Foleg ha kap egy turbot.
#nincsbennetarcsi
Foleg ha kap egy turbot.
#nincsbennetarcsi
Azaz, sima szívó. 5-6 liter között eszik üresen, megpakolva, télen, nyáron… a futóra rakott másfél tonnát röhögve hozta-vitte futóstól. Nem villám, nem repül, de voltam én azzal már fekete tengeren is, szerpentineken is, meg sógor pályán is rendszeresen használja. Mindenhez elég, csak ne akarj gyorsulási versenyre menni vele. Mondjuk egy ideig volt alatta benzines váltó egy kis félreértés miatt, akkor nagyon gyorsult, csak a vége volt nagyon alacsony. 90-100 körül már nagyon pörgött ötödikben is. De a saját váltójával 155 körül van a vége sík terepen, lejtőn mentem 180-at is.
Eredetileg erről azt se tudták mi. Legelőszőr twingo volt aztán jah mégsem hanem clio, erre mikor odamentünk megnézni hát mondom ez twingo pedig… De a twingonak jobban örülök, már régebben kinéztem magamnak hogy kell egy ilyen egyszer.
Switch Tax
Ez azért nem rossz, így autót árulni.
Kép nélküli hirdetés?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Hobbi/projekt-autó?
A tetőcsomagtartó az elég érdekes .
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Nem hirdették, csak így ismerősnek az ismerőse nem tudta mit csináljon vele, aztán megszabadítottam tőle…
cappa72: Mondhatni az lesz. Csak ez az egy áramszedő volt rajta, úgy van felrakva hogy nyomja a kédert. Le is szedtem. Hátul a tető széle be van nyomódva ahova a párja lenne való, biztos nagyon próbálkoztak.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
Az sem rossz. Ha már ügyeletben vagyok, ma reggel Szegeden mentek autóval a TramTrain elé, délután meg Hódmezőn hajtottak ki elé. De ez még piskóta, tegnap egy kerékpáros oldalról ment bele egy TT-be. Gondolom túl pici, nem vette észre.
Az szép
⭐ Stella
Faltol falig.
#nincsbennetarcsi
Érdekes hogy pont a víz cső felett...
Mondjuk tisztának távolról csúfolható érdemes lenne egy motoroblites.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
És reméljük, ez volt a legnagyobb baj.
Az igen...
#nincsbennetarcsi
A konzerváló olajsár pakolás a korrózióvédelmi csomag része. Ilyen a fél motor, meg az autó alja a középdobig. Le lesz majd mosva, most leszedtük a szelepfedelet meg az olajteknőt. Sok olaj jött itt ki, viszont a teknőben is volt még, szóval valószínűleg nem ment olaj nélkül.
Switch Tax
Az jo jel. Siman mentheto.
#nincsbennetarcsi
Látod látod, ezeknél még adtak a gyártók ilyesmire, hogy mire elkezdene rohadni addigra dőljön belőle az olaj és a 12 év atrozsdasodasi garancia ki is van pipálva. ma meg rettegnek ha egy 5w30at kell előírni bele... azokból amik 0w16-al futnak új koruk óta vajon hány évesen kezd el ereszteni!? (Vékonyabb olaj kisebb résen is kifer elvet követve )
Azért a hűtőt mosd át rendesen meg esetleg valami motoroblito adalék a második olajcsere előtt pár autópályás úttal, nekem bevált adalék nélkül is ez a módszer, mostmár nem fekete 400km után az olaj a bimmerben. Amúgy Elfet bele...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Elf lesz benne majd, most Mannol mosóolaj megy bele előszőr, meg a Liqui Moly Olajsár öblítő (ez nem ugyanaz mint a motoröblítő).
Switch Tax
(#10870) grizlisandor válasza MasterMark (#10869) üzenetére
Vagy tehetsz bele Xado Vitaflush-t.
Én nem használtam adalékot, mert az olajos topik lakói szerint az szentség törés.
A bimmerben egyszerűen gyakran van olajcserelve, az első 3 olajcsere nálam alig 6 hónap alatt megvolt. Egyszerűen megvettem a hiperben a legolcsobbat ami azt írta BMW diesel engine. Valami Total volt, azóta is azt kapja és szereti ha a karterben van és nem az egesterben, mert azóta nem eszi az olajat. A szivosor pucolása óta (persze tömítéseket cseréltem, szinte magától kiugrott a motorterbol.... pusszantom a bajor mérnököket... egy csakannyal simogassa őket az anyjuk) nincs aktív alvazvedelem sem. De már hülyének néztek a boltban hogy állandóan olajszuro kell...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Bizakodva hogy minden jó lesz, számoltattam kötelező biztosítást a twingóra, hát 75 ezer forint jött ki...
Switch Tax
Nem bíznak benned?
⭐ Stella
A0? Megugrottak a dijak rendesen...
#nincsbennetarcsi
Én meg fizetek 18- at az 1,6 120 lovas kombi i30- ra, meg 52eFt a casco
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mert a Tiéd is ilyen vad, hogy kell a dupla kályhacső!
Akkor a 4.6 V8 190 pacival B5-ben 32 Mátyásért nem is occo.
Mondjuk max azért panaszkodhatok, hogy 13 hónapja áll biztosítva, de ki látta ezt előre?
Hú most hogy mondod, egyértelműen kell rá ilyen.
kisza25: De az nem Budapest, ugye?
Qru: Aha A0.
radi8tor: Nem tudom, de a Subarura fizettem ennyit kb tavaly.
Switch Tax
De az, én B6-ban fizettem 34-et egy nyamvadt Jazz-re.
A MiTo meg 49k B1-ben anyum nevén.
Apum WagonR-e asszem, 22k B10-ben.
[ Szerkesztve ]
Vitara 1,4 turbó 2019-ből 34k B10, Corolla 1,4 2001-ből szintén B10 és 42k/év volt. A teljesítmény adó szintén 36k a Vitara, a Corolla meg volt 16k, szóval a 75 A0-ban nem is dráma annyira...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Na jó, de Szentes abszolút messze esik mindenféle árszint növelő opciótól. Fiatal sem vagyok, az autó sem az, és a ló is aránylag kevés az űrtartalomhoz képest. Legalábbis szerintem ezért fizetek aránylag keveset. Legfőbb befolyásoló az első pont lehet.
Mitől drágább az öregebb és gyengébb Corolla? Lakhely vagy tulajdonos kora okozhatja tán.
A teljesítményadóról meg csak annyit, hogy valami 8-10 ezret fizetek az utánfutóra is miközben a teljesítménye 0. Kamuszagú pénzbeszedés az is.
Az már régóta se nem teljesítményadó se nem súlyadó, simán csak gépjárműadó.
Switch Tax
Krumpli-burgonya-pityóka, nem mindegy? Be kell fizetni, nem értelmezni, 2023-as Magyarország, én így szeretlek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Na ha ezt megfejted jár a virtuális sör... Lövésem sincsen, a Corolla utolsója 42k volt és annyiról indult a Vitara is, amikor lecseréltem, csak közben berugtam az Allianz-nál az ajtót és nyomdafestéket nem tűrő stílusban felbontottam a KGFB szerződésemet. Azóta K&H-s vagyok, mert őket legalább érdekli hogy van két gyerekem és valszeg nem stiften fogok járni a Suzukival... (pedig de)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Vonasd ki ideiglenesen, azt online is lehet.
#nincsbennetarcsi
Az meg a Legara is sok, nekem 40k Bubira. De ugye nalam nincs tarcsi azert olcso.
#nincsbennetarcsi
Kevesebb biztonsagi extra, valoszinubb hogy balesetet okozol. Meg egy regebbieharcolt autora mar nem feltetlenul vigyaznak annyira...
#nincsbennetarcsi
Ilyen perspektívából olyan, mintha versenyhajók lennének
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Felsorakoztak szőnyeg bombázáshoz?
De az utánfutó még nem is gép. Egy adó a sok közül. Mindegy. Be kell fizetni aztán jónapot.
Nem, vidék, amúgy A0 az 40 eFt volt amikor megvolt mindkét autó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Az öregebb autóra magasabb a kötelező, a gépjármű adó meg kevesebb
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Tényleg. Fel sem merült bennem, de ezek szerint ugyanaz a biztosító is. Én pont letojom, hogy kinek fizetek. A felelősség biztosítás úgyis csak a másik kárát téríti meg. Innentől kezdve, én minden évben kikalkuláltatom a legolcsóbb biztosítást, és azt kötöm meg. Ha minden évbe másik biztosítónál vagyok, vagy ugyanannál de újra kötöm, tehát új belépőként vagyok jelen, az sem érdekel.
Viszont hogyha Te ugyanannál a biztosítónál fizeted mind a két autó biztosítását, és ennyi különbség van a kettő ára között, akkor a helyedben megkérdezném az ügyintézőt, hogy miért ilyen irreálisan nagy az eltérés a kettő között. Ráadásul pont a régebbi a drágább. Gyerekkori barátom járt úgy, hogy a biztosítását megkötötte az autóra és évekig rá sem szag volt, csak fizettem mint a katonatiszt. Amikor negyedéves cirka 70 000-et fizetett, akkor kicsit kibukott. Mondtam neki hogy kalkulálja újra a biztosítását. Mint kiderült, éven 72 ezressel megúszhatja ha másikhoz átmegy. De ugyanannál a biztosítónál új belépőként újra kötve 80 db ezres lett volna a biztosítása. Ez a lustaság ára.
Áh, már nagyon közel az alagút vége, visszamenőleg meg úgysem lehet.
Öregebb autónak olcsóbb a biztosítása, mert kevesebb az értéke. Legalábbis sok 10 évvel ezelőtt, amikor édesanyám biztosítózott, még így volt.
[ Szerkesztve ]
Ja? Hoppá. Akkor az előző h.sz-em már bukott. Köszi, nem tudtam.