Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Rendszeresen rendelek Ali-ról, fizetéskor a hozzáadott kártyát használom. Egyszer a fizetés oldalon rámentem, hogy mentse a kártyaadatokat, azóta csak ki kell választanom, és minden egyéb teendő nélkül tudok fizetni.
Viszont frissítenem kellene az adatokat, mert lejárt az érvényesség, és az új kártyán más lett a CVC is.
Ezt hol tudom megtenni?Már vásároltam a lejárat óta, annyi volt, hogy kérte az új lejárati időt+ pc-n a CVC-t is (Mobil app-ban azt sem), de következő alkalommal, megint kéri, nem jegyezte meg.
Hogyan tudnám frissíteni az adatokat? -
1stVikman
senior tag
+CoF
Köszi mindkettőtöknek.
Összefoglalót néztem, csak nem mentem a legaljáig.
App-ból sikerült a művelet.
PC-n keresgéltem, de ott ilyen lehetőség nem volt. Guglizva meg csak AliPay-es regisztrációval lehetett volna megoldani.Az érdekes az, hogy elvileg a vásárláskor elmentett kártyákat is AliPay-hez köti/ linkeli, de módosítani csak regisztrált AliPay acc-kal lehet. Azt meg nem akartam most.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Üdv az uraknak!
Tanácsra lenne szükségem.
Gyors helyzetismeretés :Rendeltem egy tv boxot + légegeret egy eladótól, belga 7 napos szállítással még 12.05-én.
Talán szerdán jelölte feladottnak a shop.
Erre ma ír, hogy nincs raktáron a választott légegér, küldheti-e másik fajtával.
Jeleztem, hogy nekem csak az eredeti felel meg a világítás és a billentyűzet miatt.
Kérdezem és mi van a box-szal?
Azt mondja rendben, hétfőn feladják egyben a kettőt francia raktárból.
Mondom ez oké, de hogyan fog ez az ígért 7 nap alatt (ami hétfőn telik le) hozzám érkezni? Írtam neki, hogy belga raktárból rendeltem + költség a gyors szállításra, ki is fizettem azonnal, akkor most mégis mi van?
Erre nem kaptam választ.Mit tegyek? Töröljem a rendelést, és várjam még visszajön a pénz?
Kérjek tőle valami kompenzációt?
Indítsak dispute-ot?Azért felment a pumpa. Másik store tudta tartani a 7 napos szállítást, de azok kifogytak a 11.11-es akciók alatt.
-
1stVikman
senior tag
Azért az egy kicsit erős, hogy az ember fizet valamiért, és aztán ráfogják, hogy covid.
Itt simán a boltos számolta el magát. Vasárnap rendeltem, hétfőn fel lehetett volna adni. Erre most +1 héttel később lesz feladva , amikor már érkeznie kellene. Tehát ez nem a szállító miatti késedelem, hanem simán nem adták fel.
Másik store a nagy 11.11 akció ideje alatt még a rendelés napján fel tudta adni és 18-án a kezemben volt a csomag, úgy, hogy volt közben egy hétvége is.
Az én véleményem, hogy ha a boltos vállal valamit és a vevő fizet érte, akkor törekedjen a dolgok betartására. 1-2 nap csúszás nem érdekelne, de az, hogy 8 nappal a rendelés után akar feladni valamit, amire 7 napos szállítást vállalt, az minimum egy orbitális negatívért kiált. (Vagy kompenzáció a kellemetlenségért.)[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Ennyi van ott, hogy 7 napos szállítás illetve 5 napon belül feladják.
Asztali nézetben egy órája még 3 nap volt a feladási határidő.
[kép]
Nem a csúszással van baj, hanem, hogy a rendelés időpontjában készleten lévő terméket először változatni akarja (hogy nincs) , majd 6 nappal a rendelés után (ami mindenhogy az ígért feladási határidő után van) nyögi be, hogy még 2 nap míg feladják ráadásul máshonnan, ahonnan hosszabb a szállítási idő.
Ennek semmi köze a covid, karantén stb dolgokhoz, ez szimplán tisztességtelen piaci magatartás.
Ja és az adott tracking szám sem stimmel, parcelsapp szerint egy októberi tajvani csomaghoz tartozik :
[kép][ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Ha nem jó helyre írok, kérlek irányítsatok a megfelelő topikba.
Az a problémám, hogy rendeltem Aliexpress-ről pár dolgot, és minden csomagom Magyarországon vesztegel már több, mint egy hónapja (Szlovákia a végső úticél.)
Ezek a “Pick 3 item for 5,99$“-os akcióból vannak, illetve van másik store-ból Micro sd kártya is. Ilyen tracking number - ek vannak mellettük:UA683473002HU
UA681544718HU
UA682086090HU
UA683497202HUHol tudnék érdeklődni / reklamálni akár telefonon, akár e-mailen afelől, hogy miért ragadt be a szállítmány?
Előre is köszönöm : Vikman
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest