Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12201) Misi 007


Misi 007
(Közösségépítő)

(#12202) werszomjas


werszomjas
(őstag)

A Ferrari elfogadta az FIA magyarázatát

Már ők is elfogadták, tegyétek azt ti is ;]

[ Szerkesztve ]

üdv

(#12203) mokus1 válasza zetecR (#12199) üzenetére


mokus1
(addikt)

A szuperlassításban látszik hogy ki húzza a kormányt a másikra, egyébként igen a Red Bullnál mostanában Webber nem olyan segítőkész.

(#12204) Qru válasza mokus1 (#12203) üzenetére


Qru
(MODERÁTOR)

Ahogy olvastam a nyilatkozatát ez jövőre sem fog változni.

(#12205) mokus1 válasza Qru (#12204) üzenetére


mokus1
(addikt)

Mindez szerintem nem is baj, de például a VB döntő momentumaiban mint pl a brazil nagydíj nem biztos hogy ilyen rajtokat kell a csapattársad ellen intézni.

(#12206) Qru válasza mokus1 (#12205) üzenetére


Qru
(MODERÁTOR)

Jaja. Vegyen példát Masatról. :D

(#12207) zetecR válasza mokus1 (#12203) üzenetére


zetecR
(addikt)

A csapatmunkát szerettem volna szemléltetni. :D

(#12208) PazsitZ válasza Qorthral (#12176) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Vettel: Bebizonyítottam, hogy tudok előzni.

Idén valóban elismerem tényleg voltak jó előzési ráadásul nem feltétlenül csak egyértelmű előnyből.
Két VB-t viszont sikerül ezen skill hiányában nyernie, ennyi idő alatt illik is megtanulni előzni.

- http://pazsitz.hu -

(#12209) munky válasza PazsitZ (#12208) üzenetére


munky
(őstag)

"Két VB-t viszont sikerül ezen skill hiányában nyernie, ennyi idő alatt illik is megtanulni előzni."

Mivel gyakran indult az élről nem is volt rá szüksége. Mégis mit kellett volna csinálnia? Elengedni pár autót a rajtnál? Ne röhögtess... Szóval azt felróni neki, hogy "volt pofája" megszerezni a pole-t elég balkáni reflex...

[ Szerkesztve ]

(#12210) TESCO-Zsömle válasza munky (#12209) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Mivel gyakran indult az élről nem is volt rá szüksége.

A probléma azokon a versenyeken volt, ahol nem az élről indult. ;)

Szerintem erre gondolt a fórumtárs.

(#12211) munky válasza TESCO-Zsömle (#12210) üzenetére


munky
(őstag)

Hirtelen nem tudok felidézni konkrét példát arra, hogy az "előzési skill" hiánya hol nyilvánult meg a leginkább. Viszont a cirkusz ami ekörül megy röhejes. Hiába, a Forma-1-et is a rajongás szedi szét csak úgy mint a focit.

(#12212) PazsitZ válasza munky (#12209) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Kérlek fejtsd már ki nekem, hol is róttam fel, hogy sok pole-t szerzett.

(#12211) munky: A hozzászólásomba beleképzelés megy, de az első mondatom értelmezése úgy tűnik nem.

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#12213) munky válasza PazsitZ (#12212) üzenetére


munky
(őstag)

Te azt róttad fel, hogy nem előzött sokat. Ez azért van, mert sokszor nem volt rá szüksége, hiszen az első helyről rajtolva erre nem volt rákényszerítve. Persze tudom, nem indult mindig az elejéről. De ez az egész előzési dolog annyira nevetséges szerintem. Sajnos már nem emlékszem, hogy mikor volt olyan, hogy valóban beragadt volna valaki mögé. Viszont ha így is történt, miért kell ezt úgy beállítani mintha ez senki mással nem fordult volna még elő? Arról nem is beszélve, hogy a Red Bull beállítási filozófiáját (alacsony végsebesség) sem árt figyelembe venni… Hamiltonról sem gondolom azt, hogy nem tud előzni, csak azért mert tavaly Monzában olyan áttételezéssel ment, hogy alig tudta magát áthámozni Schumacheren...

(#12214) PazsitZ válasza munky (#12213) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Továbbra is el kell, h keserítselek. Nem írtam arról, hogy sokat vagy keveset előzött volna. :(

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#12215) kukinyo válasza PazsitZ (#12214) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Azt írtad hogy idén tanult meg előzni.7 éves kora óta aktív versenyző.Pályafutása során sikert, sikerre halmozott.Szerinted ez ment volna előzések nélkül? :U

(#12216) munky válasza PazsitZ (#12214) üzenetére


munky
(őstag)

Szerinted úgy nyert az F1-ben két VB-t, hogy közben egyszerűen nem volt képes előzni. A körülményeket figyelembe véve, amiket az előző hozzászólásokban ecseteltem, ez baromság.

[ Szerkesztve ]

(#12217) mokus1


mokus1
(addikt)

Úgy látom nem értitek amit ír pazsit.
Kevesebbet előzött igazi versenykörülmények között mint az átlag amikor nem poleból indult. Mintha ezt a brazil futamon wéber is mondta volna.

(#12218) Mela Kehes válasza mokus1 (#12217) üzenetére


Mela Kehes
(addikt)

Hill-re is ezt mondták anno.

Nem akarom, hogy egy majom elverjen kő-papír-ollóban. Hatszor követ mutatott és mire kiismertem a taktikáját... olló volt.

(#12219) kukinyo válasza mokus1 (#12217) üzenetére


kukinyo
(addikt)

"Két VB-t viszont sikerül ezen skill hiányában nyernie, ennyi idő alatt illik is megtanulni előzni."Az én ( és szerintem más) értelmezése(m) szerint ezzel pontosan azt írta hogy idén tanult meg előzni.
De tőled már megszokhattuk ezeket a furcsa, más dimenzióban lévő magyarázatokat.

(#12220) TESCO-Zsömle válasza Mela Kehes (#12218) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

És milyen igaz...

(#12222) baluka26 válasza giigz (#12221) üzenetére


baluka26
(veterán)

Tök menő, hogy ezekkel az egyébként zseniális innovációkkal megnyerik a versenyt, majd az FIA betiltja, aztán el van felejtve az ügy. :D

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#12223) D@ni88 válasza baluka26 (#12222) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Az aktív felfüggesztés már régóta tiltott...
Az év elején a Lotus próbált valami hasonló megoldást, amire az FIA rábólintott többször is, aztán az idény kezdete előtt mégis betiltották a használatát.

(#12224) TESCO-Zsömle válasza D@ni88 (#12223) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

aztán az idény kezdete előtt mikor a Ferrari is kifejlesztette mégis betiltották a használatát. ;]

(#12225) D@ni88 válasza TESCO-Zsömle (#12224) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Ezt már nem akartam írni ;]

Azért én várnék egy hivatalos közleményt, amiben leírják hogy használták (FIA vagy RB), vagy pedig azt mért engedték nekik a tilalom ellenére. Mindezt azért mert F1-live a forrás.

De ha igaz, akkor ismét bebizonyosodni látszik, hogy a kis német a 3. VB-t szerzi meg a pályán kívül.

(#12226) kukinyo


kukinyo
(addikt)

(#12227) Toekie válasza D@ni88 (#12225) üzenetére


Toekie
(csendes tag)

Azért a Red Bull nem annyira amatőr, hogy egy betiltott cuccot használjon. Szerintem max átdolgozták, de tuti nem ugyanazt a megoldást használták egy az egyben. F1-live...

(#12228) D@ni88 válasza Toekie (#12227) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Lotus és a Ferrari sem a korábban betiltott megoldást akarták egy az egyben használni, nekik jóváhagyás után mégis betiltották, tehát nem a megoldással volt a gond, mert azt akkor is kiszúrták volna, hanem a arról az elvről, hogy mégsem kellene felfüggesztéssel hasmagasságot állítani :)

Feltételezzük hogy igazak a cikkben leírtak, akkor valamilyen módon csak rá tudták venni az FIA-t, hogy náluk tekintsenek el ettől.

És akkor visszanézünk az időben, ott is volt rá példa a csapat háza táján. Betiltották a flexibilis szárnyakat, és jó 1 évig mégis hókotróként működtek ;]

[ Szerkesztve ]

(#12229) b-type válasza giigz (#12221) üzenetére


b-type
(nagyúr)

http://www.auto-motor-und-sport.de

Ez az a cucc, ami miatt már volt egyszer ügy, miszerint nem kell kulcs a hasmagasság leengedéséhez.
Aztán hogy ezzel hogy sakkoztak az már egy más tészta, de elég gáz.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#12230) giigz


giigz
(veterán)

Ha jól tudom a Merci is ilyenre fejlesztette az autóját, sokat foglalkoztak ezzel, és ott kezdődött a 2012-es szenvedésük, hogy ezt a betiltották, és így ugrott az év.

(#12231) b-type válasza giigz (#12230) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Lotus, és hát végül is várakozáson felül szerepeltek így is, de ha ezt engedélyezik akkor már minden autón lenne ilyen-olyan sikerrel...na jó a HRT-Marussia-Caterham valszeg nem.

Ez az összes többlet leszorító erőt biztosító szr (már elnézést) azóta lett ennyire hangsúlyos, mióta összenyomták a hátsó szárnyat..
a következő nyertes autó már egy rejtett hátsó szárnyként működő diffúzorral volt erőnyerő. Aztán azóta is a rejtett aero megoldások hozzák az előnyt.
Most Vettel-től függetlenül...amikor az autója esőben-szárazon betapad, nem használja a gumikat, azaz szintén betapad, nem korrigál de veszettül, az autó mozgása szinte folyik, és a végsebessége nem a legjobb...hát elég könnyű arra a következtetésre jutni hogy extra tapadása van....csak hol?
..hát pl. itt lehet. DE ez csak időmérőn előny...mondjuk az is nagy szó, mert alacsonyabb hasmagassággal futhat az autó qual-n, mint versenyen (mert ott átállítják, ebből volt a balhé).
...és van ott még, de nem tudjuk...viszont az autó összességét nézve 20% többlettapadás óriási különbség egy versenytávon, és az időmérőn is.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#12232) D@ni88 válasza b-type (#12231) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Nem csak az időmérőn előny, verseny végén is :)

(#12233) #51736960 válasza b-type (#12231) üzenetére


#51736960
(törölt tag)

nagyjából nekem is ezek a gondolatok jártak a fejemben, csak sosem tudtam így összeszedni és leírni :R

(#12234) Toekie


Toekie
(csendes tag)

:Y

(#12235) bobooo válasza Toekie (#12234) üzenetére


bobooo
(addikt)

Szépen megfogta. :K

(#12236) leslieke válasza bobooo (#12235) üzenetére


leslieke
(Jómunkásember)

Ez a munkája. :))

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#12237) HaZsolt válasza Toekie (#12234) üzenetére


HaZsolt
(őstag)

Ez már 99%-ban elúszott. Csoda, hogy visszahozta:)

(#12238) JColee válasza HaZsolt (#12237) üzenetére


JColee
(őstag)

Szerintem 110%-ot akartál írni.

(#12239) Frenky89 válasza JColee (#12238) üzenetére


Frenky89
(őstag)

+1

Alonso egy csodálatos tehetség, aki nem ismeri a két jegyű százalékszámokat. Kérdezzétek csak meg Luke di Montwalker-t.

(#12240) Qorthral válasza JColee (#12238) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Semmi túlzót nem írt... Nem tudom, miért kell az ilyesmibe is belekötni. Bizonyára akkor is beírtad volna ezt a cinikus megjegyzést, ha Kimi a főszereplő...

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#12241) Zoza24 válasza Qorthral (#12240) üzenetére


Zoza24
(senior tag)

nincs jobb játék sajnos:)

Forza Italy!

(#12242) JColee válasza Qorthral (#12240) üzenetére


JColee
(őstag)

Csak Kimire nem írnak ilyen százalékos baromságokat. :)

[ Szerkesztve ]

(#12243) grabber válasza JColee (#12242) üzenetére


grabber
(addikt)

Elég csak útbaigazítani ;]

(#12244) Qorthral válasza JColee (#12242) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Nem a százalék a lényeg. Minden élversenyzőnek vannak szép számmal olyan szurkolói, akik szinte Istenként tisztelik. Kiváltképp Kiminek. :)
Mondjuk szvsz ezzel nincs semmi gond...

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#12245) kukinyo válasza Qorthral (#12240) üzenetére


kukinyo
(addikt)

"Semmi túlzót nem írt... "
Te ezen el is gondolkodtál vagy csak ösztönből véded az Alonsot istenítőket?
Ez pont egy átlagos korrigálás volt.Erre bármelyik versenyző képes.Semmi kiemelkedő.
Ügyesen rombolod itt saját magad.Régebben szívesen olvasgattam az írásaidat.De mióta előjött ez a nagy Alonso hype, azóta te is csak 1 vagy a sok tucatból.

[ Szerkesztve ]

(#12246) Qorthral válasza kukinyo (#12245) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Szerintem nagy mentés volt ilyen körülmények között, vizes pályán. Ha Vettel, Hamilton, vagy bárki más teszi, akkor is ugyanekkora mentés lett volna és ugyanígy elismerném. Wéber Gábor reakciója sem egészen az volt, hogy ez egy teljesen átlagos korrigálás... De elfogadom, ha véleményed szerint Ő sem ért hozzá. Mindazonáltal az esetről hadd legyen meg a saját véleményem. Köszönöm. A piszkálódást nem az Alonso drukkerek kezdték. Azért szóltam közbe, mert teljesen indokolatlannak éreztem a feszültségkeltést, egymás sértegetését. Egyébként is túlságosan elharapózott az indulat és fölösleges vita az elmúlt időben... Akár Vettel, akár Alonso kapcsán merül fel valami szép manőver/nyilatkozat/hír, a másik tábor egyből elkezdi a negatív propagandát. Lehangoló.

Még az átlagos korrigáláshoz: Megtennéd, hogy mutatsz kevésbé átlagos korrigálásokat az elmúlt évből/évekből? Illetve ha lehet, a maradék 23 mindegyikétől linkelhetnél, hogy lássuk, tényleg mind ennyire profin tolják-e, ahogy állítod.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#12249) -Mike-


-Mike-
(addikt)

És erre most szépen mindenki rákattint és megnézi!

George the Poet's Alternative 2012 F1 Season Closer

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.