Itt nem a felbontásról van szó, hanem az általános effektminőségről. Régóta tudnánk olyan dolgokat csinálni, amiket a filmekben látsz CGI animációként. Egy dolog miatt nem tesszük meg. Nincs hozzá megfelelő API-unk. De látszik, hogy maga a piac próbál innovatív lenni. John Carmack a megatextúrázással. Berakta, innovatív, de még nem működik. Vagy Tim Sweeney az UE4-nek az Voxel Cone Tracingjével. Berakta, DX alatt nem stabil, így mára kivette, de érzi, hogy merre kellene menni, csak ma még nem tudja megtenni. Bezzeg Capcom. Berakta PS4-re az alternatív implementációt, és eldobta az agyát a piac a Panta Rhei motortól. Ez eddig jó, de hogyan portolod PC-re? És ez felmerült már a Capcomnál is, hogy az új motornál erre nem gondoltak, és ez gond lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.