Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#5264) Menthirist válasza Nyúltáp (#5263) üzenetére


Menthirist
veterán

jah... egyszer még 3d pályafutásom elején volt, hogy csak 12-14db, halomban lévő golyót akartam renderelni reflektív shaderrel, raytrace-szel... ha 2 visszaverődés mélységig engedélyeztem a raytracernek a tükröződést, akkor megcsinálta 5-6 perc alatt, de én 8-at tettem rá, számolta fél napig :D
Mindezt csupán egy csúszka állása miatt...

a mostani templomon csak a multi pixel filtering értékkel és módszerrel (most azt hiszem mitchell 2,2 van) + - 20-30%-kal lehet dobni a renderidőt, pedig az már "csak" egy anti alliansing-szerű érték rajta...

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.