2024. március 4., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Sorcery - PS Move bemutató

Megmutatták máshol is van élet a Move-on belül: készülj a harcra, mert az erő veled van!

[ ÚJ TESZT ]

Grafika, harcrendszer

A játékot az Unreal Engine 3 mozgatja, igencsak ízléses, stílusos grafika mellett, ráadásul, hogy Move-os címről van szó.

Sok színnel operál, viszonylag nagy a belátható a táj, s az effektek is elég szépek. Sajnos ennek ára van, amit az optimalizáció sínylett meg, az első részeken még teljesen folyamatos a játék, míg később, miközben egyre komolyabb varázslatokat alkalmazhatunk, és egyre több ellenféllel vesszük fel a harcot, előjönnek a komoly sebességbeli problémák, nem egyszer éreztem 10 fps körüli értéket, ami elég nagy szégyen, főleg egy konzoljáték esetén.

Hát nem egy CryEngine 3, de még így is jól néz ki, főleg, hogy ez egy Move játék :)

Maga a játék nincs túlbonyolítva, amint mindent kitanultunk, onnantól kezdve minden olajozottan fog működni. A főképernyőn az életerőnk egy kiegészítő csíkkal (mely kisegíthet egy szorultabb helyzetből), a manánkből, és a regeneráló elixírből áll össze, esetleg a sarokban egy térképpel.

Finn alapvető támadásait a Move mozgásaival hozhatjuk működésbe, s itt mutatkozik meg a Move precízsége, hogy ténylegesen jól kell célozni. Így lehetőség van nemcsak egyenes vonalban, hanem ívelve is tüzelni. A varázslatainkat 6 fő részre lehet osztani: Arcane, Föld, Lég, Fagy, Tűz, Villám.

Gyorsan le tud fogyni az életerő, és a mana. Úgyhogy óvatosan!

Ezeket a játék előrehaladtával tudjuk fokozatosan elsajátítani. Alapból az Arcane, amit használunk, egyes elemeknél fokozni is tudjuk, mint a Fagy elemnél 1-2 lövés esetén lassítást, de 3-4 lövés után teljes lefagyást csinálhatunk, ezzel elpusztítva ellenfeleinket.

Emellett kisegít miket egy Pajzs is, melyet a hátsó ravasszal lehet előhívni, valamint az X-szel kiegészítve öklelni is. Lövedékek ellen hatékony, viszont közelharcban nem a legbölcsebb választás, ugyanis nem tart ki sokáig, erre jobban használ a kitérés.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.