Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) solfilo válasza r92king (#11) üzenetére


solfilo
veterán

Ezért:

"A sztori egyébként valószínűleg ugyanaz, ami lényegében mindig is. Időnként előjönnek egy-egy újabb meghajtóban bizonyos kompatibilitási hibák, amelyek az egyes játékokat futtathatatlanná teszik. Ez kifejezetten jellemző a nagy váltásoknál, amikor valami komoly újdonság kerül az adott eszközillesztőbe (például most a Radeon Overlay), és ehhez minden API implementációját frissíteni kell. Ilyenkor mindig ugyanaz szokott problémát okozni, nevezetesen bizonyos játékok nem túl jól vannak megírva, ezen belül is olyan dolgokat tesznek meg, amiket a szabvány meg sem enged, de mivel a program fejlesztője ezt nem volt hajlandó javítani, így a gyártók bizonyos rutinokkal a probléma megkerülésére kényszerültek. Ez addig nem gond, amíg az adott rutin kompatibilis az adott API-ra vonatkozó implementációval, de ha ez a nem túl stabil lábakon álló kötés a fejlesztés következtében megtörik, akkor a rutin se tud futni, és onnantól kezdve a nem szabványosan megírt játék nem működik tovább. Ilyenkor frissíteni kell a régi fejlesztőeszközöket, amivel írható egy új rutin az újabb implemetációra. Ez technikailag kivitelezhető, de az erre állított humánerőforrás szempontjából már problémát jelent, hogy igen régi játékokról van szó, vagyis kérdéses, hogy mennyi bejelentés érkezik az AMD hivatalos terméktámogatási csatornájára. Minél többen jelentenek ugyanis egy hibát, annál nagyobb prioritást élvez a javítása."
innen

[ Szerkesztve ]

solfilo

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.