Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    válasz Shadowbull #12846 üzenetére

    En személy szerint nagyon erös tulzasnak érzem a kivalo jelzöt erre. Ahhoz az tul kevés. Ha pusztan CO2 oldalrol közelitem a dolgot, akkor mar eleve valoszinüleg a diesel is jobb valasztas, mint barmelyik hibrid .
    Ha meg ugy altalaban nézem, akkor - PHEV esetén - jo érve mellette a varosi lokalis csökkentett (vagy 0) emisszio, mar ha tölti a gazdaja. Vegyes hasznalatnal meg mennyi is a különbség? Valami 20-30%? Cserébe egyszerre hordozza a belsöégés és a villany minden elönyét és - föleg ez a gond - hatranyat is. Emisszio oldalon szamold hozza az olajcserét, amit lehet, hogy 5e km-nyi belsöégésü üzem utan cserélsz, le mondjuk évente.
    Azt nem tudom, hogy valodi karosanyag kibocsatas csökkéntésre valoban a BEV-ek lesznek-e a megoldasok (bar most nagyon ugy tünik), de az biztos, hogy a hibridek nem.
    Szerintem a hibrid most inkabb az atmenetet segithetik, hogy meggyözzék az embereket arrol, hogy a billanyautozas nem ördögtöl valo, illetve az autonomiaparasokat is elkezdheti atcsabitani, miközben talan tényleg felmutathato némi emisszio csökkentés. De magan véleményem szerint mostanra helyes ut, ha a szabalyozas is inkabb azt jelzi, hogy nem a hibrid a követendö ut.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés