Hirdetés

iPad 4.Gen Szavatossági ügyintézés!

Sziasztok!

Soha sem hittem volna hogy egyszer arra vetemedem, hogy a Logout-on bejegyzést fogok írni, de
sajnos nem maradt más választásom.
Leírom a problémámat, amit próbálok rövidre fogni és nagyon reménykedem abban, hogy valaki tud valamilyen megoldást javasolni, mert nekem már annyira elegem van, hogy fel tudnék robbanni....

Az egész történet úgy kezdődik, hogy 2012. december 7.-én vásároltam az ipon.hu webáruházból egy 4. gen. iPad-et. Nem volt vele semmi problémám, nagyon jól tette a dolgát.
Azonban idén nyáron úgy gondolta a kicsike, hogy néha becsíkosítja a kijelzőjét és kikapcsol.
Úgy gondoltam, ez valószínűleg a meleg miatt lehet és ezt el is könyveltem magamban. Ám amikor már klímás helyiségben is ugyan ez a hiba merült fel naponta többször is, az már nagyon furcsa volt.
Úgy gondoltam hogy egy szoftver frissítés majd segíteni fog rajta. Úgy is volt, kb. 2 hétig semmi baja nem volt, majd egyik pillanatról a másikra kikapcsolt és onnantól se kép se hang.
Megpróbáltam a visszaállítást iTunes-al, de 4014-es hiba kódot dobott.
Többszöri próbálkozásra sem sikerült életre keltenem a gépet, ezért úgy gondoltam, hogy elküldöm szervizbe.