Sziasztok!
Ez az első írásom, de sajnos nem jó dolgokról szól !
Először is azzal kezdeném, hogy egy i900 Omnia mobiltelefon "boldog" tulajdonosa vagyok 3 hónapja. Vagyis azt lehet mondani, hogy nem is én vagyok a tulajdonosa ( erre majd még visszatérek ) .
Az egész történet úgy kezdődött, hogy 2008.10.04-én vásároltam egy Samsung i900 Omnia típusú mobiltelefont a Vodafonnál. Először pár napig minden jó, szép, semmi gond, a teló király, tényleg semmi gond. Sokat volt nyomogatva. Pár hét után észrevettem, hogy nagyon hamar lemerül. Először azért nem tűnt fel mert a telefont elég sokat használtam, és ez természetes dolognak számított. Bevittem a Vodá-hoz, hogy ez van a telefonnal, mit lehetne tenni. Elküldték szervizbe. (Csak úgy mellékesen: Kértem cseretelefont, adtak egy régi Sony Ericsson-t, se kamera, se semmi. Azért nevetséges, hogy nem tudnak adni legalább egy hasonló kategóriás telót. Na mindegy, most nem ez a fő probléma. ) 2 hét után megjött a telefon, csörögtek, mentem érte. A munkalapon: hiba javítva, aksi csere történt. OK, mondom megpróbálom, pedig biztos voltam benne, hogy nem lesz jó mert apámnak ugyanilyen telefonja van, és mikor a probléma először megjelent az volt az első dolgunk, hogy aksi csere+töltő csere. ( Azt még hozzá tenném, hogy a telefont teljesen karcosan kaptam vissza. ) A telefonnal úgy kezdtem, hogy feltöltöttem, majd letettem az asztalra. Hozzá se lett nyúlva, de kb. 30 óra múlva "meglepődötten" vettem észre, hogy a telefon ki van kapcsolva. :( Sajnos szükségem volt a telefonra, tehát nem tudtam egyszerre visszavinni a Vodához. Kb. 2 hét múlva visszavittem. Megint mondják bent, hogy kb. 14 nap. Mondom jó, csak legyen jó a telefon. A probléma leírásba bele lett írva, hogy szoftverhiba, mert ( úgy látszik, hogy a Vodafonnál jobban értett hozzá ) valaki mondta, hogy szoftverhiba is lehet a gyors merülés. Ez volt karácsony előtt. Még gyorsan visszaküldték a telót, nehogy 15 nap után érjen vissza, mert akkor már lehetne cserét kérni. Mobiltelefon fóliája összekarcolgatva MEGINT (!) , de most még munkalapot sem kaptam hozzá. Csak egy tesztet az ÚJ AKKUMULÁTORRÓL ! Hazahoztam. Megpróbáltam, mert arról nem szóltak semmit, hogy mit csináltak a telefonnal. Sajnos szomorú volt az első bekapcsolás: Ugyanaz a képernyő fogadott, mint azelőtt. Tehát szoftverfrissítésnek semmi nyoma. Azért mert nem is csináltak rajta semmit. Ezután most tartunk ott, hogy legyenek szívesek kicserélni a telefont. Felhívjuk a Vodafone-t, onnét átirányítanak a Samsunghoz. Felhívtuk a Samsungot. Ott azt mondták, hogy írjunk egy levelet, melyben kérjük a mobiltelefon cseréjét. Megtörtént. Szomorú válaszlevelet kaptam. Sajnos kérését elutasítottuk, mert ez a probléma gyorsan (!) megjavítható, és hogy hívjuk fel a hivatalos szervízt. Ez a TELEMAX. Megkeresem a számát, felhívom. Hát azt nem mondom, hogy szépen elbeszélgettünk, mert nem így volt ! Most megint ott tartok, hogy a telefon szervizben. Papíron : Cserét kérek, mert a telefon már 2x volt szervizben "megjavítva", de ennek ellenére sem lett jó. Kíváncsi vagyok, hogy most mi lesz, de ha valaki tud, olyan jogszabályt ami a kicserélést "követelné" akkor kérem ne tartsa magában. Azért írtam azt az elején, hogy nem én vagyok a tulajdonosa, mert már többet volt szervizben, mint nálam. Pedig én nem ezért vettem ilyen telefont, hogy ne az enyém legyen.