2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Infamous 2 - PS3 bemutató

Villámként robbant be, jött, látott, és engem meggyőzött az alábbi játék.

[ ÚJ TESZT ]

Harcrendszer II.

Érdemes megemlíteni a morálmérő közepében lévő gombot, melyet aktiválva Cole legerősebb támadásait hozhatjuk elő, ezeket célszerű több kisebb ellenfélre tartogatni, és akkor használni, mikor feltétlenül szükséges, mivel visszatöltésükhöz nincs mindig lehetőség, visszatöltéshez az embereknél lévő gömböt felszívva juthatunk.

Cole hatalmas energiaigénye nem meglepő, hiszen támadásaink túlnyomó részéhez energiára van szükség. (Főleg a gránátok szívják gyorsan az erőt.) Energiát transzformátorokból, autókból és villanyvezetékekből nyerhetünk, renegát módon az emberek kivégzésével is. A „töltésünk” nem csak az energiaszintre, hanem az életerőnkre is vonatkozik, ezzel együtt gyógyulunk, akkor is ha nem tudunk több energiát felszívni.

Végül az utolsó fegyverről nem ejtettem szót, ami az Infamous első részének egyik hiányosságát orvosolja, a közelharci fegyver, az AMP.

Leginkább egy elektromos hangvillára hasonlít, és igen látványos harcot folytathatunk vele, ráadásul néhány sikeres csapás után Prince Of Persia vagy Assasin's Creed szintű mozdulatokkal is kivégezhetjük ellenfeleinket. Ez a képességünk is nyilván fejlődik, és egyre erősebb, és gyorsabb ütéseket tudunk bevinni. Viszont nem szabad elsődleges fegyverként kezelni, és nem nagyon ajánlatos 5-6 géppuskával és rakétavetővel felszerelt katona, vagy szörnyek közé berontani, mert nagyon könnyen a legközelebbi ambulancián köthetünk ki.

Ahhoz, hogy alaposan ki tudjuk maxolni ezeket a skilleket, érdemes sok mellékküldetést végrehajtani, mert később igencsak hasznosak lesznek a történet előrehaladtával. Ezekért nem csak tapasztalati pontokat kapunk, hanem városrészeket is felszabadíthatunk, ezzel könnyebben juthatunk tovább a főtörténetben.

Frissítés! Idő közben kijött egy kisebb frissítés a játékhoz, mely néhány apró javítás mellett, a Playstation Move támogatását is elhozta. Az első indításkor, máris kapunk egy Tutorialt, melyben az alapokat megtanulhatjuk. Move összességében a célzást próbálja segíteni, s bár így sem rossz, érezhetően megszokást igényel. Elviseltem volna kicsivel több újítást, mondjuk az AMP kézi irányítását.

De mit sem ér a szép grafika, a korrekt harcrendszer, ha maga a játékélmény pocsék lenne, szerencsére az Infamous 2 esetében erről szó sincsen. Minden olyan folyékonyan és olajozottan működik, mint a God Of War-ban.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.