Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Csaber


Csaber
senior tag

Ez így kb semmit nem ér a lényeg kimaradt, milyen vezetési modell mellett milyen segítséget kapcsolt be , az autó miatt az is kérdéses mekkora turbónyomással körözgetett...

(#2) zsolti1debre válasza Csaber (#1) üzenetére


zsolti1debre
tag

Dobbenetes,h manapsag mi minden van egy jatekban.Turbonyomas?!Na szep,jol le vagyok maradva a pit stop (2?) ota.

(#3) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Már nem azért, de ez egyáltalán nem tűnik érzékenynek, gyakorlatilag rángatja a kormányt, nincs semmi finom irányítás

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#4) pomorski válasza zsolti1debre (#2) üzenetére


pomorski
őstag

Ha erre gondolsz, akkor ebben még valóban nem volt turbónyomás. :C

(#5) EnergyCoke


EnergyCoke
tag

Mivel tud ez többet mint a Forza 6 (7et már meg sem említem) Azt már tudjuk hogy grafikailag semmivel sem szebb es 1/3 annyi auto lesz valaszthato mint a forzakban.....

Xbox One,Huawei P9 lite 2017

(#6) RECSKA válasza EnergyCoke (#5) üzenetére


RECSKA
veterán

A fizikaja azert komplexebb. A forza egy arkad cucc, eez meg semi-simulator szint.

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#7) bunnyhu


bunnyhu
senior tag

Én xbox one-ra vettem meg sajnos az pCars-t, azóta is bánom, kontrollerrel irányíthatatlan. Ennél a programnál realizálódott, hogy a microsoft store-ból megvett játék NEM visszaadható, ha megvetted és nem kell, buktad a pénzt, és nem volt annyira olcsó. A forza kontrolleres irányítása ehez képest álom, mintha soha senki egyszersem próbálta volna ki, hogy milyen kontrollerrel irányítani. Szóval annál csak jobb lehet a pCars2, de hogy pénzt nem fogod adni érte, annak igen komoly az esélye.

https://divecenter.hu

(#8) EnergyCoke válasza RECSKA (#6) üzenetére


EnergyCoke
tag

Soha nem ertettem az ilyen "tul" szimulator jatekokat. Mi a jo abban hogy van egy pcd,konzolod 100-500e ftert megveszel hozza 100ert egy normalis kormanyt ujabb 100ert egy cockpitet hogy utana az evente megjeleno 2-3db normalis szimulatorral jatszhass ? :O Ennyiert mar osszeraksz egy rally autot vagy kifizetsz evi 10alkalmat hogy igazi versenypalyan verseny autokkal csapathasd !

Xbox One,Huawei P9 lite 2017

(#9) ChrisDzsi95 válasza EnergyCoke (#8) üzenetére


ChrisDzsi95
aktív tag

Össze rakhatsz te egy rally autót (habár ennyi pénzből biztosan nem), de azt te hol használod úgy igazán? Ki mész vele az erdő szélére? Aztán ha elcseszed a kanyart, nincs restart...
Vehetsz 10 alkalmas bérletet, és utána? Mit csinálsz ha el használtad?
Nekem 90k-ból megvan a kormány, állvánnyal, akkor játszok és azzal amikor akarok, nem alkalmakhoz vagyok kötve, meg nem kell kocsit karbantartani...
És mellette megvan az élmény, hogy versenyezhetsz... Szimplán ennyi az értelme :)

(#10) #48967168 válasza EnergyCoke (#8) üzenetére


#48967168
törölt tag

Tipikusan olyan kérdés amit csak az rakhat föl, akinek fogalma sincs az autóversenyzésről...

Priviben szívesen megosztom hogy mibe kerül egy autó fenntartása (!) mert az az igazi költség, és mi mennyi idő (!) amíg ilyen vagy olyan okokból nem tudod használni.

Maradjunk annyiba hogy közelében sem vagy a valódi számoknak...

(#11) Csapoati válasza EnergyCoke (#8) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Az nem baj, hogy nem érted, az a baj, hogy nem tudod elfogadni, hogy valakinek ez a hobbija. Az igazi rali totál más (ráadásul a Forza és a pCars is pályaverseny), és sokkal drágább.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#12) EnergyCoke


EnergyCoke
tag

Ebben igazad van. Várom....;)

Xbox One,Huawei P9 lite 2017

(#13) pomorski válasza #48967168 (#10) üzenetére


pomorski
őstag

Engem is érdekelne speciel (de csak úgy kíváncsiságból), hogy mennyibe kerülhet egy igazi autó fenntartása...

(#15) hyperspace válasza bunnyhu (#7) üzenetére


hyperspace
őstag

Meg lehet találni a beállítást szerintem. PS4-en nyúzom a GOTY kiadást, 50+ óra van benne, és én élvezem. Persze be van kapcsolva a stabilitást segítő, és a kormány érzékenységből is vissza kellett venni, így a 80-as nehézség nekem könnyűnek számít. Forzaval soha nem játszottam, de hasonlónak képzelem el, mint a Driveclub-ot :) .

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#16) #48967168 válasza EnergyCoke (#12) üzenetére


#48967168
törölt tag

Nagyon offtopic, de hátha nem dobnak ki miatta az adminok... :)

Első kézből való tapasztalatom alapvetően Rallye-szakágban Ladával van, de talán nem is baj, mert mindig ez a típus a visszatérő szereplő a "Bezzeg, ebből már..." kezdetű aforizmákban.

Szóval...

1. Üzemanyag: Rendkívül jó étvágyú a kicsike, a gyorsaságin simán lehet 40 literes fogyasztással számolni. Ehhez jön egy kb 15-20 literes etap fogyasztás, mert ugye rally-ban közúton saját lábadon kell eljutni a következő szakaszig. A hivatalos MOL-os versenybenya 700 Ft fölött van, a korábban használt rep.benzin is 740 volt legutóbb, de az ELF és társai már négyszámjegyűek. Egy Rally2-es futamra illik 100 literrel odaállítani a meglepetések elkerülése érdekében. Eddig 70 rongy csak a versenybenzin, mennyi is egy új Logi kormány? :) Persze ha már beleszaladtunk az üzemanyagba, valamit tankolni kell a pályabejáró autóba is, azzal simán megy az ember 500-1000 km-t attól függően hogy hol a futam. Ez megint átlagosan 20-25k, és erre jön még a trélert cibáló busz fogyasztása, ami megint hozzátesz kb. 30-40-et. Szóval ezzel a konfigurációval csak üzemanyagra 120 körül költöttünk.

Persze egy belépő szintű autóba nem kell feltétlen versenynyál, elég a 100-as is, ha csak Pestről Lacházára kell trélerezni akkor nem kell edzőautó sem, és a táv is kisebb, de 25-30k alatt akkor sem úszod meg.

2. Gumi: Had ne idézzek a Mint a Villámból, úgyis tudjátok hogy mi nyeri meg a versenyt... :) A 15 collos (majdnem legkisebb méretű) Pirelli darabja (!) 75k! Ebből ugye alapból kell 4+1, de ha hosszabb a verseny, vagy durvább az aszfalt (Rábaring) akkor kedélyesen elcsócsál 6db-ot a futam végére. Arról már ne is beszéljünk, hogy az időjárástól függően kellhet egy másfajta keverék is, és nyilvánvalóan a buszban kell lennie egy garnitúra esőguminak is, mert a slick vízen alig fog. Pár éve még el tudtad passzolni a használt gumikat alsóbb osztályba, de mióta asszimetrikus a minta nem lehet forgatgatni, így eladhatatlan. Nagyon nagy szerencsével 2 rövid-hűvös futamot kibír, de többet nem. Legyünk optimisták számoljunk ezzel: kb: 200k/futam.

3. Szállítás-logisztika: Egy teherautó+tréler bérlése napi 15k sofőr nélkül, plusz üzemanyag lásd fent. Egy Rally2-es futam minimum 3 nap, egy sprint min.2 de egy Lacházi móka is legalább egy napi bérlést feltételez. Persze akinek kallódik otthon egy nagyobbacska kombi (pl: E-Klasse, A6, 5-ös Bömös vagy VW Sharan)annak csak trélert kell bérelnie (5-7k/nap) de E-s vagy B+E-s jogsi legyen mert imádják a rendőrök az efféle vontatmányokat

4. Szállás, személyzet: Ez csapatsport. Lehet hogy csak 2 idióta ül bent a pályán, de minimum 2-3 fő szerelő nélkül elképzelhetetlen a dolog. Még ha csókra el is jönnek, etetni-itatni neked kell őket, és szállásra sem viheted be őket valami csótánytanyára, mert ha nem pihennek (a vacak helyen te sem tudsz) akkor nem is tudnak majd jól dolgozni. Kajára naponta fejenként 2-3000 Ft-ot, szállásra legalább 5-10000 Ft-ot kell számolni. Bójakerülgető versenyeken a szállás értelemszerűen kimarad, de a kaját nem úszod meg, a jellemzően drága helyi büféből.

5. Nevezés, biztosítás: Itt elég nagy a szórás, egynapos bójakerülgetőkre 15k-ért is el lehet menni, egy Rally2 76k, de első osztályban nagykocsival 200k fölött van.

Szóval ott tartunk hogy kb 500k-ba van már a verseny és még semmi dráma nem történt... De fog! :)

Egy közepes reccsenés is százezreket jelent, mert ezt a munkát nem lehet akármelyik lakatosra rábízni. Ezen felül ha nincs saját kasznis csapatod, egy hónapra biztosan kiesik a kocsi, addig bizony nincs Restart... :)

Az éves revíziókra (motor, váltó, difi) is elszalad alkalmanként pár Deák, és ha cserélni vagy gyártatni kell valamit akkor a többszöröse. A motoralkatrészek egy VFTS-hez anyagáron többe vannak mint 1,5 Milla, egy normális tolósváltó 400k alatt nincs, a difi és féltengelyek is ennek a közelébe, de ha jót akarsz akkor aládobsz egy Micu-komplett hidat, az nem fog elszakadni. A gond csak az hogy szerelve, speer-rel-mindennel 500k.

Erre jön még a homológ biztonsági elemek aramdája (ülés, öv, sisak, HANS, overáll, kesztyű, cipő, alsóruha) amik hál istennek 5 évig jók, utána cserélheted. (alsóbb osztályba ezeket legalább el lehet adni aprópénzért)

Ja, és még ugye nem is vettünk autót! :) Ez Lada esetében 1M-6M sávban mozog, egy kisebb Suzuki talán kijön egy guriga alatt, de azzal max Sprint (nagy szerencsével) de inkább Szlalom...

Nyilván egy halom dolgot kihagytam, de maradjunk annyiban, hogy "picit" többe van mint egy PC-s kormány+cockpit kombó ára... Mondjuk nagyobb is az élvezet! ;)

(#17) kikikirly válasza #48967168 (#16) üzenetére


kikikirly
senior tag

Kösz a felvilágosítást. Írásodon látszik, van közöd a szakmához. :K :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.