Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Itt az új LOGOUT!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rommel6600
őstag
Lenne egy kérdésem!
Adott '94es, Honda Civic esi, és egy Lámpát nem értek a műszerfalon. Ritkán világít csak, de akkor is, fúrja az oldalam, hogy pontosan mi lehet/mit jelenthet. Egy elakadásjelzőháromszög van benne, és pirosan világít.
Kézikönyvet átfutottam (1200 oldal..., és képként van elmentve szóval még keresni sem lehet a szövegben) és minden le van írva benne csak a műszerfal "jelmagyarázata" az ami hiányzik.
Viszont a műszerfal bekötését megtaláltam, és már kezdem örülni, de a kérdéses lámpa nincs használatban a US és a Kanadai modelleknél, igy cseszhetem. Kivágtam a képet, pirossal megjelöltem a helyet, hogy lássátok melyikről van szó, hátha felismeri valaki.
Szóval itt a kép, a műszerfalról, HÁTULNÉZETBEN:
Szóval az olajnyomás mellett balra lévő.
Előre is köszi a felvilágosítást.[ Szerkesztve ]
-
Rommel6600
őstag
válasz Rommel6600 #2535 üzenetére
Találtam egy jobb képet is, a pirossal megjelöltem a kérdéses lámpát.
-
Rommel6600
őstag
válasz Integra #2538 üzenetére
Pfff, nem tudom, én a vezetőülésből láttam még csak a műszerfalat, nem szedtem vagy szedem szét egy nyamvadt lámpa miatt, nem ér annyit az egész, de jó a kérdés
Azt hittem, hogy már az elakadásjelző háromszög és a piros háttér jelenteni fog majd nektek valamit.
Eddig csak egyszer vagy kétszer világított, és ha jól emlékszem akkor az egyik esetben épp egy élesebb kanyart vettem be, kicsit sportosan. Gondoltam arra is, hogy eseleg talán nagyot fékezhettem és azért (tehát a fékrendszerhez van köze), vagy hogy jobban bedőlt az autó a kanyarban. Nemtom -
Rommel6600
őstag
De, ha benyomom a vészvillogót ez villog, de nekem viszont folyamatosan világított amikor az események történtek.
Én is valami ilyesmire gondolok, de nem tudom mi lehet, ezért reméltem, hogy majd a szervízkönyv felvilágosít.
Mint ahogy az is kiderült már számomra belőle, hogy a motor-visszajelző folyamatos világítása a mororvezérlő egység (ECU) hibáját jelzi (a folyamatos világítást gonolom 0 villanásnak kell értelmezni, azaz 1es hibakód). Ez legutóbb most a nyáron (félmillió fok árnyékban) jött elő az autópályán 130km/h sebesség mellett, leálltam a leállósávba, leállítottam, fél perc elteltével elindultam és 100km/h tempónál nem jött elő ismét. Akkor túlmelegedésre gondolotam, ami logikus is lett volna, de most, hogy tudom mit jelentett az a hibakód nem tudom hogy mégis mi köze lenne hozzá a motorvezérlő egységnek szóval valszeg mégsem melegedett túl.
Csak '94-es már a gép, előferdülhet itt-ott egy két zárlat (lásd ECU probléma), de az is lehet hogy tényleg túlságosan nagy erőhatás érte valahol a járművet (futómű vagy lehetséges hogy akkorát fékeztem, hogy kirakta a vészvillogót (egyáltalán csinál ilyet)? De nemhiszem, akkora fékezés azért nem volt, messze volt az a satuféktől. Jöhettem vagy 60al, fék, aztán kanyar be 30-40el nem volt azért annyira komoly a helyzet)Linkelnéd vagy esetleg el- vagy átküldenéd azt a service manualt (Gondolom Civic-hez van, és lehetőleg a 94es is beleesik abba a szériába)? Priviben is bőven jó. Legalább abban feltüntetik ezt amit keresek, így arra is van esély hogy talán valahol részletezik is.
Előre is köszi.PS: Mondd hogy szöveges a manualod, és nem képként van bescannelve a tiedben is az 1200 oldal
-
Rommel6600
őstag
válasz Gergello #2575 üzenetére
6. gen:
"TransmissionsMost models (DX, LX, EX, Si) were available with a standard 5-speed manual transmission with a hydraulic clutch, or an optional 4-speed automatic transmission with floor shifter and shift interlock which prohibited the transmission from shifting out of "Park" unless the brake was applied. The HX model was offered with the 5-speed manual or a CVT Continuously Variable Transmission which offered three driving ranges, D (for normal driving), S (for spirited driving with higher engine speeds), and L (to keep the engine running as high a speed as possible). The conventional 4-speed automatic was not available on the HX model."
-
Rommel6600
őstag
válasz Gergello #2578 üzenetére
Gondolom a videón a sima 4 sebességes automatával húzatta a srác.
Egy a lényeg: 4800 felett legyen a fordulat a VTECH váltása miatt, ugyanis ekkor jobb a nyomaték/fordulat arány Ezt manuálissal jobban el lehet érni
Multkor ki is próbáltam ezt, azután hogy játszottam pár órát a BMW által szponzorált ingyenes játékkal az M3 Challenge-el. Manuális váltóval mentem persze, és egy 4 literes V8as motor nem szereti ha 8000 fordulat alatt felváltassz .
Ezért aztán érthető, hogy ezek után délután egy kihalt egyenes útszakaszon elkapott a hév, azaz a kettespadlógáz. Ezért én azt mondom csak, hogy a videón 10,2s alatt van 100on a srác, és az szerintem nagyon sok -
Rommel6600
őstag
válasz Gergello #2583 üzenetére
Szerintem sem találni manapság sem olyan autót (nem suv-okra meg hasonlókra gondolok, hanem sedanokra, mint amilyen a civic is) amit az említett batár ne zúzna oldalról szarrá. Ha már csak azt vesszük figyelembe, hogy az az elejével (szögvas, öntöttvas, minden van abban, nem spóroltak csak rá kell nézni) ütközik (ott a motor is hoppá), a másik autó pedig az oldalával ahol minimális felület van ami felfogná vagy legalább tompítani tudná a becsapódás erejét. A két oldali ajtó meg a tetőtartó akár ott sem lenne jóformán
Az lehet hogy az újabbakat nem zúzná úgy szét mint a civic-et, de hogy a két oldalsó ülésen ülő ember meghalna az 100%, de a többinek sem adnék sokkal jobb esélyt.[ Szerkesztve ]
-
Rommel6600
őstag
Mindenki nézze meg az olajszintet!!!
Az utóbbi két hétben kétszer felvillant egy pillanatra az olajnyomás jelzó lámpa, amire persze a nem kell vele foglalkozni reakció jött...
A délelőtti olajszintellenőrzés során pedig kiderült, hogy nincs olaj a gépben
Olyannyira, hogy nem ért bele az olajba a nívópálca
7.5dl olaj beleöntése után kb. 1mm ha olajos lett a pálca alsó végéből, de még ez is nagyon messze van a minimumtól.
13 éves a gép, eddig még csak cserélve volt benne olaj, azonban mostmár elképzelhető hogy meg is eszik valamennyit. De hogy hova lett annyi olaj a gépből? Hát ez fantasztikus. Mindenesetre én bízom annyira a japcsi mérnökökben, hogy rendesen alkották meg az olajnyomás ellenőrzést és tényleg világított volna a lámpa ha kenés nélkül maradt volna a gép.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Assetto Corsa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Synology routerek
- Router gondok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen