Kaptam nemrég sms-t a Vodafonetól, mivel régóta előfizetőjük vagyok, aktiválják nekem a nemtudom milyen internetet a telefonomra, és ezt 15.-éig ingyen használhatom. Aztán a funkció aktiválva marad, és havi 400Ft-ba fog kerülni nekem. Vagy lemondhatom, ha nem igénylem, a nemtudom milyen számra kell elküldeni egy pár karakterből álló üzenetet.
Namost ez azért m×rha jó, mert az ilyen reklám sms-eknek csak az első oldalát szoktam elolvasni (amennyi a telefon képernyőjére kifér), aztán látván, h reklám, mivel nem érdekel, tovább már nem is olvasom. Delete, ennyi. Tehát a lemondáshoz el se jutottam.
Aztán megdöbbenve tapasztalom, h valamilyen sz×r 400Ft-okat már második alkalommal vontak le a számlából. 
Mondom mi a rák.. Na, 1270 ha jól emlékszem az a szám, amit ilyenkor fel lehet hívni.
Legalább negyed órán át hallgattam a szexi női hangot, h melyik menüpont melyik almenüje mire való, minimum kétszer végigzongoráztam az összes menüpontot, mire ráakadtam arra az opcióra, ahol az ügyfélszolgálatos kollégát kapcsolják. Jól eldugták az élő kapcsolás lehetőségét.. 