Úgy gondolom, hogy tanulságos az esetem velük, ezért leírom a kálváriámat.
Háttérinfó:
Internet 300 előfizetés koax kábelen hűségidő nélkül. Nincs TV előfizetés.
2021.03.02-án 10:09-kor Hibabejelentést tettem a 1270-en mely szerint nincs internetszolgáltatás (egészen pontosan 06:17-kor frissített utoljára az outlook az exchange szerveről). 24 perc telefonálást követően rögzítették a panaszomat és ígéretet tettek, hogy 2021.03.04 12:00-16:00 között jönnek és megpróbálják elhárítani a problémát. Jelezte az ügyintéző, hogy látja ő is, hogy nem éri el a modemet. Ezen a napon már csak mobilinternetről tudtunk dolgozni, 1 előfizetést le is nulláztunk, sebaj van másik.
2021.03.03-án 07:52-kor ismét telefonáltam mert azt láttam a routeren, hogy részleges szoláltatás van (csak letöltés) és kértem az ügyintézőt, hogy most ellenőrizze mit lát. Megerősítette, hogy eléri a modemet, de nagyon rossz értékeket lt, várjuk meg a helyszíni kiszállást. Ez csak 12 perc beszélgetés volt.