Hirdetés

Tavaszi generálozás - Chilla, Icon7

Tavaszi generálozás…fogalmazódott meg bennem a gondolat amikor a régi Genius ErgoMedia 700 billentyűzetem 3 hét alatt harmadjára nem akarta érzékelni a WASD gombokat COD4 multiplayer-ben, nem volt kedvem hetente tisztogatni, valószínűleg elkoptak és minimális kosztól is működésképtelenné tudnak válni. Végig gondoltam, ha már egyszer billentyűzetet cserélek akkor meg kellene oldani a Gigabyte HD4850 hűtését is, mivel referencia hűtője volt. Ekkor jött az ötlet, ha már úgyis gépészkedek, csinálok egy kis tesztet, néhány képet és felrakom nektek.

A fényképek minőségéért már most szeretnék elnézést kérni, jövő hónapra van tervezve egy új masina...

Nagy nehezen kiválasztottam a megfelelő billentyűzetet, nem szokásom olyan gyártótól vásárolni akinek nem igazán van neve, ez talán látszik a gépemen, de most megtettem. Nagyon megtetszett az Icon7 Sentino Wireless, bill. + egér párosát. Mindenképp wireless-t akartam venni, és az egér csak ráadás…végre az ágyból is lehalkíthatok egy filmet…

Pofátlanság...

A cím sokatmondó. Bár így magában mégis üres és jelentés nélküli.
Tulajdonképpen az eredeti cím ez lett volna: Elegem van... , de elvetettem, öngyilkos azért nem akarok lenni.
A történet lényegében roppant egyszerűen leírható egy mondatban (Ismét át akartak *vágni a palánkon*.) mégis úgy érzem ezt már ki kell adjam magamból, hátha tanul belőle pár ember, segíteni jó dolog...gondoltam én.
Megjegyzem az írás hosszú lesz, ez egy 4 hónapos terjedelmű folyamat, ami még mindig nem zárult le teljesen, de már Elegem van...

Nos, több mint 4 évig voltam egy internet szolgáltató előfizetője. Szívesen megnevezem mert azóta nevet váltott, így senki nem rágalmazhat "üzletrontással" később. Tehát ez a szolgáltató a TVNET volt. Tökéletesen meg voltam elégedve a szolgáltatással, igaz, egy kicsit drágábbak voltak mint a konkurensek, ám tökéletes volt a kapcsolatom, ellentétben a többi ismerősöm ilyen-olyan kábel/dsl netjével. Az ügyfélszolgálat nagyon korrekt volt, bár talán ha 2 szer kellett hívjam őket év alatt. De hát semmi jó dolog nem tart örökké.
Mint azt később (szeptember) megtudtam a TVNET megszűnt nyár elején, és egy új néven más vette át a szolgáltatás értékesítését. Itt az első rossz pont, az ügyfelet biztos nem érdekli kinek fizet, ezért nem is kell információval ellátni hogy némi változás történt? Ráadásul az ügyfélszámom is megváltozott, ennek kiderítése külön kálvária volt, mert ugye üsz. nélkül itt semmi nem megy, nem elég a név, cím, tel szám, szigsz., cipőméret, stb.