoltam)
No para. Bár a maga kategóriájában zseniálisnak tartom a Jazz-t, és a szívemhez is nőtt (mégiscsak az első saját tulajdonú autóm), de egyáltalán nem bánom, hogy anyum elcserélte velem a MiTóra.
Persze az Ypsilont nagyon sajnálom, nem pont így akartam volna leváltani a Hondát, ilyen áron inkább toltam volna még 6 évig a Jazz-t. Meg amúgy is egy különleges és ritka darab volt, hiába csak egy átcicomázott kettes Punto, de ilyen felszereltséggel és motorral azóta sem láttam egy másik Lanciát sem a hahun. Nagy kár érte.
Most, hogy ezt kiírtam magamból, folytathatjátok a porsézést.
[ Szerkesztve ]
Jazz toketes kozlkedoedeny, minden mas felesleges hedonizmus.
#nincsbennetarcsi
Köszi mindenkinek... Hát közepesen jött meg az étvágyam... Sajnos csapongok nagyon, hogy mit kéne venni. Közlekedő edényt sem szeretnék... Jó lenne végre valami haladósabb járgány, csak SUV formát sem kedvelem túlzottan... Tudom...hisztéria van.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Nekem valamiért most a D4 gen Audi S8 tetszett meg újra.
Abból is az S8 Plus [link]
Kb sleeper, nincs tele aggatva kamu krómmal meg kipuval, mégis 605 HP V8. Amikor megjelent nem tetszett az eleje, de most kb minden szögből tetszik.
[ Szerkesztve ]
Nekem volt 2gen kombi fókám 2liter tdci motorral és az is tudott mosolyt csalni az arcomra. Nem azt mondom, hogy ilyet vegyél, csak ez sem nem méregdrága, sem nem suv, tehát van merre tekintgessél. Szerintem.
Sedan, kombi, cupe, cabrio, roadster stb… fronton is lehet közlekedőedénytől jobbat találni. Vagy egy Ram Trx, F150 Raptor, mert ezek sem suv-ok.
Oldalrol elegge hasonlint az A4-emre
Csereautóként egyszer kaptam egy pöckölt 2.0 PD TDI-t, na abban is vt nyomaték.
#nincsbennetarcsi
S4/S6 Avantot láttam még ami alternatíva lehet... Szokásos érv, gyerekkel vagyok de nem akarok kisbuszt.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Arra ez sem lenne rossz.
Ezt csak úgy itt hagyom:
[link] 8:31 ha nem onnét indulna
Jó hangja van, de ezektől a Carverticalos reklámoktól már hányok.
⭐ Stella
9:45 a Papaya gép befigyel a háttérben
A carscamticalos sz@roktól én is hányok. Van találat, fizetsz, regisztrálták 2016-ban 0 mérföldel. Ennyi a találat. Jajj de van pénz vissza legalább. Ja nincs, mert kupont adnak új kereséshez, pénzt soha.
XC60-at aki vette is jött a fosával kinyomtatva... őrültem neki, akarta mutogatni aztán mondtam neki finoman hogy hova tegye.
[ Szerkesztve ]
Szép hangja van, bár én a hosszú löketű V8-at jobban szeretem. Főleg, ha piszkálva is van, van egy elfokolt főtengely is a partiban, meg néhány egyéb apróság. Akkor az az alapjárat az tuti libabőr. Nálam.
[link] Parancsolj
Nem parancsolok, de köszi a linket.
Az ilyenekért kimennék a világból. Nem is merek semmi hasonlót venni, mert én lennék az első ember a földön, akinek végtelen nagy a fogyasztása. Ugyanis órákat hallgatnám a garázsban (bőven jól szellőzik) vagy előtte, álló helyben. Ki sem vinném az utcára. Brutál jó ez az egyenetlen járás, ez az öblös hang…. áh, libabőr.
Ez mondjuk 1:22-től annyira nem mély, de meg tudnám
szokni így is. Viszont ahogy fordulat is van és már simán jár, már nem olyan libabőr. Akkor is szép, félre ne érts, csak már nem olyan.
https://youtu.be/10oWB3MLUhc
Szombatom