Műveletek a hajtóművek indításáig I.
A gép úgy, mint a szimulátorban, most is Cold and Dark helyzetben van. Nagyon találó ez a szakkifejezés, főleg télen. Hiszen a gép hideg, illetve sötét, mert teljesen áramtalanítva pihen a reptéren. Ideje hát, hogy életre keltsük ezt a monstrumot.
Bekapcsoljuk az áramellátást az akkumulátorról, ezután elindítjuk az APU-t. Megvárjuk, míg a hőmérséklete 400 °C nem lesz. Ha ez megvan az APU GEN OFF BUS fény kigyullad, a két generátort ON állásba rakjuk. L/R Recirc FAN mindkettő ON állásban van. Ezután bekapcsoljuk mindkét IRS-t, utána a Yaw Dampert. Az IRS pontos koordináták alapján adja meg helyzetünket.
A légnyomásszabályzónál 30.000 láb utazási magasságot adunk meg, hiszen ilyen magasra megyünk. Az összes FUEL PUMPS-ot bekapcsoljuk, ez pumpálja a kerozint a hajtóművekhez. Ezután bekapcsolhatjuk az ablakfűtést (WINDOWS HEAT), illetve a jégtelenítőket: PROBE HEAT, WING ANTI-ICE, ENG ANTI-ICE. Majd működés alá helyezzük a hidraulika-rendszert. Gondoskodjunk arról is, hogy utasaink ne dohányozzanak, illetve bekössék magukat. A gép külső jelzőfényeit is bekapcsoljuk.
Ha helyesen jártunk el, az Overhead Panel jelen pillanatban így néz ki:
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!