Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Világ napszakokban (képek)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Készíts képet az igazi nevedből!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz #89091072 #12233 üzenetére
Az a rendes BS, amelyet az ember maga kikísérletez. Én eleve alap esp-k után off, majd unoff modok, aztán célszerű a környezetet módosító modokat (célszerű readmeket elolvasni, mi mivel ütközik), majd az eszközöket, nagy vonalakban nekem ez jött le. Persze ettől még lehetnek galibák, pl IW és BC modok sorrendje sem mindegy.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz #89091072 #12235 üzenetére
Az tuti. Lehet, hogy kézzel kikísérletezni 3-4 hét a sok mod megfelelő sorrendjét, de akkor legalább tudod, mit hova és miért tettél. Persze még ekkor is előfordulhat olyasmi, hogy pár nap játék után jelentkezik csak vmilyen bug (nálam a régészes küldi fulladt be a temetés után, új játékkal meg még nem értem addig), amikor éppen egy adott területen jársz, ergo minden módosítás után érdemes körüljárni a vidéket. Lényegében ez egy bonus játék az Oblivionhoz.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
-
katt777
félisten
válasz genndy #12256 üzenetére
Én 5.4.1.a-t találtam. Nem a legfrissebb van felül? Ha a kész hibás, béta miért lenne jobb?
...
Jól van, b.szki, tényleg ott van alul. Az meg az idióta, aki a régit teszi felülre.
Látom, Lost Spire-höz is van. Próbáltátok? Ezért eshetett szét nekem anno temetés után? (Bár itt a kezdetet írja.)[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Primary csomag hibásan jött le. Ma megpróbálom újra, illetve a Better Cities-t is, ha már így rávilágított az újra. Amúgy a leírás érthető, csak ki kell szedni a csomagból a szükségeseket, úgy elmentem, aztán OK lesz bármikor.
OC Rebornhoz OBSE kell, azt még meg kell néznem, hogyan műx.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Ja, eddig úgyis irritált már a szag, 120 nap és 180 küldetés után, mosdás nélkül, már pár perc, és ki kellett lépnem a játékból, olyan büdi volt a karakterem. Végük újat indítottam, de ezzel elsötétülni szándékozom, és hát, pl. vámpírként a kosz alá még ott a hullaszag, a szájról már nem is szólva...
Fürdeni jó. Nőkkel még jobb.
Fogmosó mod nincs?[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Na, b.szki, feltettem BC modokat, blood&moodot is. Indítás után rögtön kidobott az asztalra. BS változtatással szintén. Az új modokat lekapcsolva a töltésnél dobál ki, még ha benti mentést próbálok is. Szóval most használhatatlan az egész szarkupac.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
A gáz most inkább az, hogy telepítsem újra, hogy megnézzem, hogyan működnek ezek a szar új BC-t, működnek-e egyáltalán, mert szétcseszték az egész gamát.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Ott felnyílik a híd, vazze! Vagy teleportálják arra az időre. Vagy varázslattal lekicsinyítik a hajókat, hogy átférjenek. Vagy átrepülik (léghajó) varázslattal, esetleg molekulárisan átszivárognak TCL spellel. Vagy az ellenség építette a hidat, hogy ne tudjanak elszökni... Annyi lehetőség van!
Legyen már fantáziád! Arra egyébként nem is gondoltál, hogy esetleg ezek a hajók nem is mennek el a kikötőkből? Láttad bármelyiket kihajózni? (Vagy be?) Csak állnak ott, mint Amszterdam csatornáiban, tudod, lakóhajók.
Mi van akkor, ha áttclezed a script indítását, vagy éppen akkor lelövöd? Amúgy én is messziről le szoktam szedni mindenkit, ha éppen barát, akkor meg reolad. Mi a francnak mozgott? Wolf3D óta megszoktam, hogy mindenre lövök, ami mozog, különben is az a biztonságos, ki tudja, nem támadna-e meg később?
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Cucuska2 #12325 üzenetére
Hát, az megnézném, milyen notin megy jól, amikor még mai gamer, asztali gépeken is kifingatható.
Jorus: No de ezt már mindenki tudja, hogyan játszod végig.
vajaskifli: W1-2 azon kevés játékok egyike, amelyeket a külső nézet ellenére végig tudtam játszani, és még élveztem is. Mindenesetre más tészta, mint a TES játékok, olyant egyetlent nem találtam. Kimondott ellenpélda a Borderlands, ahol hiába jársz egy-egy küldi helyszínén, nem tudsz felszedni v. megcsinálni semmit, amíg meg nem kapod.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz kislaki92 #12342 üzenetére
QTP3, illetve modok akadnak, TES nexuson utánanézhetsz, v. visszakereshetsz itt. De leginkább nem pack kell, hanem ini-buhera. Az kifekteti a mai VGA-kat is (és micsoda különbség a gyári grafikához képest!). A 7870XT-met legalábbis sikerült min 5FPS-re redukálni, ami azt jelenti, hogy egy 5x ilyen gyors karival is épp 25FPS lenne. De én egy Zállat vagyok.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz kislaki92 #12344 üzenetére
Hát, azért nem egészen. Ini fájlok beállítása a honlapomon (ha előjön), volt linkelve is többX, de, ha gondolod, holnapra elhozom, és felteszem. Felteszem, hogy elhozom.
Videókat linkeltem be itt pár hete (van nagyon jó fullos), de sztem senki nem cseréltette le az 1. hsz-ban a Jorusnak hála rossz linkeket, ha rákeresel, megtalálod (vagy belinkeli a kolléga, amennyiben nem cserélt megint szarvert).
XT "Tahiti", turbós, durván alázza a sima 7870-eket, OC-ket is, 270X-et már csak egy picit. El ne feledjem, a VGA kifektetésének nagyon fontos része a driveres felülvezérlés! Programból HDR, AF és AA maxi minőségben (Edge-Detect), stb maxi beállításra mindent. FXAA nem kell, AA nélkül szar, amellett meg fölösleges, mert nincs látható hatása (viszont kifektetéshez tökéletes ). Na jó, tesszelációt hagyhatod alkalmazás-vezérelten (vagy off), mert nincs hatása, pedig jól néznének ki az utak v. a várfalak, ha tényleg képes lenne felülvezérelni a motort.
Skyobliról inkább Varlát kérdezd (nem a kristályt, hanem a fórumtársat). Nehrimet viszont javaslom, bár még nem volt időm tesztelni az újabb kiadást, végre működik-e, vagy még mindig befulladnak a missziók.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz kislaki92 #12352 üzenetére
Nálam most így fest:
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=175
uGridDistantCount=195
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=1
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=15
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=1
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=1
uGridDistantTreeRangeCity=8
uGridDistantCountCity=8
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=1
bDisplayBoundingVolumes=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=50.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=2
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=8000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=50000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=50
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=2048
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0013FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=002FFF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=1
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=0
[LOD]
fLodDistance=1500.0000
bUseFaceGenLOD=1
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=1
bLODPopActors=1
bLODPopItems=1
bLODPopObjects=1
fLODFadeOutMultActors=100.0000
fLODFadeOutMultItems=100.0000
fLODFadeOutMultObjects=100.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=1.0000
fLODMultItems=1.0000
fLODMultObjects=1.0000
iFadeNodeMinNearDistance=900
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=65.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=100.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=100.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not FoundHa valakinek van javítási tippje, feltétlenül szóljon! A javítás alatt NEM optimalizálást értek, hanem magasabb minőséget.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz #89091072 #12355 üzenetére
Hát, azóta párszor már frissült, ez vsz. kimaradt. Alighanem vmelyik itt ajánlott modvacakoló progi nyúlt bele. Thread-eket amúgy fel lehet nyomni, igénybevételtől függően. Prociban nyilván nincs 12 szál, de ezt muszáj, hogy valamennyire más magokat is használjon, ne csak az 1.-t. Lásd még: "Threaded" opciók.
kislaki92: Driver felülvezérlésről se feledkezz meg.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz teliadan #12358 üzenetére
Olvasd a topicot. Érdemes. Mi az a "magyarítás"? Állampolgárságot kaptál? Attól, hogy az ország lakóinak többsége nincs tisztában a "magyarítás" és a "fordítás" szavak különbözőségével, számomra még mindig hülyén hangzik. Legalább "honosítás" lenne...
Egyébként, ha előre telepítetted a honosítást, nagy eséllyel megszívtad a későbbi moddolást.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Én ma töröltem az egészet. Sehogy nem futott az új BC modokkal, amikor mindet aktiváltam, már a betöltő videónál kidobott.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Nekiálltam újra összekínlódni. Valami az ini fájlban is bugos volt, valamelyik threaded beállítás, győztem elölről. Íme a képek abszolút 0 grafikai moddal:
Javaslom a távoli, apró objektumok megtekintését (pl. tüzek), amelyek vanillában, minden más távoli dologhoz hasonlóan, láthatatlanok.
A fűvel, ill. a kopár hegyoldalakkal továbbra is elégedetlen vagyok.
Azt vki elárulhatná, itt miért csak kb 20m közelségből jelenik meg a tükörkép a vízen. Aztán eltávolodva persze OK, de elég fura, hogy minden másnak megvan, ez meg csak úgy "lebeg" a vízen.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Na, a grass mod egy kalap szar. Minden kőbe füvet tesz, még IC útjain is. Az Overhaul még rosszabb, egy-egy fűszigetet csomagol ide-oda, ráadásul fele megjelenítési távolságra, mint amit ini-ben beállítottam.
Az új BC mod nem tudom, kinek hogyan működik, de nálam mindent telerak nagy sárga csillagokkal, WTF Image missing feliratokkal, és falak tömkelege hiányzik.
Úgy nézki egyébként, hogy sikerült működésre bírni, már csak a hunosítás hiányzik. Füvezni akartam (nem félreérteni ), de jól látható a Natural javítás a vanilla grafikához képest:
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz #89091072 #12366 üzenetére
Ezek közül csak IW és Natural modok, Asgardok miatt semmi más nincs. Ja, Chorrol underground van, régész kaland és még pár (pl. Bartholm), de ezekhez is van BC. Egyébként működött, mint írtam, csak képfáljok hiányoznak belőle. Gondolom, mert nincs egy épkézláb telepítő csomagja, ilyen-olyan frissítéseket linkeltek csak be nekem, ezek szerint önmagukban nem rosszak. Open Cities Reborn-t egyébként utólag feltettem, ma már honosítás is van (azzal nekem sosem volt problémám, egyszerűen BS végére kell tenni), egyelőre azt nem tudom, hol a többi hal. Csak hármat találtam a tóban, és se több.
Volt pár ugrálós/kihagyós bug, de egy barlangjárás után megjavultak, ez persze sok hasonló hibát megold.
Blood & Mud-ot is leszedtem (BC-ben láttam, hogy van), de olvastam, hogy HDR-t ki kell kapcsolni, meg mittomén milyen érzékenységei vannak, szóval nem került fel. Animated Windows system szintén ment a kukába, nem fogok 800 könyvtárból ezt-azt válogatni, ha nem lehet értelmesen telepíteni.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Problémám akadt. Tolvajcéhes 1. küldit leadtam, de azon kívül, akárhová megyek, mindenki némán néz rám egy "Leave me alone" felirat kíséretében (ez egyébként már honosítás előtt is így volt). Vittem a pikkelyeket az öreg halásznak, és dettó, lényegében semmit nem tudok csinálni. Látszólag minden rendben, semmi nem akad semmivel, mégis ez. Megoldás? Csak tippem van, hogy valamelyik NEM honosított mod cseszik bele, de nem tudom, melyik és hogyan.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz #89091072 #12370 üzenetére
Ez lesz az, kösz. Kérdés, hogy más esetben is működik-e, vagy csak ezt az egyet javította.
Méretből ítélve akkor az 1.0 nem kell.
Gondolom, a kettő üti egymást.
Amúgy az Open Cities Reborn-t is kilőttem, mert gagyi. Csak Brumába mentem el, teljesen másképp nézett ki a város, térkép semmi, kénköves láda meg eltűnt. Na, ez utóbbi tett be neki leginkább.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Bc mod elcseszett mindent, Open Cities szintén, letöröltem őket, és mobilnettel le sem szedek mostanában semmit. Egyébként majdnem teljesen vanilla a játék, csak a Natural modok vannak fent Asgardok miatt. Minden grafikai extra ini-ből készült. Egyelőre csak járkálok és edzek, már vámpír is megharapott, de még nem akarok vámpirizálódni, és ezzel elveszteni a fele játékidőt. Majd lemegyek, eszem a papból, elgonoszkodom a szükséges daedra küldiket, amelyeket jó fiú módban nem lehet letudni, csak utána szándékozom megjavulni.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Makulátlan állapotú iPhone 15 Pro Max 256GB-os fekete titán, független készülék eladó!
- iPhone 16 Pro már készleten, Budapesten átvehető
- iPhone 16 Pro Max már készleten
- Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Latitude 7320 27% 13.3" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen