Hirdetés

Easyjet jegyvásárlás

Van valakinek tapasztalata Easyjet-et jegyvásárlással kapcsolatban?
Olaszország felől vennék jegyet Budapest felé, végig is zongorázom jegyvásárlást, de a fizetésnél mindig hibára fut... (Maestro, és többféle Mastercard kártyával is próbáltam). Járt már valaki így?
Kontaktot pm-ben is szívesen fogadnék ha lenne
:R

Morning Balázs

Úgy néz ki a tervezettnél is hamarabb kelhet később az egyik legnépszerűbb reggeli műsor stábja.
Egyrészt sajnálom, mert nem így kellett volna lezárni. Érezhető volt, hogy ha lehetne se folytatnák itt szívesen, de akkor is le lehetett volna ülni megbeszélni.
Másrészt viszont nagyon kezdték túltolni ezt a minden mindegy dolgot, és kicsit úgy éreztem már kezd megborulni egyensúly régebbi humor/komolyság/normálisság vonalon.

Hiányozni fog egy független pont.

Britek kiléptek

A britek a kilépésre szavaztak, de mi lesz ez után...
Az adatok szerint a nyugdíjasok döntötték el, hogy így legyen. Ez lesz jó a jövő generációnak?
A kint élő honfitársak lecserélik az állampolgárságot?

De azért gazdasági egyezmények, meg amit kiszemezgettekjó lenne ha megmaradna. Remélem nem adják meg nekik.

5000-es utalvány 4000-ért

Spar utalványokat lehet 5.000-es értékben 4.000 forintért venni, szerintem ma el is fogy a készlet. Hátha valakinek még nem késő és érdekli :)
Itt

Nem, vagyis oxi

Miután idén majdnem Görögország lett a nyaralási célpont, de közeli jövőre mindenképp tervben volt ezek után úgy néz ki át kell tervezni a dolgokat.
Ezt megcsinálták maguknak, csak minket ne rántsanak magukkal. Nehéz lesz de remélem példát statuálnak velük, ezt ők rontották el.
Összegezve néhány évre a turizmust is, meg minket is felejthetnek így.

Angoltanár Pesten?

A közösség segítségét szeretném kérni, akár kommentben, akár személyes üzenetben.
Angol tudásom használatlanság miatt megkopott, de tanfolyamot nem látom jó útnak, mivel úgy érzem foltokban hiányoznak dolgok - ami meg megy arra pénzkidobásnak érzékelném egy tanfolyam árát kifizetni.
Volt egy jó angol tanárom, de ő fullon van most; ismerősé is, vagy átlagos piacihoz képest horribilis összeget kér el.
Valakinek valami pozitív tapasztalat angol tanárral kapcsolatosan, akit tudna ajánlani és pesti? :R

iGO ingyen 04.20.-29

Mint ahogyan az sok oldalon lejött, az iGO szülinapi ajándékként ingyen letölthetővé teszi navigációját SzülinApp néven iOS-ra és Androidra, teljes Magyarország térképpel.
Később, erre is jönnek majd ugyanúgy frissítések, mint a fizetősökre? Miért éri meg nekik ingyen reklámon kívül?
Ezúton is köszönet az ajándékért :)

Szolgáltatótól telefont - de miért is egyre drágábbak?

Sokakban megfogalmazódik a fenti kérdés, ezért úgy gondoltam írok róla egy rövid cikket. Van ebben egy mechanizmus, de nem lövöm le egyből a lényeget... kezdjük távolabbról.

A szolgáltatónak miért is éri meg kis hazánkban készüléket forgalmazni? Nyilván magához köti az ügyfelet ezzel is, ugyanakkor csak külső szemlélője vagyok, de innen is észrevehetően egy rakat gondot is kap a nyakába. A készülékeket tárolni kell, amihez hely kell és ember/rendszer; ha gond lenne, akkor ő kapja vissza és kell szervizbe küldözgetni; nem mellékesen pedig egy ideig hajlékos hajléktalanok jelentős számban hozták ki a 0 vagy minimál kezdőrészletes telefonokat, amelyeken aztán mind buktak szolgáltatók.
Visszatérve az eredeti kérdésre - mit látunk napjainkban? Reklámokból azt halljuk, hogy gyere hozzánk, de ha nem veszel készüléket, még olcsóbban is kapod előfizetést. Ezzel már nyilvánvalóan arrafelé próbálnak tolni, hogy mi szolgáltatást szeretnénk Neked adni minél jobb áron, de készüléket nem feltétlen.
Ha nem szeretnénk egy területet, akkor leépítjük és egyben nyereségességét növelnénk ha megmarad. Ilyenkor először lassan, majd egyre gyorsuló ütemben növeljük szolgáltatások árát, majd ha ügyfélnek esze van elmegy magától, ha pedig nem, lehet, hogy mégis megtartjuk, mert így már cégnek is megéri. Végső lépésként megszüntetjük a szolgáltatást - bár ez példa nélküli lenne mobilszolgáltatók készülékstratégiája szempontjából így nem valószínű.
Lényeg, hogy egyszerűen mérlegeltek, és úgy találták sokkal jobban megéri nekik ha elsődlegesen maradnak szolgáltatók, másodlagos területeket meghagyják annak aki igénybe veszi, de valószínűleg nem kívánják még támogatni is azt véleményem szerint.

Cordon - lehet pozitív az élmény?

Mint ahogyan azt bizonyára sokan tudjátok, a Cordon végzi a Sony és többek között a Samsung telefonok hivatalos szervizelését/javítását Magyarországon. A neten sok riasztó és rettentő történetet lehet olvasni velük kapcsolatban, így gondoltam én is megosztom saját tapasztalataimat, ugyanis a közelmúltban szerencsémre/szerencsétlenségemre többször kapcsolatba kerültem velük.
Először Sony telefonom hátlapján lévő díszítő elem jött le - cég hírét hallva fenntartásokkal, de elindultam vele feléjük. A telefon használhatóságát a "hiba" nem befolyásolta, de esztétikailag azért kifogásolható volt. Némi sorban állás után az első reakciójuk az volt, hogy hagyjam ott a készüléket. Miután elmondtam, hogy nekem a használathoz a készülék kell, nekik viszont javításhoz nem kell - így nálam is maradhatott. Ezeken felül még szerencsém is volt, mivel pótalkatrész volt raktáron, így rögtön kicserélték teljes hátlapot és probléma megoldódott.
Második eset előtt megjegyezném, hogy nem kell feltétlen hozzájuk elmenni - az országban több helyen lehet leadni a hibás készüléket (csak ezt épp nem mondják sűrűn).
Másodjára Sony headset fülesének vezérlőgombjával volt problémám, ami egyre többször makacsolta meg magát. Egy héttel a garancia lejárta előtt gondoltam megpróbálom megcsináltatni.
Ezzel először Westend Sony szalonba mentem el (az volt épp közel) - de meg is bántam, ugyanis hiába van benn 4 ember amikor abból 1 ért valamihez, a szerviz címén kívül kitalálták, hogy a láthatóan szétszedhetetlen headset-et majd valahogy szétfarigcsálja szerviz és úgy javítja meg, vagy inkább nem is fogják javítani nekem, és inkább 15 ezerért vegyek egy másikat azonnal - amikor ott van a drágább garanciális füles a kezemben... Erősen visszafogtam magam és nem küldtem el sehova, csak kisétáltam.
Elmentem a Sony Közponit szalonba - Kecskeméti utca - ahol viszont teljesen segítőkészek voltak, extra garanciapapírt is csináltunk fülesnek. Mindenkinek inkább őket ajánlom.
Visszatérve a füles javíttatásához, Cordon át is vette azt rögtön, de előírásként közölték, hogy adjak mellé egy működtető készüléket. Szintén egy rövid párbeszéd következett, hiszen nem szoftveres problémáról lévén szó az felesleges lett volna - így végül csak a füles maradt ott garanciapapírral. 2-3 nap után szóltak hogy megjavították; ami mint kiderült azt jelentette, hogy adtak egy teljesen újat - kevesebb mint egy héttel a garancia lejárta előtt.
Emellett megbeszéltük, hogy az első esetben említett hátlapi díszítőelemre szintén a 2 év garancia érvényes - így ha újra gond lesz azt újra cserélik (ez számított, mivel úgy éreztem esélyes hogy újra lesz).