A BF4 AFR módja nem elég jó. Egyedül Mantle alatt van mindig skálázódás, de DX alatt vannak helyzetek, ahol egyszerűen a kényszeres AFR által kínál QoS nem teszi lehetővé, hogy jó legyen. Se az SLI, se a CF nem skálázódik megfelelően.
Régóta téma már, hogy az API-ból kellene direkt elérést adni mindegyik GPU-ra, de ez egyelőre szabvány szinten még csak álom. Most kezdődött el valami OpenGL-en, mert az NV és az AMD összeállt, hogy elkészítsék a GLX_AMD_gpu_association kiterjesztés ARB változatát, de minimum lesz belőle egy EXT változat. Ez lesz az első szabványosítási kísérlet a jó QoS-es multi-GPU-ra.
A BF4-ben láthatók a limitek. Még a direkt optimalizálás nélküli Mantle multi-GPU is veri a DX-es AFR-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.