A személyes üfsz tényleg jó, főleg az SMS -es behívórendszer.
Telefonos meg ... ha már telefonon hívom őket, instant kapcsolat kell.
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
A személyes üfsz tényleg jó, főleg az SMS -es behívórendszer.
Telefonos meg ... ha már telefonon hívom őket, instant kapcsolat kell.
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
Aláírom, tényleg elég jók.
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
szerintem is jók
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
a legrosszabb, amivel valaha talalkoztam, pedig en mindenkinek mindenert szolok (pl metron maradt utas).
van olyan ugyem, amit 2 eve nem tudnak megoldani, hetente ujrakulom az emailt, hetente ugyanazt a hibas valaszt kapom.
Vicces hogy a leg zsugoribb, leg lehúzóbb banda kapja ezt a díjat. Nem gond, ettől még akinek esze van, nem köt velük üzletet, nem véletlenül a harmadikak.
Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
szerintem jobb mint a tré
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Most nem az volt a kérdés hogy zsugori é vagy sem, de a trénél nehezebb lenne lehúzósabbnak lenni.
Egyébként mi az ami ennyire kiváltotta az ellenszenved ?
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
Telefonon szerintem a UPC a legjobb. Személyesen ők viszont egy katasztrófa.
Másodikok, nem?
Thanos was right.
hétfő este néztem egy filmet azt hiszem az universalon,olyan sz@r volt hogy úgy éreztem tartozom annyival a társadalomnak hogy legalább én feláldozom azt a 90 percet rá az életemből.Piránnyák készültek elpusztítani a világot.már akkorák voltak hogy kiugráltak a partra embereket enni,és pont amikor az egyik beleállt egy szálloda oldalába kb 4 emelet magasban(a hal akkorra volt mint egy szippantós kocsi) szóval abban a pillanatban elment az adás.Úgy aludtam el könnyek között,hogy a upc elárult,átvert,és kiszolgáltatott a régi szerelmemnek(akiben már egyszer csalódtam) a diginek
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Még 1 ok, hogy ne nézzek TV-t.
Szerencsére régen kellett már őket felkeresnem, remélem ez így is marad, még ha ilyen jók is.
így el sem várhatom tőled hogy,átérezd ezt a traumát
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Jó szerencsét!
Érdekes, hogy a legtöbb ügyfélpanasz a vodára van és mégis állítólag ők a legjobbak.
Bár lehet, hogy a telefonos vagy a személyes üf az övék a legjobb, de mint cég az ügyfél elégedettsége alapján a harmadik a három nagy szolgáltató közül.
Minden esetre a mai napig rájuk érkezik az egy ügyfélre jutó legtöbb panasz. És amikor ott dolgoztam akkor is rengeteg panaszos ügyfél volt. Lehet, hogy másfél év alatt ennyit változott?
[ Szerkesztve ]
Azért 10% még elég jelentős különbség
Oh, ez meglepett.
Thanos was right.
Ismerősi körben többen is dolgoznak nekik. Eddig nem panaszkodtak. Helyi viszonylatban a fizujuk is jó, csak hát sokakhoz acélsodrony vastagságú idegzet kell, gondolom ezért égnek ki olyan sokan az ilyen jellegű melótól. (de nem ez az egyetlen ilyen munkahely.)
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
Nekem a voda ügyfsz.sajna nem tetszik.Egyszer csúcsidőben 47 percet hallgattam zenét hogy megtudjam a dolgot csak személyesen lehet elintézni hiába van meg minden dolog az ügyintézéshez...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
Nem tudom, milyen a Vodafone szolgáltatása, mindig Pannonos voltam. Velük máig teljesen elégedett vagyok.
it's more fun to compute
Gondolom nem kevés pénzükbe került a Vodásoknak mire ezt a piackutatást megrendelték. Legalább a GfK nak lett belőle pénze. Pocsék az ügyfélszolgálatuk. Amit ezek össze tudnak szenvedi egy csip-csupp ügyön is. Arról nem beszélve hogy telefonon is mindig megtalálnak hogy legyek már előfizetőjük, mondjam meg milyen szolgáltatásokat kapok és mennyiért és alámennek. Már bocs de nyasgem.
az a legjobb, mikor kuldesz nekik egy emailt, erre visszahivnak telefonon.
b.meg, hat epp azert kuldtem az emailt, mert 1) azt akarom, hogy az informacio irasban legyen rogzitve 2) nem erek ra beszelgetni, epp nem tudok beszelni.
[ Módosította: KrAt ]
Na ez a legnagyobb marhaság... számomra pont a Voda IVR a legrosszabb, mindenféle hátsó kapukon kell keresztül menni, hogy beszélhessek valakivel, a vodafone rendelő nevezetű cucc pedig dode működik, de azt csak akkor jelenti be, amikor beadtam neki mit akarok, és bepötyögtem a számokat. Számomra pl a T-Home felhívása jelenti a legkevesebb problémát, átlátható, rögtön az elején azonosít.
Mielőtt valaki jönne azzal, hogy a té szolgáltatásai ilyenek, meg olyanok, most nem arról van szó. Sajnos én sem más okokból szoktam őket hívni, minthogy panaszkodjak
RTX ON
nagyon titokzatos vagy
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
?
RTX ON
Mielőtt valaki jönne azzal, hogy a té szolgáltatásai ilyenek, meg olyanok, most nem arról van szó. Sajnos én sem más okokból szoktam őket hívni, minthogy panaszkodjak
ez vonta magára a figyelmem
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
ha jó lenne az, amit árulnak, nem kellett volna megtapasztalnom, milyen is az a hely, ahol hibákat lehet jelenteni
RTX ON
kb másfél éve vagyok a "csapat tagja" eddig semmi bajom nem volt velük,mondjuk lehet azért mert flottás vagyok
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
hát, én a hómra, azon belül is a kábelnetre gondolok elég csak annyi, hogy féléves könyörgés után történt meg a hőn áhított modem csere
RTX ON
látod azt nemtudom
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Biztos mondták az összes call-centeresnek hogy most legyetek gyorsak, kedvesek, mert épp felmérnek bennünket
essexboy
biztos.. amúgy most épp nem gyorsak szegények amúgy tényleg nagyon el van dugva az ügyfélszolgálatos kapcsolása, talán még 3 gombot is meg kell nyomni és ebből 1 a nyelv választása
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.