Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) L3zl13


L3zl13
nagyúr

Nem tudom mennyire megbízható infók. A hozzászóló szerint a Game Informer magazinban írták. [link]

- Beimportálhatjuk a DA1-es mentésünket, bár nem tudni ez mit fog befolyásolni, hiszen más karakterrel leszünk.
- Flemeth feltünik a játékban. Gondolom ez az egyik olyan dolog amit befolyásol az import.
- Fel lehet dühíteni a csapattársakat, de nem feltétlenül hagynak ott minket emiatt, lehet, hogy túl akarnak tenni rajtunk, és jobban harcolnak.
- ME2 dialogue wheelhez hasonló megoldás. Természetesen paragon/renegade hiányában itt más szempontok szerint lehet választani. Valószinűleg az Alpha Protocollhoz hasonlóan agresszív/szarkasztikus stb.
- A narrálás múlt idejű lesz, mintha egy később élő valaki mesélné el Hawke tetteit, valószínűleg mesélés közben előre vetítve esetleges következményeket.
- Mivel a játék története 1 évtizedet ölel fel, a tetteink következményeivel nem csak az epilógusban, hanem már a játék során is szembesülhetünk.
- A PC-s harcrendszer nagyrészt változatlan marad, de a konzolos változaté teljesen más lesz, hozzáigazítva a konzolos irányításhoz.

Összességében jobb, mint amit az eddigiek alapján vártam.

Aki hülye, haljon meg!

(#2) Vistaboy válasza L3zl13 (#1) üzenetére


Vistaboy
veterán

Mivel a történet ugyanott folytatódik, ahol az első rész véget ért, ezért egyáltalán nem meglepő, sőt elvárható, hogy importálhassuk a mentéseinket. Még ha nem is ugyanazzal a karakterrel leszünk, a fontosabb szereplők történetének alakulása miatt fontos az esetleges mentések importálása. :K

A többi infót is tekinthetjük szerintem nyugodtan helytállónak, de a hivatalos bejelentésekig nem 100%, hogy minden így lesz (Még az sem, amit a hírben írtam, pedig a forrás úgy tekintett rájuk, mint kész tényekre).

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#3) Nordic


Nordic
Közösségépítő

én nagyon félek hogy úgy járok majd mint a ME2-vel. Annak is tetszett az első része, de a 2.ban csalódtam, számomra leegyszerűsítették, pont azok tűntek el a játékból, ami számomra fontosak voltak az első részben, a 3. rész már nem is érdekel...Remélem nem lesz itt is ua. a helyzet, csak h konzolon jól érezzék magukat(semmi bajom a konzolosokkal.... :) ).

(#4) L3zl13 válasza Vistaboy (#2) üzenetére


L3zl13
nagyúr

A történet egyátalán nem ott folytatódik, ahol az előző véget ért.
Konkrétan az első rész elejével egy időben fog kezdődni. (Lothering elpusztítása.)

A fórumban a későbbiekben azt is írták, hogy nem biztos, hogy lesz import. Ez nincs egyértelműen leírva a GI cikkben. Lehet, hogy csak félreértelmezett valamit az a hozzászóló, akinek a hozzászólásából az infókat szedtem.

Aki hülye, haljon meg!

(#5) L3zl13 válasza Nordic (#3) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Szerintem azért csak nézd majd meg a 3. részt, mert sok játékos panaszkodott hasonló dolgokra mint te a 2. rész kapcsán, és volt szó arról, hogy bizonyos dolgokban visszatérnek az első részhez.

Aki hülye, haljon meg!

(#6) #40835072


#40835072
törölt tag

nem vagyok oda az ilyen játékokért de a dragon age tetszett:)

(#7) balcsy válasza #40835072 (#6) üzenetére


balcsy
aktív tag

Körül belül nálam is ez a helyzet. :))

Nem én írom a szabályokat, csak kitalálom.

(#8) leviske válasza L3zl13 (#1) üzenetére


leviske
veterán

"- Beimportálhatjuk a DA1-es mentésünket, bár nem tudni ez mit fog befolyásolni, hiszen más karakterrel leszünk."

Ebben reménykedtem. Nagyon örülök, ha végül így is lesz. :)

"- Flemeth feltünik a játékban. Gondolom ez az egyik olyan dolog amit befolyásol az import."

Akkor úgy tűnik, hogy rajta keresztül fogják közölni, hogy mi lett Morrigan-nel?

"- Fel lehet dühíteni a csapattársakat, de nem feltétlenül hagynak ott minket emiatt, lehet, hogy túl akarnak tenni rajtunk, és jobban harcolnak."

Érdekes. Én azért jobban fogok törekedni arra, hogy csipázzanak, mert nem szeretném, hogy eláruljanak. :DDD

"- ME2 dialogue wheelhez hasonló megoldás. Természetesen paragon/renegade hiányában itt más szempontok szerint lehet választani. Valószinűleg az Alpha Protocollhoz hasonlóan agresszív/szarkasztikus stb."

Mi az a dialogue wheel? Az, amikor beszélgetés közben az egér jobb, vagy bal gombját meg lehet nyomni bizonyos gesztusokhoz? Érdekes.

"- A narrálás múlt idejű lesz, mintha egy később élő valaki mesélné el Hawke tetteit, valószínűleg mesélés közben előre vetítve esetleges következményeket."

A narrálás már az Origins során is múltidőben folyt, szóval ez nem igazán újdonság. Ezek elmondott mesék.

"- Mivel a játék története 1 évtizedet ölel fel, a tetteink következményeivel nem csak az epilógusban, hanem már a játék során is szembesülhetünk."

Ennek nagyon örülök! Bár ettől a 10 évtől kicsit félek. Ha a kamarások szavatossági idejéből indulunk ki, akkor utalhatna egy trilógiára, de miután azért egy 50-60 éves emberkével gondolom nem fogunk menni, ezért esélyes, hogy a Dragon Age 3 egy újabb független mese lesz... :F

"- A PC-s harcrendszer nagyrészt változatlan marad, de a konzolos változaté teljesen más lesz, hozzáigazítva a konzolos irányításhoz."

Valahol erre számítottam miután kiderült, hogy az engine ugyanaz marad, csak egy kicsit csiszolnak rajta. :K

Összességében nekem is egyre bizalomgerjesztőbb a játék, bár még mindig úgy érzem, hogy ezzel a "nem választhatunk főhőst" dologgal inkább újraindítják a franchise-t, mintsem folytatják.

Amúgy arra kíváncsi leszek, hogy plusz aranyakat kapunk-e azért, hogy végigtoltuk az Awakening-et. Elvégre is ott szerintem nem nagyon volt ember, aki ne 500-600 aranyakkal zárt volna.

(#4) L3zl13: Ahhoz, hogy akár egy szereplő is visszatérhessen a régi gárdából, muszáj importálhatóvá tenni a mentéseket.

És a játék elméletben nem konkrétan Lotheringben kezdődik, hiszen az a történet során fog kiderülni, hogy Hawke miért is menekült el Lotheringből ahelyett, hogy harcolt volna.

[ Szerkesztve ]

(#9) Vistaboy válasza L3zl13 (#4) üzenetére


Vistaboy
veterán

"A történet egyátalán nem ott folytatódik, ahol az előző véget ért.
Konkrétan az első rész elejével egy időben fog kezdődni. (Lothering elpusztítása.)"

Tényleg, most hogy mondod, de akkor is, magát a játékot nem akkor kezded. :P

Bocs, mostanában szétszórt vagyok kicsit, sok gondom van. :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#10) L3zl13 válasza leviske (#8) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Importálás: Túl azon, hogy egy ilyen újságcikk nem feltétlenül biztos hírforrás, de ráadásul ez esetben még csak nem is a konkrét cikk szöveget fordítottam, hanem csak annak a tartalmi leírását. Ezért tényleg ne vegyük túl biztosra ezt az importálós dolgot. Azért én reménykedem. :D

Dialogue Wheel: Az a megoldás amit a ME-ben alkalmaztak. [link]
Lényege, hogy nem jelenítik meg egy listában a teljes szöveget amelyek közül választhatsz, hanem csak egy pár szavas leírást, ami a mondanivalód lényegét illetve hangnemét tükrözi. És azért wheel, mert kerék formában vannak elhelyezve a válaszok. Egy választásnál max 6 opcióval.

Aki hülye, haljon meg!

(#11) PetAd


PetAd
tag

Jobb, mint amire számítottam, de kár, hogy nem lesz annyi dialógus mint az 1-ben. Remélem az 1 mentései nem csak annyit változtatnak, hogy az alapján fog alakulni mondjuk 2 pletykáló városlakó szövege. Talán szerepelni fog benne pár régi csapattag is, főleg Morriganre vagyok kíváncsi mi történik vele és a gyerekkel vagy mivel, de ő tuti, hogy szerepelni fog ha ebben nem akkor a következő részben/kiegészítőben.

(#12) schwanz válasza L3zl13 (#1) üzenetére


schwanz
tag

Flemeth aligha zavarna sok vizet, tekintve, hogy meghalt ;] Szerintem más is kinyírta, legalább is, aki kíváncsi volt Morrigan csöcsére :DD

Szvázi tag

(#13) Dani811


Dani811
aktív tag

Én Tommy Vercettit akaroom!

(#14) Drizzt


Drizzt
nagyúr

2011 mááááárcius, nemáááár. :(

I am having fun staying poor.

(#15) Drizzt válasza leviske (#8) üzenetére


Drizzt
nagyúr

"Mi az a dialogue wheel? Az, amikor beszélgetés közben az egér jobb, vagy bal gombját meg lehet nyomni bizonyos gesztusokhoz? Érdekes."

Nem, hanem az, hogy a válaszok egy kör mentén vannak felsolrova, s a kör melletti elrendezés valamilyen logika alapján van, mint már a ME1-ben is volt, meg a 2-ben is.

I am having fun staying poor.

(#16) leviske válasza L3zl13 (#10) üzenetére


leviske
veterán

ÁÁÁ! Így már értem a megnevezést, csak azért nem asszociáltam erre, mert ME2-t írtál, ez meg már az első részben is jelen volt. :)

Érdekes döntés. nem tudom, hogy örüljek-e neki, vagy sem, hogy ennyire a Mass Effect mintájára dolgozzák át a Dragon Age 2-t a The Old Republic-al együtt.

Az mondjuk biztos, hogy ezzel is egy egyedibb arculatot akarnak a stúdiónak.

(#12) schwanz: Nem figyeltél eléggé Morrigan-re. Flemeth-et nem tudod megölni. Azt tudtad elérni, hogy egy ideig az enyészetben rekedjen, míg nem talál magának másik testet.

Szóval Flemeth pont egy olyan szereplője még a Dragon Age-nek, akit lazán vissza lehet hozni, csak más külsővel. ;)

(#15) Drizzt: Kösz, közben megkaptam a választ, csak kicsit megzavart, hogy a ME2-ről volt szó, nem pedig úgy egy az egyben a Mass Eggect szériáról. :)

(#14): Korai, vagy kései időpont? :DDD

MÁS: Arról már tud valaki valamit, hogy a BioWare Mythic min ügyködik? Mert gondolom, miután a BioWare is 3 nagy franchise-t cipel a vállán (plusz a készülőben lévő 21. századi, korunkbeli RPG), nem nagyon fogja hagyni a kis szolgáját csak a Warhammer-en nyammogni.

[ Szerkesztve ]

(#17) L3zl13 válasza leviske (#16) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Dialogue Wheel: Az azért már elég biztosra vehető, hogy az volt a cél, hogy hangot adhassanak a főszereplőnek is. Azt meg már láttuk, hogy a BW szerint erre az Dialogue Wheel a megoldás. (Ne kelljen fél oldalnyi szövegeket végigolvasgatni, hogy kiválasszuk a legjobb opciót, és kelljen azt utána meghallgatni a karakterünk szájából.)

Más: Milyen készülő 21. századbeli RPG-ről van szó? Erről még nem hallottam.

Aki hülye, haljon meg!

(#18) leviske válasza L3zl13 (#17) üzenetére


leviske
veterán

Mondjuk ez igaz.

A 21. századi RPG fejlesztése asszem az egyik The Old Republic-al kapcsolatos interjúban jött elő, tavaly. Ha jól emlékszem, akkor Muzyka nyilatkozta, hogy szeretnék magukat kipróbálni valami újban, mivel már uncsinak tartják, hogy vagy a távoli múltban, vagy a távoli jövőben mutathatják meg, hogy mit tudnak. Konkrétumokat nem mondott, de szerintem akkorra fogják időzíteni, mikor a Mass Effect széria megérik egy kis pihenésre.

(#19) L3zl13 válasza leviske (#18) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Az Obsidian féle Alpha protocol bukása után azért kicsit orr alá dörgölésnek éreznék egy ilyet.
De lehet, hogy már csak annak fogadtatása miatt is átgondolják még egyszer.

Vagy ha jelenkor/közel-jelenkor, akkor remélem, hogy valami contemporary fantasy lesz a dolog vagy esetleg cyberpunk, nem egy sima kaland/krimi/kém történet.
Nem állítom, hogy ennek köze volt az AP bukásához, de az biztos, hogy engem alapból kevésbé érdekelt. Ráadásul a karakterfejlődést/skilleket is nehezebb eladni egy ilyen játékban.

Aki hülye, haljon meg!

(#20) leviske válasza L3zl13 (#19) üzenetére


leviske
veterán

Hát én spec egy korunkban játszódó Assassin Creed, vagy egy Mass Effect vezérlésével megáldott Heroes/Push játékra lennék nagyon vevő... bár kérdés, hogy viszont a BW mennyire volna. :DDD

(#21) julius666 válasza L3zl13 (#19) üzenetére


julius666
addikt

Vagy ha jelenkor/közel-jelenkor, akkor remélem, hogy valami contemporary fantasy lesz a dolog vagy esetleg cyberpunk, nem egy sima kaland/krimi/kém történet.

Én bármelyiknek nagyon örülnék, de cyberpuuuunk :DDD ;] :R ;)

(#22) rolkaDb


rolkaDb
aktív tag

Jó kis játék. :R

(#23) rozsomak96


rozsomak96
tag

Nálam az előző is kimaradt, de úgy érzem nem veszítettem sokat. :R

Say 'what' again!

(#24) Televan74


Televan74
nagyúr

"1. Hawke karaktere teljesen szinkronizált lesz, azaz sokkal kevesebb szöveget kell majd olvasnunk, mint az előző részben."

Akkor a magyar verzióban is szinkronizálva lesz? :DDD

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#25) L3zl13 válasza Televan74 (#24) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Nem valószínű. Elég kevés olyan játék van (szerencsére) ahol vették a fáradtságot, hogy a hangot is leszinkronizálják.

Aki hülye, haljon meg!

(#26) TommyGun válasza L3zl13 (#25) üzenetére


TommyGun
őstag

agree, tökéletesen megteszi a feliratozás

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#27) L3zl13 válasza TommyGun (#26) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Én angol felirattal és menüvel szeretem játszani a játékokat. Fordítás minőségétől függetlenül. (Ami általában nem túl fényes.)
De könnyebben benn hagynak egy pár megás szöveg nyelvi fájlt, mint egy több száz megás hangot. Illetve ha ki is vennék akkor is könnyebb vissza műteni.

Aki hülye, haljon meg!

(#28) Kelvin


Kelvin
őstag

En is nagyon remelem, hogy nem irtjak az rpg elemeket mint a ME2 -ben.....mert az nekem is csalodas volt :(

"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.