Játékélmény
Sandbox játék lévén, bárhova villámgyorsan eljuthatunk, és bármilyen mellékküldetést felvehetünk, és ezek felvételére sarkall a játék is. De nem csak mellékküldetéseket vállalhatunk el, hanem morális cselekedeteket is végezhetünk, ezzel is komolyabban fejleszthetünk hősünket. Hőssé akkor válhatunk, ha megkíméljük őket a katonáktól, felgyógyítjuk és elvégezzük a nekünk szánt feladatokat. Becstelenséget lopással, gyilkosságokkal, és a lakosság vegzálásával szerezhetünk, és ezek a morális döntések a küldetésekre is igazak, viszont általában van két opció ami alapján elvégezzük őket, hogy óvatosan bánunk a civilekkel, és az ellenfelünket kivégezzük, vagy a földhöz láncoljuk.
Cole ügyessége kiemelkedő, és ezzel együtt a városban nagyon könnyedén mozog, akár a falakon mászva, vagy a villanyvezetékeken „szörfölve”. Ezzel együtt bárhova nagyon gyorsan eljuthatunk. Az élmény szinte az Assasin's Creed szintjéhez ér fel, tehát igencsak komolyra sikeredett.
Természetesen a gyűjtögetni való cuccok sem hiányoznak a játékból.
Gyűjtésük nem kötelező, de olykor érdemes időt szánni rá, és feltérképezni az egyes helyeket, és ehhez a játék segítséget is nyújt, hiszen ezek a pontok automatikusan előjönnek a mini térképen, vagy egy gombnyomásra felfedi a környék áramforrásait, és a felszedhető tárgyakat. Morális cselekedetek, Blast Shard gyűjtögetése, galambokhoz rögzített felvételek a professzortól.
Morális tettekről már volt szó, Blast Shard-ból gyűjtögetése a felszívható energiamennyiséget növeli meg, míg a felvételek a történet megértését segítik.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!