Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz Gothmog #8205 üzenetére
És amúgy így is lehet egyre nehezíteni. Az elején mondjuk használod a Mimicet, utána valami kevésbé erős harcos csapatot és szépen eljutsz odáig, hogy a jellyfisht idézed csak meg, aki kb. nem sebez semmit, de golyófogónak jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Beretvás #8240 üzenetére
Nem az a baj, hogy nehéz, mindig voltak a játékaikban nehéz bossok, hanem nem fair. Mármint konkrétan kód szinten nem úgy működik az a boss, ahogy minden más ellenfél a játékban, nem véletlen respecel meg cheese-eli a legtöbb ember.
Elden Beast is egy szar boss, de az pl. szerintem sokkal élhetőbb lenne, ha negyedakkora tengerben úszkálna meg az Elden Stars nem lenne másfélszer gyorsabb a játékosnál.
A legtöbb bullshittel amúgy megbékéltem két év alatt én is, van amit egyenesen megszerettem (Astel), de ez a kettő nálam is szálka a mai napig.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Beretvás #8247 üzenetére
Az amúgy érdekes, mert a klónokat a virágbomba után szinte rögtön nyomja. Mondjuk nekem is volt olyan Malenia fightom, amikor a waterfowl egyszer sem jött, az is fura volt.
PC-s irányítás mizériával tele volt ez a topik is megjelenés után, aztán gondolom mindenki vett inkább egy kontrollert.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8252 üzenetére
Az mondjuk szerintem minimum elvárás, hogy ha egy input eszköz támogatva van akkor legyen is használható és a felhasználó eldönti, melyik a kényelmesebb neki. Főleg mert nem ez az első játékuk PC-re, egy évtized alatt talán összerakhattak volna egy épkézláb bill+egér irányítást.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8264 üzenetére
Lies of P ezt megoldotta remekül: a stargazer (bonfire) választó menüben kis ikonnal jelzi, hogy melyik helyszínen melyik NPC-vel vagy nálad lévő tárggyal tudsz kezdeni valamit. Egyáltalán nem kellett külső segítség így a questekhez és nem is volt nyűg a progress egyiknél sem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8270 üzenetére
Hát nem tudom, mennyi időd van, de a Lies of P abszolút nem nagyon játék, végül 60 órát tettem bele nagyobb sietség nélkül. Ennél az új Lords of the Fallen egy jó nagyságrenddel nagyobb játék.
Amúgy ha valaki retrózna, most találtam: Elden Ring GB.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #8289 üzenetére
Én olyasmire tudok gondolni, mint a Wo Longban a szinted meg statjaid mellett a Morale rendszer, ami szintén kihat a nehézségre, csak lehet itt ez a másodlagos szintezés durvábban bele fog szólni a harcrendszerbe.
Én amúgy pont az ellenkezőjére lennék kíváncsi, underleveled karakterrel vajon ér-e majd hátrány.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez tuti így lesz, Miyazaki interjúban elmondta. Eddig nem ilyen volt, de eddig nem is ekkorák voltak a játékaik, más játékoknál viszont sokszor így működik egy nagyobb kiegészítő, 0-ról megy a karakter ilyen-olyan okokból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8307 üzenetére
Hát vagy vért izzadsz, ha nem fejlődsz a DLC rendszerben. Ezért jutott eszembe a Wo Long, mert ott is így működik és eléggé számít. Meglátjuk, de az biztos, hogy nem 1:1 fog ugyanannyit érni egy lvl 120 karakter az alapjátékban és a DLC-ben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Gothmog #8331 üzenetére
Grat, tényleg agyf*sz bossharc az ott, főleg a hülye aréna miatt.
Meg amúgy az összes ilyen kettő (vagy három...) ugyanabból típusú harc problémás (Gargoyles, Crystalians, Cleanrot Knigths), mert ugyanaz az AI pattern dolgozik alattuk ugyanolyan movesettel. V.ö. Ornstein & Smough két teljesen eltérő karakter és szét is lehet őket választani. Számomra pl. ezért nem volt gáz a Misbegotten Warrior & Crucible Knight, mert jól el lehetett őket különíteni, más kérdés, hogy lore szempontból semmi értelme nincs azoknak ott.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Gothmog #8334 üzenetére
Szerintem sokaknak, nekem is problémásak voltak. Masszívak, nagyot ütnek, gyorsak, sok támadásuk van, a pajzsos elég defenzív, a másik öt méterre is elér... viszont rajtuk lehet legjobban megtanulni a parryt, mert nagyon jól látszanak előre a támadásaik.
Én idézéshez egyetlen szabályt hoztam magamnak: ha ők többen vannak nem érzem gáznak, ha mi is többen vagyunk.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na, a BB érzésre rosszabb állapotban van most PS5-ön, mint a DS2 volt megjelenéskor 360-on. Én megpróbáltam tavaly év végén platinázni, mert egy ending bebugolt és a chalice dungeon-ökön se mentem teljesen végig, de inkább abbahagytam.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy ha már nosztalgia meg ajánlgatás megy: Lunacid PC-n, de nem kell hozzá semmilyen erőgép, egy irodai laptopon is simán elfut, King's Fieldet idéző kis indie játék, nagyon jó cucc.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8375 üzenetére
Amikor a nagy élményeimre gondolok, mindig a BB, DS3 bossharcok jutnak eszembe, de lehet ha ott is lett volna ilyen kerülőút, akkor az tönkretette volna azokat az élményeket is.
Mármint te tetted volna tönkre magadnak, ha használod. Ez egy olyan feature, ami véletlenül nem lesz aktív, mint ahogy az NPC summonok behívása is legalább két gombnyomás volt eddig, szóval a véletlen aktiválás kizárható.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8384 üzenetére
Hát ha ezt sokszor sok videóban elmondták akkor jó nagy baromságokat beszélnek.
Amit te leírsz az pontosan arra bizonyíték, hogy abszolút nincs felkészítve sem a friendly sem a hostile AI a spiritek idézgetésére. Ha szerinted az az intended way egy bossharcnál, hogy te megidézel valami kéket, leülsz az ajtóba és ő addig verekszik helyetted akkor van baj.
Nem mellesleg az enemy moveset jelentős része hozott anyag és korábbi assetek vannak összeollózgatva, szóval ha itt a summonra van kitalálva a rendszer akkor mindig is summonra volt kitalálva, de főleg a DS2-ben, ami az ER-hez elég hasonló bossharcokkal van megtömve.
Az egyetlen dolog, ami félig-meddig valid és a summonok miatt lehet a játékban az a rengeteg aoe támadás, hogy a kis csicskáid ne tudják stun lockba tenni, akadályozni vagy kivéreztetni a bossokat, de még ennél is ott van az, hogy az ugrás megjelenése miatt van ennyi területi sebzés és ezért erőlteti a játékosra az új képesség használatát.Továbbra is az az igazság, hogy a játékhoz nem kell summon, a csengőt át se kell venni, ha nem akarod és platinázható mindenféle segítség nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8389 üzenetére
Én egyáltalán sehol nem látom azt, hogy a játékmenet bármilyen formában fel lenne készítve az állandó idézgetésre és ez lett volna a balansz alapja, sőt.
Egy gank boss, szar hitbox, kikerülhetetlen támadás, textúra hiba, beragadt AI teljesen független attól, hogy idézel-e vagy sem, mindegyik eddig is hibája volt a From munkásságának, csak itt a több boss miatt látványosabb. Ha a Tree Spiritből lenne egy a játékban le se szarná az ember, hogy kiúszik az arénából, a textúrája alatt fél méterrel van a hitbox néhol és azt se tudod merre néz meg mit csinál, de ha fél tucatszor neki kell menni a játék teljes hossza során akkor azért lesz időd figyelni a problémáit.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8413 üzenetére
Most szimplán azt írod le sokadszorra, hogy az újoncokat meg a gyenge játékosokat mivel akarták bevonzani. De ha szerinted ez az intended akkor játszd így és akkor számodra az Elden Ring egy buddy soulslike, ahol mindig van társad.
Ez a téma az elmúlt két évben rendszeresen feljött mindenhol és inkább azt érzem mindig, hogy ha valaki szerint a summonokra van balanszolva a játék akkor csak kifogást keres és jobbnak kéne lennie.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8416 üzenetére
Számomra még solóban is ez volt a legkönnyebb. Annyi a lehetőség, buff, exploit, hogy mindenre van valami megoldás, ha meg nincs akkor mész máshova, ezt korábban nem tehetted meg. Vannak difficulty spike-ok, talán nagyobbak is, mint korábban, de ha overall nézek egy végigjátszást nem érzem nehéznek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #8419 üzenetére
Azért korábban is volt rengeteg lehetőség, lehetett varázsolni, volt távolsági harc, consumable, száznál is több fegyver, stb. Talán a Bloodborne adott szűkebb kereteket, de ott a gameplay változott akkorát, hogy nem bánták a játékosok. Elden Ringben ami nagyon látványos, hogy az új feature-ök (jump, guard counter, great rune, wondrous physics, crafting) bőven kompenzálhatják, ha pl. a fegyvered gyengébb vagy nem megy a dodge, parry, bármi.
Azon mondjuk sokat mulattam, mikor az egyszeri játékos az aktuális meta buildért hajtott, legyen az RoB, hoarfrost stomp és mire elérte nerfelte a From.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #8474 üzenetére
Nagy segítség ebben, hogy kellemes kis platina ez, összeszedsz pár dolgot, megölsz néhány bosst, megcsinálsz egy-két questet, újratöltöd a mentést a végén és kész is. Nincsenek agyatlan farmolások, idióta kritériumok, nem kell hozzá pvpzni és nem akad be egyik trófea sem. Kellemes na.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
The Lore of Elden Ring is Cursed
Vaati, 1:10:49.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy a rock sling meteor staff-t nagyon sokáig lehet használni...
Gyakorlatilag végig. Csak a szaros input reader ellenfeleknél nem működik, mert amint castolod rögtön ugrik el előle, de pl. Radagont meg a bálnát élmény vele megdobálni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Call of Duty: Black Ops 6
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kivizsgálhatja az Intel termékek biztonságát Kína?
- Synology NAS
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- ZTE MC801A 5G Router
- ÚJ! Elitebook 845 G10 Ryzen 7 7840U, 16GB DDR5 5600, 512GB NVME, 5MP, FÉM HÁZ, 51WH Akku, GARANCIA
- szinte új mITX PC konfiguráció (AMD Ryzen 7 7800X3D, NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER)
- Dobozos új Lenovo Ideapad Slim 5 Laptop /I5-12450H/16 GB Ram/1000 SSD/16" FHD+/ IPS/ Garancia/
- Akció! HP 23" Full HD 1080p LED Monitor - több darab!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest