2008,10,08-án vásároltunk egy Sony Ericsson W760i készüléket.2009.03.19-én beadtam garanciális szervizelésre,mert nem töltött,fülhallgatója nem működött.2009.03.27-én alkatrész hiány miatt kicserélték.2009.0610.én újra ez a hiba jelenség jött elő 06.17-én vissza kaptuk a készüléket,javítva.Pár hónapig működött,de 10.01-újra be kellett adni javításra.10.09-én vissza kaptuk a készüléket egy jegyzőkönyvvel,hogy a garanciát megvonják,mert szakszerűtlen javítás nyomait találták,de előtte is ők szervizelték.Azt mondták,ha az ő álláspontjukat nem fogadom el menjek a fogyasztó védelemhez.Oda fogok fordulni,de hogyan tudom bizonyítani,hogy ők szervizelték szakszerűtlenül a készüléket?
Hirdetés
Garancia??????
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
9
Hirdetés




Aktív témák
- Kerékpársportok
- Valami baja van a tápomnak
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...