AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Peter789
senior tag
ahogy frescho kezdte el boncolni a dolgot:
" Buffer is like bucket of data you write to at your own pace so that some other process can read from it at its own pace when it is needed.
If you use a single buffer, you may end up overwriting what the other process did not read yet, or the other process may "catch up" with you before you finish writing your current set of data. Basically, you still need to carefully synchronize the two processes.
With two buffers, you can write to one buffer while the other process is still reading the other buffer. "
single buffer esetén állandóan egymás farkába harapna a memóriát éppen feltöltő renderelési folyamat, valamint az onnan kiolvasó megjelenítő DAC és tele lenne elcsúszó, villogós képhibákkal az egész. szimpla asztal megjelenítésnél még nem akkora gond, mert a hardveres 2D gyorsítással kellően tempósan képes átrajzolni azt a pár pixelt amikor elmozdul egy ablak, húzod a kurzort, stb. de azért 1-1 gyengébb vidkártyával ha engedélyezet az ablak mutatását mozgatás közben is és megrángatsz valami nagyobb felületet, akkor érezni fogod hogy picit szemetelődik az oldalainál
a vsync téma is valahová ide csatlakozik - ez meg a framebufferek közötti váltást szinkronizálja mindig a DAC képváltásaihoz. az más kérdés hogy én pl utálom, mert engem a képen található pár apró átmeneti hibánál sokkal jobban zavart mindig is az az FPS-beli rángatózás, amit ez a force mód okoz, ezért minden driverben és játékban azonnal le is tiltom ha lehetséges. ahol meg nem lehet, ott szenvedek tőle...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora