Multiplayer, hangzás
Ennek a résznek csak utánaolvasva tudtam utánajárni, viszont a lehetőségek érdekesek.
Hirdetés
Multiplayer sandbox játékba vagy nem kerül bele, vagy játszhatatlan lesz, mivel ebbe a műfajba többjátékos módot illeszteni elég nehéz, és sajnos az előbbi jellemző, viszont a Sucker Punch fejlesztői érdekes módot találtak ki.
A játék kapott egy küldetés készítőt, ahol te magad építheted fel a misszió lényegét, és olyan finomságok is állíthatók, mint az ellenfelek mozgása, érdekesség, hogy ezek a menüpontok közvetlen a pályára kerültek, és bár komolyabb angol nyelvi szintet követelnek, abban biztosak lehetünk, hogy legalább olyan jó küldetések készítenek a játékosok a multiba, hacsak nem túl is szárnyalják azokat.
A zenei világ is éppoly fontos egy játék szempontjából, akár a grafika. És az Infamous esetében a zenék nem rosszak, viszont az egyik hiányosságot itt tudnám felhozni, ugyanis kizárólag komolyzenei jellegűek, és habár ez nem is feltétlenül rossz, mert illeszkedik a város és emberek hangulatához, viszont a harcok alatt is ugyanezek a zenék szólnak, amik egy kicsit rontják az összképet. A szinkronszínészek teljesítménye is elfogadható, s bár Cole hangját a második részben Eric Ladin kölcsönzi, jól áll a személyiségéhez, és könnyebb azonosulni, és együtt érezni a karakterrel.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!