Jaj. Nem igazán érted, hogy a driver miből áll össze.
A shader complier fejlesztése mindenre előnyös hatással van. Maximum, akkor hátrányos, ha architektúraváltás történik, mert ilyenkor az új architektúra kerül előtérbe, de ez mindenhol így van. Ilyenkor a régi architektúrára már nem történnek fejlesztések.
A régi programokra a profilok megmaradnak.
És a QA? Vagy úgy gondolod, hogy csak átírják a kódot és mehet is ki? Nem, azt igen sokáig kell tesztelni. Ezek éves szinten dollármilliós összegek. Nem titok itt, az AMD nagyjából 150-170 milliót költ évente driverre, vagy ehhez kapcsolódó fejlesztésekre. Ennek nagy része QA, ami érhető. A kódot beírni kevesebb idő, mint tesztelni azt. A specifikált kódok nagymértékben növelnék a kiadásokat. Előnye semmi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.