Ki kell fogni egy jót, igazolható komoly szerviz történettel, és ez a nehéz része. Nekem nemrég vett ismerősöm, igaz az már 2018 Cayenne Turbo 4.8L V8.
Most hosszabbította meg a gart rajta, Porsche márka kereskedésben mert sok a drága dolog rajta. Légrugó szett, váltó, sőt egy hátsó difit már cseréltek is rajta. Nem tudom M.o.-n vannak e ilyen használt autó garancia szolgáltatások, de egy 2 tonna feletti, 4 kerekes, automata, turbós V8, légrugós, összetett kocsira biztos kötnék.
XC90 V8 ami volt nekem is elkért minden évben 1500-2000 fontot itt ott. Nem hagyott ott soha, nagy baja se volt de hatalmas, nehéz, erős, eszi a gumit, féket, az éppen a váltót is, haldex is lehet szervizes, hátsó difi, gátlók... Kúton is gyakran leszel vendég.
Cserébe a smile / mile verhetetlen. Egy V8 SUV, úgy érzed egy megállíthatatlan mindenen átmenő tankban ülsz. Párszor kivittem terepre is, persze nem vagyok egy Ámon Olivér de azért mentem keresztbe én is
Na az feeling, üvölt a V8, 4 kerék szórja a sarat a magasba, arra így sok évvel később is erősen emlékszem
Túl rövid az élet hogy Jazzel meg Priussal járkáljon az ember.
(Ezúton is bocsánat ha valakinek a lelkébe gázoltam)