Hirdetés
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #111806 üzenetére
akkor hétfőn hívom a Miskolci szakszervizt, valamelyikkel vannak tapasztalatok?
Árra esetleg van tipped? külön cserélhető benne a pumpa rész, vagy csak egybe lenne a mechatronic részével? Vagy ezt így nem lehet tippelni és várjam meg a szakszervíz véleményét?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Megjött a DSG diagnosztika.
Elején nem találtak a rendszerben ilyen jelenségre utaló előző esetet és megoldást, ezért csak szoftvert akartak frissíteni.
Majd frissítésnél kidobta a gép, hogy nem lehet frissíteni, a diagnosztizált hiba a DSG Mechatronika cseréjét ígényli. Jött a cetli... 397.000Ft munkadíj meg minden egyéb nélkül.
Szemrevételezés után kiderült, hogy ereszti a mechatronika az olajat, hivatalosan nem lehet után tölteni, de megmutatták, hol lehetséges.
Szóval úgy áll a helyzet, hogy az eladó céghez panasz be, hogy főelemhibás autót adtak el és a szervíz könyvnél is volt valami turpisság mert csak az utolsó 3 szervíz van a központban lejegyezve.
Ha ez nem megy, akkor szerelővel megpróbáljuk a szivárgást megszüntetni és újratölteni a mechatronikát, mert még ez is jelentősen olcsóbb lenne mint a 400 pénz.
-
Danex
addikt
válasz hdman #112553 üzenetére
Érzetre nagyon kényelmes, finoman vált, lehetőlég NE a száraz kuplungos 7 sebességest nézz azoknak meg van számolva a vége (250 000km -t mondogatnak erre fele)
És imádkozz ,hogy ne legyen bajuk , mert drága egy holmi és vidéken nehéz olyas valakit találni aki ért hozzájuk.
Ha szépen vezet az ember akkor nagyon kis fogyasztással lehet velük menni, a többi dolgot meg említették már előttem és inkább mint újdonsült használó mondom ezt , szóval technikailag nem értek hozzá
-
Danex
addikt
Mondjuk ez is milyen már, hogy 2016-ot írunk és ennyit nem sikerült még megoldani, hogy ne lehessen tekerni.
-
Danex
addikt
válasz kk831228 #112963 üzenetére
Nekem egy tíz méter széles gyalogosátkelőn ami már rég villogott mikor még sétált az ember hozzá, mire odaért meg már teljesen piros volt gondolta úgy, hogy gyorsan átrohan még...nagy mázlija volt, hogy figyeltem, mert amúgy elsőbbségadás kötelező tábla miatt balra is bambulhattam volna ki az ablakon
-
Danex
addikt
válasz bitpork #114732 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik ,hogy az 1,6-ost csak a 3. negyedévben fogják csinálni, tehát biztosan csak akkor lehet mondani, január közepén a szakszervizest kérdeztem nem tudott még semmit mondani csak annyit, hogy látja, hogy a kocsi benne van az érintettek között.
Amúgy ha most hidegen (melegen nem néztem, ritkán járok most a kocsival) beindítom a kocsit, az fordulatszám mutatója fel-le mozog egy fél centit vagy annyit sem, VCDS-el hol tudok erre rámérni úgy, hogy számotokra is mondjon valamit? A porlasztók körül volt most javítva mert a tövükben állt az olaj egy kicsit (azt mondták, hogy ez egy ismert hiba, azóta szép tiszták nem is jön újra).
-
Danex
addikt
válasz Criton #115183 üzenetére
Nem valószínű ,hogy releváns információ de a régi automata Vectrám a fékezés majd megállásnál addig fulladt amíg az EGR meg nem lett tisztítva. (Volt, hogy nem jött elő hetekig majd utána gyakrabban, hidegen melegen mindegy volt, csak annyit vett észre az ember, hogy stop után hiába nyomtam a gázt, a motor lepihent, majd pöccre indult
-
Danex
addikt
Valahol a neten elérhető ,hogy hova? milyen? és mennyi? izzó kell az autóba? Rendelnék most egy garnitúrát és jó lenne ,ha nem hagynék ki semmit
-
Danex
addikt
válasz tomcsi23 #115564 üzenetére
hm, úgy néz ki H7 van mind a tompított, mind a távolságiban, plusz a rendszámtábláét meg a "daylight" izzót is sikerült megtalálni [link].
A szokásos kérdés ilyenkor OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED vagy GE MEGALIGHT ULTRA +120% ?
Ahogy olvasgattam van aki csak erre, van aki csak arra esküszik (gondolom vette az egyiket és azt mondja jónak ), akinek van mindkettővel tapasztalata az elmondaná élményeit velük kapcsolatban?
-
Danex
addikt
válasz atos19881101 #117072 üzenetére
Sajnos mi sem tudtunk mit kezdeni, eltelt 3hónap, 3K kilométer mikor kijött a DSG probléma, a szakszerviz így már nem állíthatott ki szakvéleményt arról, hogy az autó főalkatrészhibásan lett eladva számunkra
-
Danex
addikt
válasz kk831228 #117082 üzenetére
(#117082) kk831228
Szervizben mikor ránéztek akkor látták, hogy kifújta az olajat magából a mechatronika, az egyik ott dolgozó sráchoz vittük el aki azt mondta, hogy a szellőztetője volt eldugulva és amiatt nyomhatta ki magából az olajat. Akkor öntött rá olajat.
Jelenleg így állunk vele, villogni villog X idő után, de semmi más jelenséget nem tapasztalunk, működik rendesen, pénzt meg rakosgatjuk félre.
De ugye még a vezérlés is most fog jönni.
(#117087) atos19881101
Mikor beleástam magam a témába egyedül a szavatosság volt ami lehetett volna érvényesíteni, de ahhoz bizonyítani kell ,hogy a hiba már az eladáskor is jelen volt. Mivel általában kap az ember egy állapotfelmérő lapot és ha azon nincs nagyon nem lehet vergődni, ugye ha mondjuk 200km-en belül jött volna elő eladástól a hiba akkor mondjuk érvényes lehetett volna, hisz egy automata váltót 200km alatt nehéz szétverni, így az már előtte is rossz lehetett amire jó a szavatossági igény.
-
Danex
addikt
válasz i-sti #117159 üzenetére
Azért az, hogy vigyáz a rendszerre nem teljesen igaz, 52km/h -nál a 6. sebesség 1100-as fordulatszámot a fogyasztáson kívül semmi sem szereti Mivel muter kocsija , Ő pedig automatát akart így lett ez, én már manuálisban használom a DSG-t ,hogy legalább én kíméljem a kettőstömegűt, egyedül a 0-ról való indulást kell még gyakorolni, hisz nagyon rövid az első 3 sebesség .
Előtte, egy '96-os Vectránk volt automatával, végig tökéletes volt, ebbe úgy néz ki picit belenyúltunk, de amennyiben több komolyabb gond nem lesz vele akkor még rendben leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz maximilian4 #117744 üzenetére
Mert a garancia csak 4 évig tart
-
Danex
addikt
Üdv, vezérléscsere esedékes az autón, pontosabban megcsinálnánk mielőtt papíron kéne
Kérdésem az lenne, hogy pontosan mely alkatrészeket és azokból milyen márkát érdemes venni ilyenkor?
A motor 1.6 CRTDI (CAYC).
Illetve még egy kérdés... akksinak mennyi lehet a megfelelő nyugalmi feszültsége? Néha többször is forgatni kell a motort ,hogy elinduljon és januárban mikor voltunk lámpát beállítani hamar le is merült (rákötötte a töltőt a szervizes csak épp nem kapcsolta be ) vagy más irányba kéne inkább gondolkoznom?
Előre is köszönöm!
-
Danex
addikt
#119632 Up
-
Danex
addikt
Üdv, CAYC motorhoz, rendben vannak a Contitech - Dayco vezérlés szettek vízpumpával vagy a vízpumpát külön jobban megérné más (esetleg jobb) márkából venni?
Illetve van még valami amit ilyenkor szokás megnézni / cserélni? ~185ezerKM-nél jár a gépjármű (elvileg valós )
-
Danex
addikt
A DSG szakí nevét / számát meg tudja adni valaki? Esetleg a nyitóposztba is bele lehetne rakni
-
Danex
addikt
válasz atos19881101 #120807 üzenetére
Én nekem úgy rémlik akkor volt ilyen "lag" mikor ugyan azon a "kuplungon" lévő sebességi fokozatra kapcsol vissza és annak is a tetejére majd nemsokkal utána már vált is tovább utána ,mert azt gyorsan kiforgatja.
Tipikusan a 80-as kamion előzésekor, ugye ott D-ben már 7.-ben van, viszont a kick down 3-asba pakolja vissza, majd ~90nél jön is gyorsan a 4-es.
Ez ugye az 1.6 TDI, de valószínűleg más motornál is megvan ez a bizonyos tartomány.
-
Danex
addikt
G004 000 M2 olajat hol tudok venni ami lehetőleg normális hely is? Mert amiket kihoz a kereső azok számomra elég noname oldalak és lehetőleg a gyári VW-Audi -s kéne belőle, de ugye nem lenne jó egy hamisított szart venni.
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #120549 üzenetére
Sikeresen lecserélve a komplett vezérlés, a hosszbordás volt már repedezett, 210K-ig már lehet neccesen ment volna el... a többi görgő, feszítő, szíj az teljesen rendben volt.
Más, most láttuk, hogy áll egy kis olaj az injektorok tövében, úgy hallottam ,hogy ez jellegzetes hibája a motornak, mit ajánlanátok a benzin+gyújtó kombón kívül?
-
Danex
addikt
Na DSG Mechatronika csere csúszik 1 héttel ,mert a szervizbe sikerült úgy elszállítaniuk, hogy fejjel lefele tartották és kifolyt belőle az olaj
-
Danex
addikt
válasz knuckle #122374 üzenetére
Alsó tálcában megtalálható
Más, szerviz sikeresen beszerelte az új mechatronikát (az első kifolyós után megérkezett a másik.), viszont nem tudják alaphelyzetbe állítani vagy valami ilyet mondott a szervizes. Elvileg már Pest körül telefonálgatnak (Miskolcról), hogy tudja-e valaki, hogy kell megcsinálni, vagy mi lehet a baja.
Sajnos így nem túl bíztató a helyzet, főleg, hogy márkaszervizről beszélünk... , azt azért meg fogom mondani, hogy nem ezen kéne hasra ütésre cserélgetni a 400ezres tételeket.
-
Danex
addikt
Na mechatronika kicserélve, 432ezer lett a számla vége, (ez a 7 sebességes száraz kuplungos).
Más, hosszabb út után meddig szoktátok hagyni alapjáraton az autót (turbó miatt főleg)?
-
Danex
addikt
válasz Kiskokó #122466 üzenetére
Csak mechatronika volt, de már beparáztattak, hogy lehet kuplung is beszart, mert az uj mechatronika nem akarta alaphelyzetbe állni... ezt a cetlit még kiköhögtük itthon, de a duplája már ...
De ez is amúgy... 2 hete ugye megjött az új mechatronika amiből kifolyt az olaj, de a beérkezés után 2 nappal a központból írtak nekik, hogy amúgy bocsi fiúk de az pont szériahibás, szóval "jó" ,hogy kifolyt, így nem kellett rohangálni vele a szervizbe.
Amúgy 2 év garancia jár rá és sajnos a frissebb szoftver is ugyan úgy beváltja 52-nél a 6. sebességet ,hogy 1050-es fordulaton élvezkedjen a technika.
Akkor jó, én is olyan 1 perc körül szoktam, klímát is lenyomom már olyankor így én se kapok hősokkot, bár alapból nem járatom maxra a hűtést
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- BestBuy ruhás topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Konteó topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen