Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
őstag
válasz #86883328 #44347 üzenetére
Üdv. Legelőször a turbo nyomás szabályzót nézném meg. Ha jól gondolom, vgt-s. Álló mototnál megkeresni a vgt rúdját (zseblámpa nem árt), te figyeled, valaki beindítja a motort. A rúdnak le kell húzódnia a csavarig, és ott marad, ha jó. Legalább fél percig figyeld. Ha lent marad, meg lehet pörgetni a motort 3-4000-ig (nem hidegen), akkor felfelé kell mozognia, aztán mikor visszaesik a fordulat, vissza kell mennie alulra. Ha megit fél percig ott marad, akkor jó. Motor leállás után valamivel visszamegy felülre, ez természetes.
Ha nem ez a baj, lehet nem volt "feltanítva" az egr, de nem gondolnám. Esetleg testpont hiba.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
darvinya
titán
válasz #86883328 #45252 üzenetére
Kérdés, hogy mi a baja?
Fűtés ment tönkre, vagy tükör?
A fűtés javítható, csak a keresztbe vágott szálak nem.
Tükör törött, foncsor ment tönkre.
Akkor cserélhető a tükör újraragasztva.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #86883328 #45257 üzenetére
Meg kell keresni a szakadást, s át kell hidalni.
Én előbb biztosítékot nézném meg, cserélném, de magát a fűtésre rámérnék van-e egyáltalán szakadás, vagy máshol kell keresni a hibát.
Az ajtó kábel korbács burkolatot ellenőrízném, nem-e lyukas, szakadt, stb.
Utána ajtóban a csatlakozást, nem-e oxidálodott.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen